Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Informativní schůzka Karlovy Vary, 14. února 2018.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Informativní schůzka Karlovy Vary, 14. února 2018."— Transkript prezentace:

1 Informativní schůzka Karlovy Vary, 14. února 2018

2 Převod agendy z pobočky v Karlových Varech
Obsah - program Převod agendy z pobočky v Karlových Varech Představení nových manažerů projektu Činnosti/servis v době udržitelnosti projektů Oblasti, kterým je nutné věnovat zvýšenou péči ze strany příjemců v době udržitelnosti

3 Převod agendy z pobočky v Karlových Varech
Převod agendy administrace a kontrol projektů v udržitelnosti na oddělení realizace a kontroly projektů v Ústí nad Labem působící v sídle ÚRR (160 projektů, 66 příjemců) Úřad Regionální rady Berní 2261/ Ústí nad Labem

4 Převod agendy z pobočky v Karlových Varech
Veškerou dokumentaci a oznámení k projektu (MZoU, oznámení změn, zásahů do investice, záměry o pronájmu/výpůjčce) doručujte na výše uvedenou adresu. S případnými dotazy se prosím obracejte na nového manažera projektu a v případě jeho nepřítomnosti na jeho zástupce.

5 Představení nových projektových manažerů
Vedoucí oddělení realizace a kontroly projektů Ing. Lukáš Brabenec Telefon: Mobil:

6 Zastupující v době nepřítomnosti
Představení nových projektových manažerů Kontakty: Projektový manažer Zastupující v době nepřítomnosti Lucie Bendlová Ing. Denisa Kleinová Telefon Mobil

7 Lucie Bendlová – příjemci z Karlovarského kraje
město Kraslice město Nové Sedlo město Chodov město Horní Slavkov město Březová Karlovarská krajská nemocnice a.s. Integrovaná střední škola Cheb Diakonie Českobratrské církve evangelické AUTO MAKAR s.r.o.

8 Zastupující v době nepřítomnosti
Představení nových projektových manažerů Kontakty: Projektový manažer Zastupující v době nepřítomnosti Alena Hubená Bc. Miroslava Štefanová Telefon Mobil

9 Alena Hubená – příjemci z Karlovarského kraje
Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje, příspěvková organizace město Hranice město Lázně Kynžvart obec Hazlov obec Velká Hleďsebe obec Drmoul První české gymnázium v Karlových Varech, příspěvková organizace INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy Vary, o.p.s. Římskokatolická farnost Cheb Skiareál Plešivec s.r.o. NO LIMIT GROUP s.r.o.

10 Zastupující v době nepřítomnosti
Představení nových projektových manažerů Kontakty: Projektový manažer Zastupující v době nepřítomnosti Vladimíra Kamenská Ing. Milada Otevřelová Telefon Mobil

11 Vladimíra Kamenská – příjemci z Karlovarského kraje
- Karlovarský kraj statutární město Karlovy Vary město Sokolov město Aš město Loket město Žlutice město Toužim město Plesná obec Merklín obec Hájek obec Královské Poříčí obec Dolní Žandov obec Božičany Mariánskolázeňsko Městský dům kultury Sokolov Oáza klidu o.p.s. Soukromá obchodní akademie Sokolov, s.r.o. NEMOS PLUS s.r.o. Česká hotelová, a.s.

12 Zastupující v době nepřítomnosti
Představení nových projektových manažerů Kontakty: Projektový manažer Zastupující v době nepřítomnosti Ing. Denisa Kleinová Lucie Bendlová Telefon Mobil

13 Ing. Denisa Kleinová – příjemci z Karlovarského kraje
město Ostrov město Luby město Kynšperk nad Ohří město Mariánské Lázně město Hroznětín Sdružení Krušné hory – západ Svazek obcí Kamenné Vrchy MAS Sokolovsko o.p.s. MAS 21, o.p.s. OSTROV ZDRAVÍ o.p.s.

