Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

určeno pro žádosti na rok 2013 (a dál)

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "určeno pro žádosti na rok 2013 (a dál)"— Transkript prezentace:

1 určeno pro žádosti na rok 2013 (a dál)
Informační systém MŠMT pro elektronické řešení dotačních programů - oblast prevence rizikového chování určeno pro žádosti na rok (a dál)

2 Cíl této části prezentace
Seznámit vás s novým elektronickým informačním systémem pro podávání projektových žádostí v Programu na podporu aktivit oblasti prevence rizikového chování u dětí a mládeže v letech 2013–2018 Ukázat vám, kde najdete pomoc v případě nesnází Seminář pro žadatele na rok 2013

3 Seminář pro žadatele na rok 2013
Obsah I. Úvodní informace o systému II. Registrace nové organizace (žadatele) III. Správa projektů IV. Založení a vyplnění projektové žádosti V. Uzavření projektu a podání žádosti VI. Potřebujete pomoc? Seminář pro žadatele na rok 2013 3 3

4 I. Úvodní informace o systému
Informační systém je JEDINEČNÝ pro programy prevence rizikového chování Informační systém je webová aplikace Informační systém je přístupný pouze pro registrované uživatele – registrace se provádí pouze jednou Zadávat projektovou žádost můžete po přihlášení se prostřednictvím uživatelského jména a hesla Uživatelské jméno a heslo získáte při registraci

5 Úvodní stránka = AKTUALITY
1. Anotace úvodní stránky 2. Nejnovější aktuality 3. Archiv aktualit 5 5

6 METODIKA 1. Začněte zde 2. Anotace rubriky 3. Podrobnější informace
3. Metodika žádostí 4. Dnešní prezentace a vlastní metodika ke stažení - zde

7 Vstup do systému a registrace
Pro vstup do aplikace s možností zadávání projektové žádosti zadejte uživatelské jméno (= IČ) a heslo a klepněte na tlačítko „PŘIHLÁSIT SE“ Nejste-li ještě zaregistrováni, je třeba „ZAREGISTROVAT SE“ klepnutím na stejnojmenné tlačítko Pokud zapomenete (ztratíte) jméno a heslo, klepněte na tlačítko „OBNOVENÍ HESLA“

8 1I. Registrace nové organizace (žadatele)
obsahuje několik částí: Základní údaje o žádající organizaci přístupové údaje (jméno, heslo) potvrzení registrace mailem Údaje o organizaci (žadateli) základní údaje působnost typ poskytovaných služeb kontaktní údaje statutární zástupce 8

9 Registrace 1 – vložení přístupových údajů
Vložte Oficiální název organizace a IČ vaší organizace A jméno a zadavatele dat o organizaci - na tento mail vám přijdou informace k dokončení registrace (ale i při obnovování hesla)

10 Registrace 2 – potvrzení přístupových údajů
Text mailu obsahuje uživatelské jméno heslo k přihlášení do systému a internetový odkaz, který je KLEPNUTÍM POTVRDIT a tím dokončit registraci organizace

11 Obnovení hesla 3. Zadáte a potvrdíte nové heslo
1. Zadejte buď vlevo IČ (neznáte-li, pak vpravo ) a klepněte na tlačítko OBNOVIT HESLO Obnovení hesla 1. Zadejte buď IČ nebo registrační a klepněte na tlačítko OBNOVIT HESLO 2. Systém zahájí obnovu hesla a na váš registrační přijde žádost na dokončení změny 3. Zadáte a potvrdíte nové heslo 11 11

12 Přihlášení do systému Pro vstup do aplikace s možností zadávání projektové žádosti zadejte mailem zaslané Uživatelské jméno a heslo … …a klepněte na tlačítko „PŘIHLÁSIT SE“ 12 12

13 Úvodní obrazovka po přihlášení do systému
Nová záložka PROJEKTY …Aktualizace údajů o organizaci 13 13

14 Nastavení údajů o organizaci
…údaje z registrace (budou již načteny) …ukážete-li myší na editační pole, systém vám napoví žlutou „bublinovou“ nápovědou Položky dat o organizaci (vkládají se JEDNOU za organizaci a platí PRO VŠECHNY vámi podávané projekty) …zadané údaje je třeba VŽDY „ULOŽIT“ 14 14

15 Změna hesla Heslo musí splňovat základní bezpečnostní pravidla:
1. Zadáte a potvrdíte nové heslo … 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 15 15

16 Nastavení organizace Korespondenční údaje… obec, ulice, PSČ, kraj, okres, … Fakturační údaje … IČ, finanční úřad, právní subjektivita Údaje o bance… kam vám přijde (po schválení:-) ) dotace Kontaktní údaje organizace Osoba jednající (zodpovídající) za organizaci – ŘEDITEL!!! – bude uvedena v Rozhodnutí 16 16

17 Dokumenty organizace 1. Začněte zde … 2. Vyberte typ souboru
3. Zadejte jeho název v systému 4. Vyberte příslušný Soubor na disku 5. Nezapomeňte „VLOŽIT DOKUMENT“ 17 17

18 Rozpracované projekty…
III. Správa projektů 1. Klepněte zde… Rozpracované projekty… …lze je Editovat Smazat Založení nového projektu: V oblasti protidrogové politiky V oblasti prevence kriminality

19 Podané, resp. projekty vrácené
Rozpracované projekty… Projekty vrácené k přepracování Projekty odeslané k formální kontrole 19 19

20 IV. Založení a vyplnění projektové žádosti
Projektová žádost obsahuje několik částí (kapitol): Základní údaje o projektu Základní idea a stručný obsah projektu Cílovou skupinu (nově) Mzdové prostředky (DPP, DPČ, HPP) Neinvestiční výdaje (ONIV) Zdroje financování Kontaktní osoby projektu Další přílohy ve formě připojených souborů

