Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Regionální přenos informací
9.F.e. Regionální přenos informací dílčí vyúčtování Praha, Mgr. Šárka Štejnarová (gsm: +420/ )
2
I. DÍLČÍ VYÚČTOVÁNÍ 30/6/2017 a 4/7/2017 (za období: 16/5/2017 – 30/6/2017): První dílčí zpráva, viz. str. 14 Zpřesnění Zásad (doporučený rozsah 2 – 3 strany se souhrnem činnosti 13 informačních středisek (IS) + činnosti příjemce/AK ČR) = příjemce + 13 IS Soupiska dokladů (účetní sestava) = příjemce + 13 informačních středisek Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady, viz. str. 6 – 7 Zpřesnění Zásad = příjemce + 13 IS + celková (zhotovená AK ČR) Čestné prohlášení o uhrazení všech nákladů uvedených v Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady = příjemce + 13 IS Deník poskytnutých konzultací podle vzoru ve výkladu dotačního programu, viz. str. 5 Zpřesnění Zásad = 13 IS Výkaz pracovníků, viz. str. 8 Zpřesnění Zásad = příjemce + 13 IS Blanická 3, Olomouc, tel.: , web: portál:
3
II. DÍLČÍ VYÚČTOVÁNÍ 16/11/2017 a 21/11/2017 (za období 11/7/2017 – 16/11/2017): Druhá dílčí zpráva, viz. str. 14 Zpřesnění Zásad (rozsah 2 – 3 strany s obsahem souhrnu činnosti 13 IS + činnost příjemce/AK ČR) = příjemce + 13 IS Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady, viz. str. 6 – 7 Zpřesnění Zásad = příjemce + 13 IS Čestné prohlášení o uhrazení všech nákladů uvedených v Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady = příjemce + 13 IS Deník poskytnutých konzultací podle vzoru ve výkladu dotačního programu, viz. str. 5 Zpřesnění Zásad = 13 IS
4
Hodnocení realizace schváleného plánu činnosti a zpětná vazba obsahující podněty týkající se potřeb cílových skupin, případně další návrhy a doporučení = předloženo jako sumarizace příjemce + 13 informačních středisek Výkaz práce pracovníků = předloženo jako sumarizace příjemce + 13 informačních středisek
5
TERMÍNY DORUČENÍ PODKLADŮ AK ČR I. DÍLČÍ VYÚČTOVÁNÍ
Pátek : ové doručení (podepsané originály skenem vše v jednom souboru) → první dílčí zpráva, čestné prohlášení o uhrazení všech nákladů uvedených v dokumentu Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady, deník poskytnutých konzultací, výkazy všech způsobilých pracovníků → Úterý : ové doručení (podepsané originály skenem vše v jednom souboru) → soupiska dokladů (účetní sestava) za období 16/5/2017 – 30/6/2017, Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady →
6
TERMÍNY DORUČENÍ PODKLADŮ AK ČR II. DÍLČÍ VYÚČTOVÁNÍ
Čtvrtek : ové doručení (podepsané originály skenem vše v jednom souboru) → druhá dílčí zpráva, čestné prohlášení o uhrazení všech nákladů uvedených v dokumentu Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady, deník poskytnutých konzultací, výkazy všech způsobilých pracovníků → Úterý : ové doručení (podepsané originály skenem vše v jednom souboru) → soupiska dokladů (účetní sestava) za období 11/7/2017 – 16/11/2017, Tabulka 9.F.e. – Uznatelné náklady →
7
vzor DÍLČÍ ZPRÁVA O ČINNOSTI
Základní informace 1.1 Identifikace příjemce podpory označení příjemce podpory (název) adresa sídla statutární zástupce (jméno, příjmení, funkce, podpis) zpracovatel(é) zprávy (jméno, příjmení, funkce, podpis) 1.2 Typ zprávy První dílčí zpráva, druhá dílčí zpráva. Zhodnocení plánu činnosti 2.1 Rekapitulace a zhodnocení plnění plánu činnosti U každého bodu schváleného plánu činnosti vždy uvést časový plán realizace a způsob splnění, název regionu (ve zprávě musí být popsán způsob informačního působení, počet zveřejněných příspěvků dle jednotlivých forem poskytovaných informací, počet původních a přejatých informací atd. viz Tabulka č. 1 této přílohy). Uvést objektivní důvody pro případné změny v harmonogramu plnění a nový termín splnění činnosti (plánovaná činnost musí být splněna v rámci jednoho kalendářního roku do termínu podání druhé dílčí zprávy a celkového souhrnu).
