Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ÓČKO ONLINE 2017
2
KLASICKÉ TELEVIZI DÁVNO ODZVONILO…
3
… ALE ÓČKO JEDE DÁL HBB TV PC TABLET MOBIL
4
JEDINEČNÝ ONLINE SVĚT ÓČKA
ÓČKO GROUP ONLINE JEDINEČNÝ ONLINE SVĚT ÓČKA přátel na Facebooku dosah/týden přehraných videí/týden přes RU/měsíc na ocko.tv shlédnutých stránek/měsíc stažených aplikací přehrání za měsíc uživatelů ÓČKA/měsíc uživatelů ÓČKA GOLD/měsíc 90 – návštěv za den návštěv/měsíc Zdroj: FB, Socialbakers.com, Netmonitor, Google
5
FACEBOOK
6
ÓČKO GROUP ONLINE ÓČKO FACEBOOK v současnosti je Facebookový profil hudební stanice ÓČKO největší přirozeně generovaný profil mezi českými médii dle metrik Socialbakers.com má ÓČKO profil nejvíce ČR/SR fanoušků v českých médiích 16 profilů TV stanice, Pořady, Eventy, Óčko Promotion. obsah aktivních postů/den až 5 soutěží/týden formou postů a APP živý chat Uživatelé potenciál fanoušků týdenní zásah fanoušci primárně ve věku 13 – 34 let (60 % ženy) Zdroj: FB, Socialbakers.com
7
DALŠÍ FB PROFILY ÓČKA MIXXXER SHOW profil ÓČKO CHART profil
ÓČKO GROUP ONLINE DALŠÍ FB PROFILY ÓČKA MIXXXER SHOW profil jeden z vlajkových pořadů ÓČKA – odpolední živé pásmo s hosty, soutěžemi a klipy potenciál fanoušků týdenní zásah fanoušci primárně ve věku 13 – 24 let (67 % ženy) ÓČKO CHART profil ÓČKO žebříček klipů podle diváků potenciál fanoušků týdenní zásah fanoušci primárně ve věku 18 – 24 let (77 % ženy) Zdroj: FB, Socialbakers.com
8
ÓČKO FACEBOOK – KOMERČNÍ MOŽNOSTI
ÓČKO GROUP ONLINE ÓČKO FACEBOOK – KOMERČNÍ MOŽNOSTI FORMÁT POPIS video součást komplexního řešení kampaně – dle výše plnění status sdílení klientského postu soutěž na timeline stream cover fotka sponzoring videa APP na timeline/záložka Cover fotka
9
WEB OCKO.TV
10
WEB OCKO.TV články a novinky ze světa showbyznysu online chat
ÓČKO GROUP ONLINE WEB OCKO.TV články a novinky ze světa showbyznysu videoobsah s kompletním videoarchivem pořadů online chat živé vysílání (Óčko, Gold i Expres) playlist hraných klipů ankety zprávy a novinky ze světa hudby soutěže NOVÁ PODOBA WEBU
11
WEB OCKO.TV – NÁVŠTĚVNOST
ÓČKO GROUP ONLINE WEB OCKO.TV – NÁVŠTĚVNOST Mobilní zobrazení webu ZÁKLADNÍ PROFIL UŽIVATELŮ 88% ve věku 10 – 34 let 70% jsou ženy 56 % uživatelů mobilní verze 44 % uživatelů PC verze až PV/den shlédnutých stránek/měsíc UŽIVATELÉ PODLE POHLAVÍ*, V % UŽIVATELÉ PODLE VĚKU*, V %, v porovnání s online populací VÝVOJ NÁVŠTĚVNOSTI WEBU** Zdroj: *NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius, **Google
12
WEB OCKO.TV – KOMERČNÍ MOŽNOSTI
ÓČKO GROUP ONLINE WEB OCKO.TV – KOMERČNÍ MOŽNOSTI FORMÁT DESKTOP/TABLET VERZE MOBILNÍ VERZE bannery Branding / Megaboard* 320 x 100 / 998 x 200 ne Half Page Ad 300 x 600 (sticky) Wide Square 300 x 300 300 x 250 Wallpaper 970 x 310 Overlayer** ano (více rozměrů) Video*** ano ano + aplikace Sticky Leaderboard 320 x 100 redakční web PR článek (text, foto) Soutěž (text, foto) * Pokud je obsazena pozice brandingu, nelze umístit megaboard. ** Je možné použít i rozměr 970x250 *** Doporučená délka spotu s. Delší stopáž neudrží pozornost uživatele do konce. Sdělení komunikovat v prvních 10 s, poté lze spot přeskočit.