21 Struktura projektové žádosti
Název aktuálně upravovaného projektu Návrat na tuto úvodní obrazovku projektu Tiskový náhled aktuálně upravovaného projektu Aktuální stav vyplňování „kapitol“ projektu … všechny kapitoly musí mít nakonec „zelenou fajfku“ Návrat na úvodní přehled všech projektů (rozpracovaných i uzavřených)

22 Základní údaje o projektu
Realizace projektu (Od: min Do: max a působnost projektu 2. Spádová PPP – NOVĚ (u celostátních projektů se nevyplňuje, PPP taky ne) 3. Certifikace (A/N) 4. Předjednání projektu na MŠMT a s kým (ne pro školy a školská zařízení) Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 22 5. Prohlášení o bezdlužnosti 22

23 Základní idea a stručný obsah projektu
Vyplňte jednotlivá pole … žlutá bublinová nápověda vás bude provázet … co je kam potřeba napsat a v jakém rozsahu. Pokud vám pole nebudou stačit, můžete rozšiřující informace vložit do kapitoly Připojené soubory 23 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 23

24 Cílová skupina 1. Na jaký druh prevence je projekt zaměřen
2. Kvantifikace cílové skupiny (žáci, pedagogičtí pracovníci), pro kterou je projekt určen 3. Je-li projekt realizován na více školách, vložte sem textový soubor s jejich seznamem (název, adresa, kontaktní osoba) 4. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 24 24

25 Mzdové prostředky (MP)
CELKEM max Kč 1. DPP (nacionále, vzdělání, druh a délka činnosti v projektu, finanční požadavky z dotace) 2. DPČ (nacionále, …) – nově samostatně 3. HPP (nacionále, …) 25 25

26 Neinvestiční výdaje (ONIV)
1.1 Materiálové náklady (potraviny, kancelářské potřeby, majetek do Kč, pohonné hmoty) 1.2. Jiné nemateriálové náklady 1.3 Energie (elektřina, plyn, vodné, jiné) 1.4 Opravy a udržování (budov, aut, jiné) 1.5 Cestovné (zaměstnanců, klientů) Materiál max. 25 % celkové dotace MSMT 1.6 Ostatní služby (telefony, poštovné, ostatní spoje, nájemné, právní a ekn. služby, školení a vzdělávání, jiné provozní služby) 1.7 Jiné provozní náklady Služby max. 40 % celkové dotace MSMT 26 2.1 Jiné mzdové náklady 26

27 Zdroje financování 1. Do pole MŠMT se částky načtou z jiných „kapitol“
2. Do ostatních polí v případě vícezdrojového financování doplňte ve struktuře Neinvestiční Mzdové náklady Celkové náklady a celkové náklady projektu se načtou z jiných „kapitol“ žádosti 3. MP + ONIV = ZDROJE FINANCOVÁNÍ 27 4. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 27

28 Kontaktní osoba projektu
1. Zadáte požadované kontaktní údaje na osobu, která bude garantovat a koordinovat realizaci projektu … 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 28 28

29 Připojené soubory 1. Pomocí tlačítka Procházet vyberte na svém disku vhodnou přílohu (jako příloha k mailu) 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 29 29

30 V. Uzavření projektu a podání žádosti
Projektová žádost se odevzdává v elektronické i písemné verzi: Finální kontrola projektové žádosti náhled projektu – věcná kontrola zdroje financování – finanční kontrola Odevzdání elektronické verze = uzavření projektu Odevzdání tištěné verze projektu tisk žádosti ze systému (je identická s elektronickou verzí) zaslání (doručení) na NIDM 30

31 Náhled projektu v průběhu psaní
Souhrnně se zobrazí všechny položky žádosti v podobě, ve které bude po kompletaci všech povinných položek projekt uzavřen a převeden do PDF formátu. Nejedná se o finální žádost, ale POUZE o náhled!!!

32 Uzavření projektu …teprve pak půjde „Uzavřít a podat hotový projekt“…
Vše by mělo být „zelené“… …a stáhnout a vytisknout si finální žádost ve formátu PDF… 32

33 Správa projektů Přehled uzavřených a odeslaných projektů
Stažení finální žádosti ve formátu PDF, Tuto žádost vytisknete a pošlete na sběrnou adresu na NIDM!!! 33 33

34 VI. Potřebujete pomoc? Kdykoliv budete potřebovat pomoci, využijte:
Nápovědu Interaktivní formulář „Potřebuji pomoc“ V případě nejkrajnější nouze volejte Jarka Nováková (NIDM): Tel.: Mobil: 34

35 Uživatelská podpora - Nápověda
35

36 Uživatelská podpora  Potřebuji pomoc
Když jste kdekoliv dříve klepli na kruh…objeví se tento formulář: 1. Vyplníte kontaktní své údaje – sem vám budou pracovníci podpory odpovídat 2. Specifikujete dotaz 3. Odešlete na helpdesk 36

37 Shrnutí I. Úvodní informace o systému
II. Registrace nové organizace (žadatele) III. Správa projektů IV. Založení a vyplnění projektové žádosti V. Uzavření projektu a podání žádosti VI. Potřebujete pomoc? Seminář pro žadatele na rok 2013 Mohu uzavřít prezentaci? ANO NE 37 37

38 Důležité kontaktní údaje
NIDM – potřebuji pomoc MŠMT – odbor 27 – vyhlašovatel Mgr. Martina Budinská, Ing. Radka Heřmánková, Mgr. Vladimír Sklenář NIDM – příjem žádostí Mgr. Nováková Jaroslava 38


Stáhnout ppt "určeno pro žádosti na rok 2013 (a dál)"

Podobné prezentace


Reklamy Google