Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Odysseus 2009 Zkrácený název:
2
Číslo prioritní osy: 7.1 Počáteční vzdělávání
„Odysseus 2009“ reg. č. CZ.1.07/1.1.02/ Číslo prioritní osy: Počáteční vzdělávání Číslo a název oblasti podpory: Zvyšování kvality ve vzdělávání Číslo a název výzvy: 02 Jihomoravský kraj – Výzva č. 2 pro GP – oblast podpory 1. 1
3
Cíle projektu Zavedení nových metod výuky, které
zvýší podíl ICT ve výuce a ověří jejich kladný dopad na kvalitu výuky umožní žákům získat praktické dovednosti a zajistí rozvíjení pracovních návyků v reálném pracovním prostředí, zaměří se na propojení vědomostí z různých oblastí vzdělávání a tím usnadní uplatnění absolventů škol v praxi
4
Celkové výstupy metodika pro učitele na tvorbu výukových modulů
vytvoření nových výukových modulů vytvoření nových komplexních výukových materiálů pro inovaci odborných předmětů v rámci ŠVP počet podpořených žáků, kteří aktivně pracují s ICT ve výuce počet podpořených učitelů, kteří získají vyšší kompetenci pro použití ICT ve výuce vyhodnocení dopadu projektu na výuku konference Dobré praxe a další aktivity publicity
5
Podporované aktivity Rozvoj podnikatelských znalostí, schopností a dovedností žáků v počátečním vzdělávání Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Zavádění vyučovacích metod, organizačních forem a výukových činností včetně tvorby modulových výukových programů s důrazem na mezipředmětové vazby, které vedou k rozvoji klíčových kompetencí Zlepšování podmínek pro využívání ICT pro žáky i učitele, a to i mimo vyučování Projekt je určen pro cílovou skupinu učitelů a žáků na čtyřech SŠ JMK. Realizace projektu se předpokládá v průběhu 30 měsíců (01/2010 – 06/2012)
6
Obchodní akademie, Břeclav, Smetanovo nábřeží 17
Nositel projektu: Obchodní akademie, Břeclav, Smetanovo nábřeží 17 Partneři projektu: Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Břeclav, sady 28. října 1 Gymnázium Jana Blahoslava, Ivančice, Lány 2 Obchodní akademie a Vyšší odborná škola obchodní, Brno, Pionýrská 23
7
Hlavní aktivita projektu spočívá ve tvorbě 400 vzdělávacích modulů v oblastech, které odpovídají aprobacím jednotlivých pedagogů. Výukový modul (výukový materiál) Modul je didaktická jednotka zahrnující elektronický (e- learningový) materiál vytvořený běžně dostupným softwarem (např. kompatibilní s MS Office), který obsahuje: multimediální prvky (fotografie, videosekvence, animace, zvukové nahrávky apod.), prvky pro týmovou či individuální práci žáků ve třídě (zadání úkolů, testy, kvízy, hlasování, práce na společném dokumentu apod.) doprovodný metodický list Modul kompletně pokrývá určitou oblast látky vyučované oblasti, například část Elektrostatika ve Fyzice, Národní obrození v Českém jazyce apod.
8
Ověření výukových modulů ve výuce na partnerských školách
Pilotování výukového modulu na OA a VOŠ obchodní, Brno
9
Pilotování výukového modulu
na Gymnáziu v Břeclavi
10
Pilotování výukového modulu na Gymnáziu Jana Blahoslava, Ivančice
11
Pilotování výukového modulu na Obchodní akademii Břeclav
12
Z projektu byla vybavena nábytkem učebna na Obchodní akademii Břeclav pro výuku předmětu Cvičná kancelář, která simuluje práci v reálné firmě
13
Jednání realizačního týmu
14
Webové stránky projektu
Prostředí moodle
15
Publicita Autor prezentace: Jitka Pilná
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.