Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů
doplnění The customer journey AIDA Faktory ovlivňující chování spotřebitelů
2
The customer journey
3
AIDA Účinný model stupňového působení propagace, který postupuje krok za krokem čtyřmi etapami: Attention – upoutat pozornost Interest – vzbudit zájem o informace a produkt (bezděčná pozornost přechází v záměrnou) Desire – vytvoření touhy (přání, rozhodnutí) vlastnit produkt Action – výzva k akci (lidé zašlou objednávku nebo si jdou produkt koupit)
4
Faktory ovlivňující chování spotřebitelů I.
Sociální vlivy Individuální vlivy Environmentální vlivy Makroekonomické trendy Politické vlivy
5
Faktory ovlivňující chování spotřebitelů II.
Sociální vlivy: Kulturní vlivy Sociální status Rodinný cyklus Zájmové skupiny Individuální vlivy: Osobnost Postoje Motivace Vnímání
6
Faktory ovlivňující chování spotřebitelů III.
Makroekonomické trendy: Vývoj DPH BRIC Nové segmenty a produkty Politické vlivy: Zvyšování daní Bezpečnost Imigrační politika Roste význam CR Pojem „riziko“
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.