Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIvana Švecová
2
Struktura projektu Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází Historie a současnost linky 213 Preference autobusů v síti městské hromadné dopravy Stávající preferenční opatření na trase linky 213 (a 135) Problematická místa a navrhovaná zlepšení na trase linky 213 (výběr) Pro účely prezentace vybrány jednodušší změny, ve studii propracovány změny větší Zdroj fotografií: www.autobusy.org (Radek Kolář)www.autobusy.org
3
Charakteristika linky 213 (historie, současnost, charakteristika oblastí) Želivského – Slavia – Spořilov – Chodovec – Opatov – Háje – Jižní Město - Prvně uvedena do provozu roku 1977 (JM – Čechovo náměstí) - 1980 prodloužení na nově vzniklou stanici metra Želivského - 2005 napřímena přes zastávku Slavia (OC Eden) - Ve všední dny cca 14 kmenových pořadí - Vozy vypravovány provozovnou Vršovice - Jízdní doba necelých 30 minut
4
Preference autobusů …se zaměřením na stávající preferenční opatření na trase linky 213 Preference prostorová Preference provozní
5
Vybraná problematická místa a návrhy na jejich zlepšení Háje
6
Problematický průplet Metodějova
7
Časté porušování předpisů z důvodu rychlého přejetí do levého pruhu Na obrázku ještě situace s příčnými prahy Ke Kateřinkám
8
Chodovec
9
Spořilov Chodovská Bohdalecká Bělocerkevská Želivského Zmínka o dalších problematických místech a nástin jejich řešení
10
Děkuji za pozornost Marek Dvořák, Gymnázium Opatov
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.