Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilOndřej Novotný
1
VELKÝ ZÁB Ě R S Č ISTOU SKLIZNÍ! Š i r o k o z á b ě r o v é d v o u r o t o r o v é s t ř e d o v é s h r n o v a č e TOP 852 / 972 S - line
2
TOP 852 / 972 S - line TOP S - line852972 Odkládání řádkustředové Pracovní záběr 7,75 - 8,55 m9,00 - 9,80 m Transportní délka7,68 m8,28 m Transportní šírka2,95 m Transportní výška s demon. hrabicemi3,30 m3,85 m Transportní výška3,99 m4,60 m Hmotnost2800 kg3200 kg Půdní světlost0,57 m Průměr rotorů3,70 m4,30 m Počet ramen na rotoru1315 Počet prstů na ramenu45 Pneumatiky rotorů18.5x8.5-8 Pneumatiky podvozku380/55-17
3
TOP 852 / 972 S – agregace, rám, podvozek Spodní táhla závěsu kat. II / šířka 2. Sklopná opěrná patka plní současně funkci držáku kloubové hřídele. Kloubová hřídel s přetěžovací spojkou. Stabilní konstrukce rámu s aktivně řízenou nápravou s pneumatikami 380/55-17. Minimalizovaná výška při přepravě i při velkém průměru rotorů. Osvětlení a výstražné tabulky v základní výbavě.
4
TOP 852 / 972 S – line – rotory DuraTec I přes velký průměr rotoru Pöttinger respektuje požadavky praxe na kvalitní kopírování nerovností a čistotu shrnovaného materiálu! Rotory DuraTec s velkým průměrem. Litinová vodící dráha s možností nastavení pro přesné vedení hrabic. Vodící dráha s velkým průměrem pro klidný chod hrabic a šetrnou manipulaci s pící. Hrabice s velkým průměrem a roztečí uložení ramen 510 mm pro stabilitu rotoru a dlouhou životnost. Profilované demontovatelné hrabice. Řídicí hřídel a kladku lze v případě potřeby snadno a rychle vyměnit po uvolnění pouze dvou šroubů. U prachotěsné konstrukce rotoru DuraTec není nutná kontrola ani výměna oleje (odpadají problémy s těsností). Samomazná ložiska vodících kladek. Minimální nároky na údržbu. Rovné prsty bez silného zalomení jsou vedeny přímo pod hrabicí. Při zatížení prstu shrnovaným materiálem (zavadlá senáž) nedochází ke zvednutí prstu. Výšku prstů není nutné nastavovat příliš nízko a nedochází k znečištění píce ani nadměrnému zatížení prstů, ramen, rotoru,... Prsty jsou z řádku plynule vytahovány a nedochází k jeho následnému rozmetání.
5
Vnitřní šestikolový podvozek rotorů. Uvnitř ležící opěrná kolečka pro dokonalé kopírování i velmi nerovných pozemků. Čelní kopírovací kolečko (volitelná výbava) pro kopírování nerovností. Výkyvné čelní kolečko pro snížení přepravní výšky nebo eliminaci kolize s řádkem (např. slámy). Možnost nastavení příčného sklonu rotorů. Nastavitelný pracovní záběr. Nastavení výšky prstů ruční klikou. Kardanové zavěšení rotorů +/- 5° pro nejlepší přizpůsobení povrchu ve všech směrech. TOP 852 / 972 S - line
6
Společnost Pöttinger vyvinula nový způsob zvedání rotorů pro velké dvourotorové shrnovače řady S - line, u kterých je osa otáčení umístěna šikmo. Rotory se na souvrati zvedají šikmo dozadu a dosahují tak světlosti 57 cm. Hotové řádky nejsou při přejíždění narušeny točícími se rotory. Nedochází tak ke ztrátám při sběru následujícími stroji. TOP 852 / 972 S – line – shrnování
7
TOP 852 / 972 S - line
8
TOP 972 S – line – u ž ivatelé Shrnovač TOP 972 S – line používáme v podniku od roku 2010. Kvalitní a pravidelný řádek středového shrnovače TOP 972 připravuje hmotu do senážních vozů JUMBO 6610 D vhodněji než stranové shrnovače, což se projevuje v kvalitě řezání senážních vozů. Na našich nerovných pozemcích reaguje shrnovač velmi dobře a dosahuje i vysokou výkonnost. DS AGRO Libštát, Josef Chuchlík, okres Semily
9
Freitag, 27. Juni 2014 „ K d o s e r o z h o d n e p r o P Ö T T I N G E R, z í s k á v í c e n e ž s t r o j … “ D ě k u j e m e z a p o z o r n o s t !
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.