Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Vedoucí projektu Ing. Eva Žurmanová Ing. Petra Skolilová
Ing. Josef Zurynek
3
Proč si vybrat náš projekt?
Vedoucí projektu jsou odborníky v oboru cestovní ruch a doprava Spolupráce na projektu pod více katedrami (K612, K613, K621) Neustále se rozšiřující trh CR spojený s dopravou
4
Témata řešená na projektu
Letiště v Praze jako součást dopravní infrastruktury Analýza letiště Praha z hlediska cestovního ruchu Využití nových marketingových nástrojů pro rozvoj podnikání v cestovním ruchu Rozvoj cyklistiky v regionu Praha-západ Letiště Poprad – Tatry a jeho význam pro CR Interní řád ČSA a možnosti implementace nových manažerských technik Rozhodující kritéria pro výběr typu dopravy v rekreační sféře
5
Letiště v Praze jako součást dopravní infrastruktury
Letiště Praha - Ruzyně Očekávané zprovoznění 2017 Náklady 9 mld. Kč Současná kapacita letiště 15, 5 mil. cestujících Současná dráhová kapacita 48 pohybů/hod Plánovaná kapacita letiště v roce 2020 21 mil. Cestujících Plánovaná dráhová kapacita 72 pohybů/hod
6
Letiště Vodochody 3 mld. Kč 48/den 2015
Očekávané zprovoznění 2015 Očekávaný počet cestujících 3, 5 mil./rok (9600/den, 1200/hod) Náklady (nový terminál, úprava ranveje) 3 mld. Kč Průměrný počet odbavených letadel 48/den
7
Porovnání varianty letiště Vodochody a varianty paralelní dráhy na letišti Ruzyně
VÝHODY NEVÝHODY Nižší náklady Nedostatečné vypracování projektu Blízkost dálnice D8 Nedostatečná informovanost veřejnosti Možnost napojení na železnici Blízkost obcí Zákaz nočního provozu Pomalé jednání s dotčenými obcemi Nižší ceny pro přepravce i cestující Nemožnost dalšího rozvoje Nástup nových dopravců Financováni zcela z vlastních zdrojů Nové destinace Malá podpora veřejnosti a státu
8
Realizace projektu Moderní přístup k výuce Skupinová diskuse
Brainstorming Individuální přístup
9
Děkuji za pozornost Kontakt: Ing. Eva Žurmanová – zurmanova@fd.cvut.cz
Bc. Marek Kouba – Bc. Patrik Malios –
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.