Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
SLABIKUJEME S TICHÁČKEM
2
NAŠI KAMARÁDI SKŘÍTKOVÉ PRŮVODCI VZDĚLÁVACÍMI OBLASTMI
Dítě a jeho psychika Dítě a svět Dítě a společnost Dítě a ten druhý Dítě a jeho tělo Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
• ••• •▬ •• •▬• •▬ STROM MRAK BUMERANG KOŠÍK HRNEK MYŠ STAN KOLÍBKA
DORTÍK PRAK
4
ÚL DŮL HŮL LAMPIONY •••• ▬ •••• PETROLEJKA NŮŽ STŮL ČÁP •• MAMUT DŮM
5
▬ • • ••• •▬• ••▬ ▬ STROM BRÁNA VÁZA SLEPICE MÁMA TRÁVA KRÁVA SLUNÍČKO
TULIPÁN DŮM ▬
6
• ▬ ••▬ ••• •• ▬• VĚTRNÍK KOMÍN KYBLÍK ŽEHLIČKA KOŠÍK MOTÝL HRNEK
DEŠTNÍK SPACÁK AUTO ▬•
7
SLEPICE SLON PAMPELIŠKA BANÁN SEDMIKRÁSKA POČÍTADLO •••• KARABINA LOKOMOTIVA DŮM TULIPÁN DORTÍK RUKAVICE
8
Použité zdroje obrázků
Kresby skřítků jsou použity se svolením autorek Yvety Šteruské a Marie Kádnerové.
9
Materiály, pomůcky a technické vybavení
Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (ozvučná dřívka) Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Metodický postup Na několika interaktivních snímcích děti procvičí krátké a dlouhé slabiky. Uprostřed každého snímku je graficky znázorněné, jaká slova děti hledají (pomlčka představuje dlouhou slabiku, puntík představuje krátkou slabiku). Kolem jsou obrázky i s popisy. Děti určují, který obrázek/popis odpovídá zadání. Slova si děti vyťukávají na ozvučná dřívka, pomůže jim to určit, zda odpovídají zadanému kódu. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Práce s interaktivním výukovým materiálem
Animace jsou vázány na kliknutí/dotyk na texty. Správná odpověď barevně problikne. Při dotyku na slovo, které zadanému kódu neodpovídá, se objeví správná grafika slabik (na snímku č. 3 – 6). Na posledním snímku (č. 7) špatné odpovědi jen zesvětlají. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Prvky polytechnické výchovy
Vzdělávací oblast DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Podoblast Jazyk a řeč – výslovnost, gramatická správnost řeči, porozumění, vyjadřování, dorozumívání Dosažené konkretizované výstupy – mít přiměřenou slovní zásobu Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.