14 Zastupující v době nepřítomnosti
Představení nových projektových manažerů Kontakty: Projektový manažer Zastupující v době nepřítomnosti Ing. Milada Otevřelová Vladimíra Kamenská Telefon Mobil

15 Ing. Milada Otevřelová – příjemci z Karlovarského kraje
město Habartov město Skalná město Jáchymov město Teplá město Bochov obec Libá Mikroregion Sokolov – východ Muzeum Sokolov, příspěvková organizace Karlovarského kraje Galerie výtvarného umění v Chebu, příspěvková organizace Karlovarského kraje GRANDHOTEL PUPP Karlovy Vary, akciová společnost

16 Zastupující v době nepřítomnosti
Představení nových projektových manažerů Kontakty: Projektový manažer Zastupující v době nepřítomnosti Bc. Miroslava Štefanová Alena Hubená Telefon Mobil

17 Bc. Miroslava Štefanová – příjemci z Karlovarského kraje
město Cheb město Nová Role obec Krásná obec Staré Sedlo obec Dalovice Integrovaná střední škola technická a ekonomická Sokolov České dráhy, a.s.

18 Činnosti/servis v době udržitelnosti projektů
Administrace a kontrola MZoU Příjemce zpracovává MZoU Telefonické, mailové konzultace při zpracování Doručení MZoU - je možné zaslat poštou (zasílány běžně) Kontrola MZoU probíhá bez přítomnosti příjemce V případě zjištění nekompletnosti materiálů, zjištěných nedostatků, nejasností je příjemci zaslána výzva k součinnosti Vyjádření a podklady k výzvě součinnosti příjemce zašle poštou/DS (jsou možné telefonické, mailové konzultace)

19 Činnosti/servis v době udržitelnosti projektů
Konzultace S případnými dotazy týkajícími se problematiky pronájmu/výpůjčky, zásahu do investice, zástavy majetku, změn v projektu majících vliv na indikátor, změna právní formy příjemce, ……. je možné se telefonicky, prostřednictvím u obrátit na svého projektového manažera V případě náročnějších konzultací je možná osobní konzultace

20 Činnosti/servis v době udržitelnosti projektů
Oznámení o změnách Oznámení o změnách (pronájem/výpůjčka, zástava majetku, změny v projektu majících vliv na indikátor, změna právní formy příjemce) a ohlášení zásahů do investice je možné zaslat poštou/prostřednictvím DS V případě nejasností bude příjemce vyzván k doplnění – poštou, prostřednictvím DS Odpovědi, souhlasná stanoviska budou zasílány příjemci prostřednictvím DS po prověření a schválení vedoucím V případě hlášení zásahu do investice s vratkou, proběhne šetření na místě

21 Činnosti/servis v době udržitelnosti projektů
Veřejnosprávní kontroly na místě Kontrola je realizována u příjemce v místě projektu Příjemce má možnost osobní konzultace V případě nejasností bude příjemce vyzván k vysvětlení a doložení dalších dokumentů; doplnění, vyjádření – poštou, prostřednictvím DS Protokol o kontrole je zasílán poštou Případné námitky proti kontrolnímu zjištění uvedenému v protokolu o kontrole je možné zaslat poštou/prostřednictvím DS

22 Činnosti/servis v době udržitelnosti projektů
Komunikace s pracovníky úřadu bude probíhat: Telefonicky em Poštou Formou osobních konzultací

23 Formulář pro objednání konzultace on-line
V případech, kdy bude projektový a finanční manažer přítomen v Karlovarském kraji, bude možné objednat se na konzultaci on-line od dubna 2018 na sekce „Kalendář konzultací“

24 Nová verze dokumentace
Aktualizovaná verze Příručky pro příjemce - od dubna 2018 zjednodušení, zpřehlednění příjemci budou informováni

25 viz. Samostatná prezentace
Oblasti, kterým je nutné věnovat zvýšenou péči viz. Samostatná prezentace

26 Děkujeme za pozornost a těšíme na další spolupráci s Vámi!
Závěr Děkujeme za pozornost a těšíme na další spolupráci s Vámi!


Stáhnout ppt "Informativní schůzka Karlovy Vary, 14. února 2018."

Podobné prezentace


Reklamy Google