Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Jitka Pražáková Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_6B_M2_Slovní úlohy řešené násobením či dělením Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Téma: Slovní úlohy řešené násobením či dělením Ročník: 2. ročník Klíčová slova: Slovní úlohy, znázornění, násobení, dělení
2
Anotace Řešíme jednoduché slovní úlohy pomocí násobení či dělení.
3
12 : 3 = 4 Klárka pomáhala v knihovně. Rovnala knihy na poličky.
Na každou polici jich dávala stejně. Měla ještě 12 knih a 3 prázdné poličky. Kolik knih dá Klárka na každou poličku? 12 : 3 = 4 Klárka dá na každou poličku 4 knihy.
4
15 : 3 = 5 V každé váze bude 5 tulipánů.
Natálka natrhala na zahradě 15 tulipánů. Doma je chtěla rozdělit do 3 váziček. Kolik tulipánů bude v každé váze? 15 : 3 = 5 V každé váze bude 5 tulipánů.
5
12 : 2 = 6 Mají 6 kánoí.
12 dětí z vodáckého oddílu právě trénuje na kánoích. V každé lodi jsou 2 děti. Kolik mají kánoí? 12 : 2 = 6 Mají 6 kánoí.
6
7 . 3 = 21 Tamarka musí upéct 21 koláčů.
Tamarka bude mít narozeniny. Na oslavu pozve 6 kamarádů. Chce upéct koláče, pro každého 3, včetně sebe. Kolik koláčů musí upéct? 6+1= 7 dětí každému koláčů 3 7 . 3 = 21 Tamarka musí upéct 21 koláčů.
7
Použité zdroje: MicrosoftPowerPoint Obrázky: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. pekarstvi jahudka [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.