Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVratislav Kubíček
1
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics Studies at Faculty of Science of Palacky University in Olomouc MAPLIMAT CZ.1.07/2.2.00/15.0243 Kontrolní schůze řešitelů 18. 2. 2011
2
Program schůze První monitorovací zpráva Přehled plnění klíčových aktivit a plán na další monitorovací období Publicita projektu Zpřesnění termínů pro odevzdávání dokladů, pravidel pro toky dokladů a zveřejňování informací na webu projektu Diskuse, odpovědi na dotazy řešitelů
3
První monitorovací zpráva První monitorovací zpráva byla v termínu zpracována a odeslána ( Janečková, Talašová + koordinátorky praxí a OZS ) Podle dostupných informací by měla být příští týden schválena Odborná část monitorovací zprávy zahrnovala: Přehled plnění klíčových aktivit a publicity v prvním monitorovacím období (1. 10. 2010 – 31. 12. 2010) Plán na další monitorovací období (1. 1. 2011 – 30. 6. 2011)
4
Plnění a plán klíčových aktivit projektu 1.Inovace studijních plánů 2.Příprava a realizace inovované výuky, e-learning 3.Realizace odborných praxí studentů 4.Podpora odborné činnosti a výzkumu studentů 5.Odborné konference 6.Získávání zájemců o studium aplikované matematiky.
5
KA1: Inovace studijních plánů Co bylo realizováno: Studium a analýza studijních plánů, drobné změny. Panelové diskuse se studenty inovovaných oborů o nových možnostech studia. Nové předměty za ZS i LS 2010/2011 uloženy do Stagu Inovované sylaby (ZS 2010/2011), uloženy do Stagu. Zpracování koncepce využití e-learningu v prostředí Moodle. Zabezpečení SW vybavení pro výuku (Matlab). Zpracování nabídka výuky pro ostatní obory PřF a UP. Kdo: Koordinátoři ONS, OZS, koordinátoři oborů, lektoři, specialisté pro zajištění e-learningu a SW
6
KA1: Inovace studijních plánů Co je ještě třeba udělat: Inovace studijních plánů 5 studijních oborů aplikované matematiky v modulární struktuře (v souvislosti s přípravou reakreditací v roce 2012) drobné aktualizace studijních plánů v souvislosti s řešením projektu (průběžně) Zabezpečení HW pro výuku - počítačová učebna (2011) Zabezpečení SW vybavení pro výuku – SAS (aktuální!) Vytvoření kostry e-learningu Moodle pro studijní obory aplikované matematiky (LS 2011) Kdo: Koordinátoři a specialisté pro HW a SW zabezpečení a e- learning Kdy: 10/2010 – 10/2012 (výrazná změna harmonogramu)
7
KA2: Příprava a realizace inovované výuky, e-learning Co bylo realizováno: Příprava přednášek nových a inovovaných předmětů pro ZS. Rozpracování elektronických studijních opor pro tyto předměty. Realizace nové a inovované výuky v ZS. Evaluace inovované výuky v ZS. Aktualizace popisu inovovaných a nových předmětů ZS ve Stagu. Kdo: Lektoři, koordinátoři pro výuku, odborní pracovníci pro zajištění e-learningu a studijních opor
8
KA2: Příprava a realizace inovované výuky, e-learning Co je ještě třeba udělat: Příprava přednášek nových a inovovaných předmětů pro LS Rozpracování elektronických studijních opor. Realizace nové a inovované výuky LS. Evaluace výuky LS a následné úpravy. Aktualizace popisu inovovaných a nových předmětů LS ve Stagu. Vytvoření e-learningových studijních opor pro oba semestry. Pro vybrané přednášky budou navíc zpracována skripta. Rozvíjení e-learningového prostředí a interakt. webu projektu. Kdo: Lektoři, koordinátoři pro výuku, odborní pracovníci pro zajištění e-learningu a studijních opor Kdy: 10/2010 – 9/2013
9
KA3: Realizace odborných praxí studentů Co bylo realizováno: Definování způsobu organizace a náplně studentských odborných praxí. Bakalářská odborná praxe jako nový předmět. Nové pojetí předmětu Odborná praxe na navazujícím studiu. Vyhledávání firem k zajištění odborných praxí studentů. Zajištění studentských praxí v partnerských a spolupracujících firmách. Konzultační činnost pracovníků firem poskytovaná studentům na praxích. Evaluace jednotlivých praxí. Kdo: Koordinátorka praxí, konzultanti odborných praxí ve firmách
10
KA3: Realizace odborných praxí studentů Co je třeba udělat: Vyhledávání firem k zajištění odborných praxí studentů Prezentace partnerů a spolupracujících firem na PřF UP Zajišťování studentských praxí v partnerských a spolupracujících firmách. Konzultační činnost pracovníků firem poskytovaná studentům na praxích. Evaluace jednotlivých praxí. Každoroční vyhodnocení praxí Kdo: Koordinátorka praxí, konzultanti odborných praxí ve firmách Kdy: 10/2010 – 9/2013
11
KA5: Odborné konference Co bylo realizováno: Olomoucian Days of Applied Mathematics ODAM 2011 kompletní organizační zajištění konference web konference prestižní zahraniční a tuzemští přednášející konference jako výuka pro studenty, nový předmět ODAM sborník abstraktů další informační materiály konference plakáty, propagační předměty Kdo: Koordinátoři pro přípravu konferencí, odborní garanti konferencí a sborníků, překladatel, odborní pracovníci pro zpracování webu a textů, koordinátoři studijních oborů.
