Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Příprava k udělení certifikátu Vážka vstupní informace pro účastníky 14. dubna 2015
2
DOBRÁ péče naplánování změn, vzájemná podpora, vzdělávání, informace
dělání, činnosti, diskuse, experimenty, improvizace, reflexe zpětná vazba, hodnocení, nové nápady vize a analýza současného stavu P-PA-IA
3
Audity kvality Vážka Hodnocení probíhá v souladu s Pravidly pro udělování certifikátu Vážka a dle platného ceníku Audit hodnotí všechna kritéria, která jsou definována v dokumentu Kritéria hodnocení kvality Vážka. Audit provádí tým auditorů České alzheimerovské společnosti (chyba 404) Certifikát Vážka není možno udělit v případě, že hodnocení všech kritérií v souhrnu nedosahuje alespoň 75 %. A - hodnocení výborné, nadprůměrné (100 %) B - splňující požadavky bez výhrady (85 %) C - hodnocení splňující požadavky s určitou přijatelnou výhradou (50 %) D - hodnocení uspokojivé s výraznějšími výhradami (25 %) E = závažná neshoda, není přijatelné (0 %)
4
Hodnocené oblasti Hodnocené oblasti maximální počet bodů hodnocení (%)
body Péče o lidi s demencí 50 Architektonické řešení a vybavení zařízení 20 Personální zajištění služby 25 Co bychom řekli babičce 5 Celkem 100
5
Vytváření dobré péče - sebehodnocení
včetně tréninku Zajistěte podporu Naplánujte proces Vytvořte realizační tým Diskutujte plán Proveďte sebehodnocení Zpracujte návrh změn Provádějte je Sledujte, hodnoťte a upravujte sběr informací silné stránky a oblast rozvoje
6
Proces sebehodnocení: Poznámky I
Zapojení pracovníků (koho z nich a koho ještě) co a o čem to bude co nám to přinese jak (stejně nebo jinak) to budeme dělat Plán sebehodnocení vyberte sympatický způsob dohodněte příjemný rozsah Případně pilotní jednotky nebo oblasti
7
Proces sebehodnocení: Poznámky II
Najděte nadšenou zodpovědnou osobu/y facilitátor, koordinátor podpora spolupracovnic Zdroje (čas, místo, věci, přístroje, …) Návrhy na zlepšení, uskutečnění Týmová práce – týmy pro zlepšení Několik proveditelných priorit Plán provedení a monitorování
8
Sebehodnocení: Pravidla I
Dostatečné zapojení & zastoupení pohledů různých lidí a skupin otevřenost, poctivost, tvořivost, detail nešidit silné stránky na úkor oblastí pro rozvoj PSS klienti sestry pracovnice provozu ředitelka sociální pracovnice
9
Sebehodnocení: Pravidla II
Konstruktivní, motivující, zaměření na budoucnost Dotáhněte nápady, uveďte je do praxe Zaměřte se na praxi péče, používejte dokumenty jako vodítko, ne dogma Neočekávejte rychlý a konečný efekt, jde o nekonečný proces zlepšování
10
Sebehodnocení: Rizika
Virtuální cvičení Nedostatek komunikace Nedostatečná podpora Nerealistické vidění situace, povrchní přístup Nepřijetí závěrů hodnocení a změn
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.