Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

ESF – JPD3 Grantové schéma 4

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "ESF – JPD3 Grantové schéma 4"— Transkript prezentace:

1 Marie Kubešová, 777 173 099 marie.kubesova@asociaceppp.cz
ESF – JPD3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost PPP – příležitost pro připravené Marie Kubešová,

2 Zaměření projektu Přispět ke konkurenceschopnosti pražských podnikatelských subjektů prostřednictvím rozvoje příležitostí pro vznik a implementaci nových PPP projektů – projekty spolupráce veřejného a soukromého sektoru v oblasti poskytování veřejných služeb a zajišťování veřejné infrastruktury. Public Private Partnership – spolupráce veřejného a soukromého sektoru

3 Cíle projektu Identifikovat a iniciovat konkrétní příležitosti pro realizaci PPP projektů na území Prahy Zvyšovat povědomí o možnostech a principech PPP projektů mezi zainteresovanými subjekty soukromého a veřejného sektoru a mezi odbornou veřejností Poskytovat pražským podnikatelským subjektům poradenský servis pro uskutečňování konkrétních PPP projektů Vytvářet metodické nástroje a návody pro uplatňování PPP projektů Rozvíjet vzdělávací a informační aktivity pro podnikatelské subjekty zaměřené na oblast přípravy a realizace PPP projektů

4 Cílové skupiny a hlavní přínosy
Cílovými skupinami projektu jsou: Pražské podnikatelské subjekty (zejména malí a střední podnikatelé) Profesní a servisní podnikatelská sdružení Hlavní přínosy pro cílové skupiny jsou: zvýšení informovanosti o záměrech veřejné správy v oblasti PPP zlepšení přístupu ke vzdělávání a metodickým materiálům v oblasti PPP Zapojení cílových skupin do aktivit: tisková konference, informační dopis spolupracujícím i dalším společnostem a odborným sdružením, PPP Bulletin, webové stránky Podíl cílové skupiny z JPD2 : 75 %

5 Klíčové aktivity projektu
Realizace 4 diskusních fór zaměřených na problematiku PPP První diskusní seminář od 14hod, další a červen a listopad 2007, prezentace případových studií pro Prahu: zpoplatnění vjezdu do centra, parkoviště, domovy pro seniory, revitalizace brownfields. Vytvoření metodického materiálu o problematice PPP Databáze referenčních PPP projektů pro Prahu, překlad školicích materiálů, případové studie pro využití PPP v Praze Vytvoření on-line databáze PPP projektů Databáze zprovozněna v září 2006, obsahuje 100 monitorovaných zahraničních projektů Zřízení e-poradny pro přípravu a realizaci PPP projektů E-poradna zprovozněna v květnu 2006 Vybudování platformy zainteresovaných skupin v oblasti PPP Schůzky tématických skupin PPP pro dopravu a TI, nemovitosti, zdravotnictví v červenci a srpnu 2006

6 Vnitřní postupy řízení, rizika a problémy
Příjemce Asociace PPP Partner PPP Centrum Vedoucí projektu – řízení, dělení kompetencí a úkolů, koordinace naplňování dílčích cílů v rámci klíčových aktivit, komunikace jménem projektu navenek Koordinační tým – 4 experti z oblasti PPP a řízení rizik, pravidelné konzultace vedoucího projektu se členy koordinačního týmu Technický asistent – průběžné hodnocení projektu, kontrola časového a věcného plnění, naplňování cílů a ukazatelů výstupů a výsledků Zainteresované skupiny – diskuse o využití PPP v identifikovaných oblastech Externí dodavatelé služeb – organizace diskusních seminářů, překlady, vytváření online aplikací a programování databáze monitorovaných projektů

7 Vnitřní postupy řízení, rizika a problémy
Rizikové faktory z hlediska realizace projektu Včasný a kvalitní výběr dodavatele na zajištění diskusních fór – vybrán dodavatel 1.diskusního fóra, připraven dodavatel dalších 2 diskusních fór Riziko nepřijetí projektu ze strany pražských podnikatelských subjektů - cíl aktivně zapojit do projektu podnikatelské subjekty a motivovat je k zabývání se PPP – důraz na konkrétnost diskusních fór i metodických materiálů Riziko nepřijetí koncesního zákona – zákon byl přijat a platí od Změny v harmonogramu: Plán a termín realizace diskusních seminářů upřesňován průběžně Zpoždění vývoje a uveřejnění databáze monitorovaných projektů na webu

8 Publicita a prezentace výstupů
stránka každé klíčové aktivity

9 Zajištění publicity Diskusní fórum 14.11.2006 – distribuované pozvánky
Cílené databáze podnikatelských subjektů Oslovení pražských městských částí Zprávy v PPP Bulletinu Zprávy na webu asociace Tisková konference Tiskové zprávy a články v tisku (Profit, Stavební fórum)

10 Výstupy a výsledky Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav
Nové produkty: Databáze PPP projektů, E-Poradna Výstupy projektu jsou veřejně dostupné na webových stránkách asociace Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav Podpořené osoby 110 Organizace 2 Produkty 5 * Podpořené osoby a organizace budou zahrnuty do statistiky po realizaci diskusních fór.

11 Další výstupy, horizontální témata, partnerství
Další výstupy – vytvořená platforma profesních a podnikatelských sdružení zabývající se tématem PPP Další výsledky – projekty, které budou díky realizaci projektu identifikovány a iniciovány Horizontální témata: Rovné příležitosti – diskusní příspěvek DF, případová studie pro Prahu, metodický materiál Udržitelný rozvoj – případová studie a opatření na nezvyšování ekologické zátěže veřejné infrastruktury, diskusní příspěvek Corporate Social Responsibility Rozvoj informační společnosti – podpora využívání internetových informací a aplikací Rozvoj místních iniciativ – vytváření partnerství místních subjektů jako nástroj sdílení informací, zázemí pro tvorbu budoucích možných společných projektů

12 Doporuční pro další programovací období
Inovativnost v komplexnosti projektu Řešení problematiky partnerství veřejného a soukromého sektoru od identifikace možných PPP projektů, přes vzdělávací podporu a osvětu v PPP mezi podnikateli, přes poradenství při přípravě a realizaci konkrétních PPP projektů až po zvyšování povědomí o tématu PPP obecně. Přenositelnost aktivit projektu na další území ČR Pozitivní momenty Předfinancování projektů Komunikace a zpětná vazba z NVF

13 Děkuji za pozornost Kontaktní informace: Marie Kubešová
project manager Na Příkopě 3 Praha 1 tel.:  710 fax:  345


Stáhnout ppt "ESF – JPD3 Grantové schéma 4"

Podobné prezentace


Reklamy Google