12
KA5: Odborné konference ODAM 2011 26.1. – 28.1.2011 PřF UP Olomouc
13
KA5: Odborné konference ODAM 2011 Co zbývá udělat pro ODAM 2011: článek o konferenci ODAM v Žurnále UP evaluace předmětu ODAM, zápis práce s cílovou skupinou publikace příspěvků zvaných přednášejících v recenzovaném časopise Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas rerum naturalium, Mathematica: technická podpora organizace recenzního řízení recenze Kdo: odborní garanti konferencí a sborníků, překladatel, odborní pracovníci pro zpracování webu a textů, koordinátoři studijních oborů. Kdy: 10/2010 – 9/2011 ODAM 2013 ODAM 2013 (+ závěrečná konference projektu) bude v červnu 2013, celková realizace: 1O/2012 - 9/2013
14
Aktivita 6: Získávání zájemců o studium aplikované matematiky Co bylo realizováno: Gaudeamus Organizační zajištění prezentace inovovaných studijních oborů na akci Gaudeamus: 2. – 5. 11. 2010 v Brně Dnech otevřených dveří UP Organizační zajištění prezentace inovovaného studia na Dnech otevřených dveří UP: 27.11. 2010, 21.1. 2011 Zprávy ze všech těchto akcí. Zpracování propagační brožurky a letáků o inovovaných studijních oborech. V malém rozsahu i přímá propagace studia na středních školách. Kdo: Koordinátoři obsahové náplně i organizačního zabezpečení studia, koordinátor mezioborové spolupráce, koordinátoři bakalářských a navazuj. studijních oborů
15
Aktivita 6: Získávání zájemců o studium aplikované matematiky Co bude třeba realizovat: Tytéž propagační akce (Gaudeamus, Dny otevřených dveří) i v příštích akademických letech. V souvislosti s výraznými úpravami studijních plánů oborů aplikované matematiky zpracování kvalitní informační brožury. Kdo: Koordinátoři obsahové náplně i organizačního zabezpečení studia, koordinátor mezioborové spolupráce, koordinátoři bakalářských a navaz. studijních oborů Kdy: 10/2010 – 2/2011, 1O/2011-2/2012, 1O/2012-2/2013
16
Publicita projektu Web projektu http://maplimat.upol.cz hlavní nástroj publicity – veškeré zprávy o realizovaných akcích, fotodokumentace, aktuality, vše na web! Informační materiály: Propagační brožurka o MAPLIMATu a o inovovaných studijních oborech aplikované matematiky. Velký poster o projektu, několik různých menších variant posteru Zpravodaj projektu - zápisy z porad. Informační akce: informace o projektu na webu katedry, v Bulletinu PS (odkaz na web) konference ODAM 2011 Gaudeamus a Dny otevřených dveří Propagační předměty – viz ODAM 2011 Zvláštní tiskové a mediální zprávy – článek k ODAMu 2011
17
Zpřesnění pravidel organizace projektu MAPLIMAT Termíny: výkazů práce pro dohody (do 20. v měsíci) a klasické úvazky (do 5. v následujícím měsíci) odevzdávání studijních opor po ukončeném měsíci (do 5. následujícího měsíce, v dělení na přednášky) realizaci evaluací (poslední týden výuky), odevzdání evaluačních protokolů a vyhodnocení, zápisů práce s cílovou skupinou, inovovaných sylabů po ukončeném semestru (do 14 dnů po konci výuky) Všechny podklady odevzdávejme do poštovní skříně katedry MAaAM (přihrádka MAPLIMAT), externisté do poštovní skříně fakulty v přízemí (schránka Věda a výzkum, napsat heslo MAPLIMAT, k rukám Mgr. Kratochvílové) nebo přímo do kanceláře VaV Mgr. Kratochvílové nebo Mgr. Krausové. Další pravidla budou dohodnuta pro přesuny dat v rámci užšího řešitelského týmu (k věcné kontrole správnosti, vyvěšování na web apod.). Termínovník bude vyvěšen na webu projektu.
18
Tohle už známe…a líp hned tak nebude
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.