Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKamila Fišerová
1
Úspěšné projekty podpořené Operačním programem Rybářství ŠTIČÍ LÍHEŇ – ESOX, spol. s r.o.
2
Společnost ŠTIČÍ LÍHEŇ – ESOX, spol. s r.o. -patří mezi tradiční společnosti s více než 60 letou historií - Hospodaří na 612 ha vodních ploch, situovaných převážně v Jihočeském a Středočeském kraji
3
Nedrahovice
4
Sídlo společnosti Jordánská 366, Tábor 390 01 www. esoxfish.cz, 381 252 694
8
Zaměření společnosti: -chov a prodej ryb -obchodní činnost – nákup a prodej ryb – patří mezi nejvýznamnější exportéry v ČR, současně rovněž podporujeme i maloobchodní prodej! -služby poskytované v rybářství -poradenská činnost
9
Dle bodovacích kritérií OP Rybářství společnost patří do kategorie malých podniků, s nižším podílem výnosu z rybářství na čistém obratu (25-34,9 %) -Společnost žádá o podporu zejména v opatření 2.1. Opatření pro produktivní investice do akvakultury 3.4. Pilotní projekty
10
Úspěšně realizované projekty: Podporu OP Rybářství společnost využila k: Opatření 2.1. - modernizaci zařízení k vlastní produkci ryb u rybníků - modernizaci dopravní techniky -investice související s maloobchodním prodejem -Opatření 3.4. – Pilotní projekty
11
Modernizace zařízení k vlastní produkci ryb u rybníků Nákup přepravních beden na transport živých ryb včetně provzdušňovacího a okysličovacího zařízení. CZ.1.25/2.1.00/09.00380 Celkové výdaje 297 857 Kč Celkové způsobilé výdaje projektu 250 300 Kč Dotace 150 180 Kč
13
Nákup dvou aeračních prostředků do rybářského provozu CZ.1.25./2.1.00/09.00375 Celkové výdaje 65 759 Kč Celkové způsobilé výdaje 55 260 Kč Dotace 33 156 Kč
15
Nákup dvou lodí a 15 kádí do rybářského provozu. CZ.1.25/2.1.00/09.00348 Celkové výdaje projektu 126 600 Kč Celkové způsobilé výdaje 105 500 Kč Dotace 63 300 Kč
17
Rekonstrukce prodejny – investice do maloobchodního provozu CZ.1.25/2.1.00/09.00430 Celkové výdaje projektu 5 784 000 Kč Způsobilé výdaje projektu 4 820 000 Kč Dotace 2 892 000 Kč
24
Důvody pro rekonstrukci prodejny: -rozšíření maloobchodního prodeje -pozitivní zkušenost s maloobchodním prodejem -zlepšení kultury prodeje -podpora prodeje vlastních živých ryb + oprac. ryb -trend konzumace ryb – zdravotní aspekt -využití propagační kampaně Ryba domácí
25
Průměrný počet zákazníků v prodejně ryb v Táboře
26
Celkový počet zákazníků v prodejně ryb v Táboře
27
V tomto roce navštívilo prozatím prodejnu ryb 9108 zákazníků.
28
Děkuji za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.