Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH"— Transkript prezentace:

1 MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH
Vážení přátelé, naše asociace POPAI Central Europe sdružuje subjekty podílející se na vzniku, realizaci a využití POP projektů. Jedním ze základních cílů je maximální snaha o zlepšování kultury místa prodeje. Právě v rámci těchto snah vám předkládáme materiál, který by měl být prvotním vodítkem především pro vaše dodavatele (značek) v případě plánování nových komunikačních kampaní. Materiál obsahuje zhodnocení všech lokálních zástupců maloobchodních řetězců jednotlivých existujících typů POP prostředků. POPAI Central Europe Daniela Krofiánová - General manager Daniel Jesenský - člen rady, sekce teorie POP

2 PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

3 PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

4 PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

5 PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

6 PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

7 PODLAHOVÉ POP PROSTŘEDKY
Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

8 REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY
Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

9 REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY
Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

10 REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY
Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

11 REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY
Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

12 REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY
Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

13 REGÁLOVÉ POP PROSTŘEDKY
Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

14 POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM
Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

15 POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM
Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

16 POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM
Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

17 POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM
Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

18 POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM
Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

19 POP PROSTŘEDKY K POKLADNÁM
Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

20 NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY
Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

21 NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY
Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

22 NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY
Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

23 NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY
Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

24 NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY
Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

25 NÁSTĚNNÉ POP PROSTŘEDKY
Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

26 OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY
Průměr celkem Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů] Mean

27 OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY
Globus Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

28 OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY
Delvita Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

29 OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY
Tesco Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

30 OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY
Spar Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

31 OSTATNÍ POP PROSTŘEDKY
Ahold Akceptace POP aplikace na škále 1 – 5, kde 1 = akceptováno a 5 = neakceptováno + CELKOVÉ HODNOCENÍ [suma průměrů]

32 DALŠÍ POSTŘEHY Včasná komunikace ohledně instalace zjednodušuje celý proces Optimální je spolupráce s řetězci ohledně POP aplikací již ve fázi jejich příprav, několik měsíců před zamýšlenou instalací Vítána je pomoc obchodního zástupce během instalace POP materiály v podobě prodejního zařízení by měly být umístěny a zkonstruovány tak, aby bylo snadné do nich doplňovat zboží Zákazník by měl mít k prodejním zařízením na prodejně snadný přístup Na rozhodnutí o povolení POP prostředků se podílejí oddělení marketingu, merchandisingu, nákupu a prodeje

33 DALŠÍ POSTŘEHY POP aplikace by měly splňovat následující kriteria :
kvalita provedení – papírové lepenky jsou často nestabilní přiměřené prostorové nároky – nesmí omezovat výhled musí respektovat specifika plochy alespoň obecná konzistence s vizuální prezentací řetězce nenarušující atmosféru prodejny zabezpečení péče o POP aplikaci vítány jsou pružné, snadno modifikovatelné materiály přizpůsobitelné především velikostně SM/HM snadná manipulace a instalace nenáročná údržba


Stáhnout ppt "MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH"

Podobné prezentace


Reklamy Google