Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky."— Transkript prezentace:

1 Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky

2 Co chce pedagog  chce mít všechny výsledky studentů přehledně na jednom místě, => CELKOVÝ PŘEHLED  chce, aby mu Moodle ve sloupci „Celkem za kurz“ sdělil, co má napsat studentům do indexu. => SLOVNÍ ZNÁMKY

3 Úlohy dle míry povinnosti  předpoklady hodnocení,  povinné aktivity,  bonusové aktivity,  dobrovolné aktivity.

4 Extra bodový zisk % ZISK MAX EXTRA

5 D O ZÁVĚREČNÉHO HODNOCENÍ nevstupujevstupuje Ú KOLY povinné Předpoklady hodnocení nutná podmínka atestace Povinné aktivity tvoří výslednou známku nepovinné Dobrovolné aktivity nepovinné a nehodnocené Bonusové aktivity nezhoršují výslednou známku

6 KATEGORIE  Povinné  Extra Ú KOLY  Povinné  Extra

7 Extra bodový zisk na všech položkách % ? EXTRA Σ

8  Kategorie negeneruje součet položek.  Pedagogem zadané body jsou vyloučené ze studentova hodnocení. Σ Extra bodový zisk na všech položkách

9 KATEGORIE  Povinné  Extra Ú KOLY  Povinné Povinné aktivity Σ | MAX Bonusové aktivity Σ | neMAX  Extra Dobrovolné aktivity Předpoklady hodnocení neΣ | neMAX

10 Předpoklady, Dobrovolné Bonusy

11 Omezení řešení  Agregační metoda na úrovni celého kurzu je zvolena jako  „ Součet známek“ nebo  „ Jednoduchý vážený průměr známek“.  Neusilujeme o tvorbu výpočtu, který by skutečně anuloval další získané body v případě, že student neprojde v první kategorii předpokladů hodnocení.

12 Alternativy řešení  volba váženého průměru v agregaci na úrovni celého kurzu a anulování dopadu dané kategorie známek pomocí váhy  anulace pomocí multiplikátoru na úrovni jedné položky hodnocení  zneviditelnění položek aktivit

13 D O ZÁVĚREČNÉHO HODNOCENÍ nevstupujevstupuje Ú KOLY povinné Předpoklady hodnocení nutná podmínka atestace Povinné aktivity tvoří výslednou známku nepovinné Dobrovolné aktivity nepovinné a nehodnocené Bonusové aktivity nezhoršují výslednou známku

14 Děkuji za pozornost! Ing. Tomáš Langer tom.langer@centrum.cz


Stáhnout ppt "Evidence hodnocení studentů aneb jak nepočítat se vším Ing. Tomáš Langer VŠE Praha, VOŠ Publicistiky."

Podobné prezentace


Reklamy Google