Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ."— Transkript prezentace:

1 Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ DĚTI V ORP CHRUDIM CZ /0.0/0.0./16_065/

2 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Název databáze – SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku Databáze vzniká v rámci projektu Efektivní řízení sítě služeb pro ohrožené děti a rodiny v ORP Chrudim Současnost: Z webových dotazníků: - aktualizace KATALOGU SOCIÁLNÍCH SLUŽEB (vyjde v lednu/únoru příštího roku) - informace pro naplňování připravované databáze Vize: Po ukončení projektu (říjen 2019) - rozšíření databáze na všechny sociální a doplňkové služby - rozšíření i na oblast komunitního plánování

3 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Databáze bude uvedena do provozu v 2. polovině roku 2019 Registraci konkrétních organizací provede administrátor databáze Organizace mají možnost: Editovat údaje o zadané službě Přidávat novou službu Odebírat/rušit zadanou službu

4 4 SEKCE DATABÁZE: Vyhledávač v Síti pomoci a podpory Nástěnka Poptávka služby Hodnocení efektivity

5 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Účel databáze: Informovanost o organizacích a službách pro veřejnost Informovanost o organizacích a službách mezi organizacemi Prezentace organizace a poskytovaných služeb Návaznost na KPSS (udržování aktuálních údajů o organizacích a službách)

6 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Struktura služeb v databázi: Služby dle Zákona o sociálních službách (azylové domy, kontaktní centra, sociální poradenství, služby následné péče, krizová pomoc,…) Služby dle Zákona o sociálně právní ochraně dětí (ZDVOP, Doprovázející organizace pěstounů, apod.) Služby dle Zákona o školských zařízeních, o předškolním, základním, středním a vyšším odborném a jiném vzdělávání (zařízení ústavní výchovy, SVP, SVČ, apod.), Služby o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (dětský domov pro děti do 3let, ambulantní péče pro děti a dorost, psychiatrická péče pro děti a dorost, adiktologické služby, apod.), Další související služby (neregistrované služby, programy, projekty, např. mediace, PMS, rodinné konference,……)

7

8 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Vyhledávač - pohled veřejnosti i registrovaného uživatele Vyhledávač služeb – fulltextové vyhledávání – až do jednotlivých aktivit služeb (např. předškolka, sociální šatník, doučování,…) Vyhledávání organizací a poskytovaných služeb dle zákonů a dalších neregistrovaných služeb

9 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Nástěnka - Pohled veřejnosti i registrovaného uživatele Nástěnka je ideálním prostorem pro sdílení informací v oblasti služeb pro ohrožené děti a rodiny v ORP Chrudim. Jejím cílem je zveřejňovat důležité informace (novinky, sdílení dobré praxe). Informace na nástěnce budou viditelné pro všechny uživatele (pracovníci OSPOD, organizace, odborná veřejnost, široká veřejnost). Příspěvky však budou vkládat pouze zaregistrovaní uživatelé. Aktuální informace sítě pomoci a podpory Aktuální informace vzdělávání Aktuální informace personální

10 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Nástěnka - Pohled veřejnosti i registrovaného uživatele

11 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Poptávka služby Slouží ke komunikaci mezi aktéry sítě pro zajištění vhodné podpory klienta Kdo může poptávku vytvořit: Pracovníci OSPOD - oslovují organizace (hledají konkrétní službu) Registrovaní uživatelé - oslovují ostatní organizace (hledají konkrétní službu) Zadané poptávky se nebudou zobrazovat veřejně

12 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Poptávka služby - Proces zadání poptávky A. Pracovník OSPOD (případně poskytovatel služby) zadá poptávku do aplikace 3 možnosti odeslání poptávky: Konkrétní službě, o které vím, že požadovanou aktivitu poskytuje Poslat všem, kteří danou aktivitu poskytují Poslat všem poskytovatelům v databázi B. Na se odešle notifikace, že v aplikaci je vypsána nová poptávka C. Následně probíhá telefonická komunikace D. Zadavatel poptávky reaguje na stav řešení poptávky v aplikaci (otevřená, v řešení /s kterou organizací je poptávka řešena/, vyřízená, nevyřízená)

13 SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku
Pokud je poptávka ve stavu vyřízená, nevyřízená – přesune se do další sekce databáze Hodnocení efektivity Prostor pro zhodnocení spolupráce v rámci řešení poptávky mezi zapojenými aktéry – zadavatel poptávky vs. poskytovatel poptávané služby Hodnocená kritéria Zadavatel poptávky: Poskytovatel služby: 1. Rychlost Srozumitelnost zakázky 2. Dosažení cíle (dle zadání) Dosažení cíle (dle zadání) 3. Komunikace Komunikace Každé kritérium bude možné ohodnotit škálou (1 – 5)

14 Za projektový tým: Ing. Martina Šťastná – manažerka projektu Kontaktní osoby: Mgr. Petra Duchečková - projektová pracovnice tel.:  497 Bc. Gabriela Mikulecká – projektová pracovnice tel.: V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ DĚTI V ORP CHRUDIM CZ /0.0/0.0./16_065/


Stáhnout ppt "Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ."

Podobné prezentace


Reklamy Google