Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJaroslav Král
1
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/01.0002 Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VYUŽÍVÁNÍ ICT
2
Cíle aktivity Naučit žáky ovládat PC s dotykovým monitorem Zakoupeno 6 PC Lenovo, na kterých žáci ovládají myš dotykem na monitoru. o Zjednodušuje se tím pro žáky práce ve výukových programech. o Pozornost žáka se soustřeďuje na správný výsledek úkolu, nezabývá se správným umístěním kurzoru v ploše.
3
Cíle aktivity Využívat při výuce výukové programy určené přímo pro žáky se speciálními potřebami Zakoupeny programy: * Mentio * Kon-zen * Life Tool * Sada Altík * Sada Méďa Díky zakoupeným programům se zefektivnila výuka prakticky všech předmětů vyučovaných ve speciální škole.
4
Cíle aktivity Vytvořit výukové programy ve Smart Notebooku přímo pro naše žáky Naši učitelé vytvořili a ověřili ve výuce 89 digitálních učebních materiálů. Tématické celky: Jaro v přírodě Příroda a já Léto v přírodě Ekohraní Podzim v přírodě Vodní království Zima v přírodě Mezipředmětové vztahy
5
Cíle aktivity Naučit žáky vytvářet jednoduché aktivity ve Smart notebooku pro své spolužáky o S pomocí učitelů se žákům podařilo vytvořit 10 aktivit z oblasti prvouky a přírodovědy. o Vytvořili mnoho výtvarných prací na interaktivní tabuli a na iPadech, pomocí nichž trénovali přítlak, tah rukou na tabuli, pravolevou orientaci, grafomotoriku…. Díky těmto aktivitám se žáci naučili pracovat v nových prostředích informačních technologií a využívat je běžně při výuce
6
Přínos pro naše žáky: učení se stalo hrou Žáci získali nové poznatky z oblasti informačních technologií: o Běžně pracují a vyučují se v prostředí interaktivní tabule, ovládají její základní nástroje
7
Žáci získali nové poznatky z oblasti informačních technologií: o Ovládají počítače s dotykovým monitorem – aktivizace žáka o K úspěšnému výsledku činnosti žáků přispívají i velkoplošné klávesnice a joystick Přínos pro naše žáky: učení se stalo hrou
8
o Pro žáky, kteří mají problémy s orientací na interaktivní tabuli slouží iPady. IPad používáme i jako komunikační prostředek pro žáky s komunikačními problémy Přínos pro naše žáky: učení se stalo hrou Žáci získali nové poznatky z oblasti informačních technologií:
9
Přínos pro učitele Vzdělávání učitelů : Semináře a kurzy s certifikátem o Praktické využití dotykových tabletů pro alternativní komunikaci a logopedii (10) o Odborné kompetence k lektorování a mentoringu pro interaktivní výuku s ICT (1) o Kurz pro lektory interaktivních tabulí SMART Board (1) o Rozvojové dny, aneb jak dál pracovat s ŠVP" - využití IT ve výuce a v rozvoji školy (2)
10
Přínos pro učitele Vzdělávání učitelů : Školení v rámci vlastních lektorů Většina učitelů prošla školením o Interaktivní tabule Smart notebook o Dropbox – virtuální úložiště (fotodokumentace školy) o Smart Response LE - hlasování o iPad
11
Přínos pro učitele Pro potřeby našich pedagogů vznikly uživatelské dokumentace Uživatelská dokumentace Smart Board Uživatelská dokumentace Smart Response LE Uživatelská dokumentace k využití virtuálního úložiště DROPBOX – fotogalerie školy Uživatelská dokumentace Pracujeme s iPadem
12
Přínos pro učitele Digitální učební materiál pro prvouku/přírodovědu vytvořený učiteli naší školy
13
Děkuji Všem za píli, vytrvalost a pracovní nasazení Závěrem …..
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.