13
APLIKACE
14
ÓČKO APLIKACE komerční možnosti:
ÓČKO GROUP ONLINE ÓČKO APLIKACE mobilní aplikace do telefonů, tabletů, ale i chytrých televizí Samsung a Panasonic vlastní aplikace ÓČKO, ÓČKO Gold, ÓČKO Expres první online stream aplikace v App Store v Evropě platformy iPhone, iPad, Android, přibližný celkový zásah zařízení přehrání za měsíc komerční možnosti pre-roll, push notifikace komerční možnosti: audio / video reklama před přehráním streamu podpora soutěže otextovaným obrázkem, který se protáčí s obr. interpretů určitého kanálu
15
HBBTV
16
Unikátní uživatelé RU / měsíc (ÓČKO a ÓČKO GOLD)
ÓČKO GROUP ONLINE ÓČKO HBBTV Co to je? revoluční formát budoucnosti propojení internetu & televizního vysílání = hybridní vysílání překrytí běžného vysílání další vrstvou divácká interakce, skvělé cílení, bez adblockerů a bannerové slepoty Unikátní uživatelé RU / měsíc (ÓČKO a ÓČKO GOLD) Počet návštěv / měsíc Počet návštěv / den – HbbTV je součástí 90% televizí aktuálně prodávaných na trhu Zdroj: Google
17
ÓČKO GROUP ONLINE TYPY KAMPANÍ ÓČKO nabízí nejvíce komerčních HBB TV formátů mezi českými televizemi Aplikace klient má vlastní aplikaci, která je anoncována červeným tlačítkem, které zobrazuje brand klienta obsah aplikace: video, text, formulář, animace, hry apod. * AKTIVNÍ BANNER VE VYSÍLÁNÍ (VZHLEDOVĚ JAKO INJEKTÁŽ) Programatická kampaň ve vysílání je vložená bannerová pozice, kterou si klient může vydražit přes aukční systém zobrazuje se pak buď neproklikávací banner nebo banner proklikává do aplikace rozměr: Leaderboard 750x100 Big Banner 1024x200
18
TYPY KAMPANÍ Tyto formáty exkluzivně na TV ÓČKO
ÓČKO GROUP ONLINE TYPY KAMPANÍ Tyto formáty exkluzivně na TV ÓČKO SWITCHROLL - výběrový produkt spot/trailer je automaticky spuštěn po přepnutí na kanály ÓČKA mimo přeplněné reklamní bloky a přesto na televizní obrazovce nový komerční formát pro zadavatele, kteří se nebojí vyzkoušet něco nového až uživatelů / PV týdně PUSH2PLAY spot / trailer je spuštěn po stisknutí červeného tlačítka (banneru se sdělením partnera) po vstup do HbbTV rozhraní ÓČKA CTR 0,5-4,0% (dle kreativy)
19
DETAILNÍ INFORMACE – APLIKACE
ÓČKO GROUP ONLINE DETAILNÍ INFORMACE – APLIKACE Live stream v menu HbbTV možnost přehrát např. trailer inzerovaného filmu ÓČKO nabízí nejvíce komerčních HBB TV formátů mezi českými televizemi RedButton (overlay) „injektáž“ – zobrazení vždy při přepnutí na kanál a dle nastavení při sledování v různých intervalech aktivace při zmáčknutí červeného tlačítka (red button) na dálkovém ovladači TV Microsite produktu aktivace při zmáčknutí červeného tlačítka (red button) na dálkovém ovladači TV stránka s informacemi o produktu/zadavateli/akci s možností aktivace diváků Twitterstream výběr přispěvatelů ze světa showbusinessu App.agreguje posty ze soc. sítě Twitter, které zajímají diváky ÓČKO * AKTIVNÍ BANNER VE VYSÍLÁNÍ (VZHLEDOVĚ JAKO INJEKTÁŽ)
20
DALŠÍ ONLINE KANÁLY
21
65.000+ sledujících 35.000+ odběratelů 2.000+ sledujících
ÓČKO GROUP ONLINE DALŠÍ ONLINE KANÁLY Instagram sledujících YouTube odběratelů Snapchat sledujících Twitter sledujících
22
Děkuji za Vaši pozornost…Lucie Lomská
22
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.