8
Počet účastníků/ příjemců celkem Poznámka (např. upřesnění aktivit)
Aktivita Počet Počet účastníků/ příjemců celkem Poznámka (např. upřesnění aktivit) Osobní konzultace Telefonické konzultace ové dotazy Informace hromadně zasílané em Semináře 1. název 2. název … Workshopy Písemné materiály1 Webové stránky původní články2 Webové stránky přejaté články2 SMS zprávy Ostatní aktivity Metodiky pro praxi Blanická 3, Olomouc, tel.: , web: portál:
9
vzor DÍLČÍ ZPRÁVA O ČINNOSTI
2.2. Zpětná vazba (součást druhé dílčí zprávy) Uvést zásadní připomínky, dotazy a náměty týkající se resortní problematiky, které příjemce podpory obdržel v souvislosti se svou činností. Podněty týkající se potřeb cílových skupin, případně další návrhy a doporučení pro oblasti poradenského systému MZe. 3. Rozpočet V závislosti na splnění jednotlivých bodů schváleného plánu činnosti (viz výše přiznané dotace dle Rozhodnutí o poskytnutí dotace) uvést podrobný soupis vynaložených uznatelných nákladů v DP 9.F.e., členěných dle tabulky 9.F.e. – Uznatelné náklady. Při povoleném přesunutí nákladů je nezbytné též dodržet požadovanou minimální výši přímých nákladů (min. 55 % z celkových nákladů). Součástí bude i účetní sestava (soupis dokladů) umožňující kontrolu údajů v tabulce 9.F.e. – Uznatelné náklady s uvedením čísel dokladů, identifikace nakupovaného zboží nebo služeb a data úhrady jednotlivých účetních dokladů. 4. Souhrnné hodnocení Uvést celkové stručné hodnocení činnosti. Doporučený celkový rozsah dílčí zprávy o činnosti: 3 až 4 stránky.
10
Náklady Plánované náklady celkem (Kč) Skutečné náklady (ode dne po podání žádosti – ) (Kč) ( – ) Skutečné náklady celkem (Kč) režijní přímé celkem a b a+b c d c+d a+b+c+d 1. Osobní náklady celkem1 1.1. Mzdy 1.2. Ostatní osobní náklady (DPP, DPČ, autorské honoráře) 1.3. Zákonné odvody (zdravotní, sociální) 2. Cestovné 3. Materiálové náklady celkem 3.1. Energie (vodné, stočné, elektrická energie, vytápění), pokud již nejsou součástí nájemného 3.2. Administrativní potřeby (kancelářské potřeby, toner apod.) 3.3. Počítačový software neinvestiční povahy (použitelný pro činnost) nainstalovaný na počítače užívané k činnosti v programu 3.4. Ostatní materiál 4. Nájemné celkem 4.1. Poměrná část nákladů na nájem sídla/ regionálních pracovišť 4.2. Pronájem (sál, učebna apod.) 5. Služby celkem 5.1. Poplatky za vedení jednoho bankovního účtu spojeného s činností, úroky z úvěrů na činnost 5.2. Náklady na účetní služby v souvislosti s realizací plánu činnosti 5.3. Reprografické služby, poštovné 5.4. Vytváření, provoz a udržování webových stránek Blanická 3, Olomouc, tel.: , web: portál:
11
5.5. Služby spojené s opravou kancelářské techniky a příslušenství potřebného na
činnost dle plánu činnosti 5.6. Náklady na subdodávky a poskytnutí služeb potřebných k zabezpečení cílů plánu činnosti (zejména vzdělávací a informační činnost formou seminářů, workshopů apod.) 5.7. Náklady od externích dodavatelů na tisk informačních materiálů, publikací, inzerci v médiích o konání seminářů a dalších akcí 5.8. Náklady na telekomunikační služby, internet; pokud již nejsou součástí nájemného 6. Celkové náklady Blanická 3, Olomouc, tel.: , web: portál:
12
obsahové zaměření konzultace
Pořadí Deník poskytnutých konzultací* Jméno konzultanta: datum forma konzultace** obsahové zaměření konzultace 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. … Blanická 3, Olomouc, tel.: , web: portál:
13
Jméno pracovníka: Datum Náplň práce* Počet hodin Celkem Blanická 3, Olomouc, tel.: , web: portál:
14
PLÁN ČINNOSTI AK ČR Personální náklady (profil aktivit: mediální manažer, IT manažer) Náklady na společná jednání subjektů kolektivních členů 3 jednání pro ředitele a zástupce IS (květen 2017!, červenec 2017, listopad 2017) Náklady na propagaci činnosti subjektů kolektivních členů 2 publikační materiály (výroční zpráva, informační brožura/leták) 2 ks propagačních bannerů k existenci a vytyčeným cílům projektu 4 vydání AGRObase (á 4 tiskové strany: červen 2017, srpen 2017, říjen 2017 a listopad 2017) Produkce regionálních TV spotů Vklady informačních brožurek/letáků v mediálním tisku (EURO, Deníky Bohemia apod.) P. R. výstupy činnosti IS a projektu (např. Právo) a ve veřejných zpravodajských webportálech (např. iradio atd.) Režijní náklady
15
DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST
Dotazy? Blanická 3, Olomouc, tel.: , web: portál:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.