Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJindřich Vacek
1
Odborný seminář: Vliv čerpání finančních prostředků z OP PIK na konkurenceschopnost české ekonomiky Čerpání dotací z Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost Hospodářský výbor Parlamentu České republiky ve spolupráci s Hospodářskou komorou České republiky Ing. Petr Řezáč, MBA
2
ČÍSLO PROJEKTU a PROGRAM: CZ.01.1.02/0.0/0.0/15_019/0000913
NÁZEV PROJEKTU: Progresivní materiálové řešení železničního spodku pod pevnou jízdní dráhou v tunelech se segmentovým ostěním ČÍSLO PROJEKTU a PROGRAM: CZ /0.0/0.0/15_019/ I. Výzva Aplikace v rámci OPPIK pro konkurence schopnost NUTS 2 S MÍSTEM RELIZACE PROJEKTU: Jihozápad (Jihočeský, Plzeňský kraj) NÁZEV ŽADATELE O PODPORU: Metrostav a.s.
3
II. PŘEDPOKLÁDANÉ AKTIVITY PROJEKTU:
NÁZEV PROJEKTU: Progresivní materiálové řešení železničního spodku pod pevnou jízdní dráhou v tunelech se segmentovým ostěním I. CÍLE PROJEKTU: Návrh nové konstrukce dna tunelu pod kolejovým svrškem v tunelové troubě při ražbách TBM s ohledem na technické požadavky, časovou náročnost realizace a ekonomiku. II. PŘEDPOKLÁDANÉ AKTIVITY PROJEKTU: Popis materiálových a technických řešení, realizace experimentů k ověření předpokládaných charakteristik. Výběr nejvhodnějšího řešení pro právě realizovaný nejdelší železniční tunel v ČR.
4
ČVUT Praha, FSV katedra železničních staveb;
NÁZEV PROJEKTU: Progresivní materiálové řešení železničního spodku pod pevnou jízdní dráhou v tunelech se segmentovým ostěním III. PARTNEŘI: SŽDC, s. o.; ČVUT Praha, FSV katedra železničních staveb; Odborné regionální společnosti v Plzeňském kraji IV. VÝSTUPY PROJEKTU: Užitný vzor konstrukce dna tunelu; Schválený typ konstrukce dna tunelu pro SŽDC s.o. Certifikace nové stavební technologie;
5
Zpracování projektu, nákup SW, kooperace s FSV ČVUT
NÁZEV PROJEKTU: Progresivní materiálové řešení železničního spodku pod pevnou jízdní dráhou v tunelech se segmentovým ostěním V. ROZPOČET: CELKEM: 6 000 000 Kč Zpracování projektu, nákup SW, kooperace s FSV ČVUT Experimentální model se simulací ukládky konstrukce dna tunelu; Vyhodnocení + schvalovací proces SŽDC s.o.; Certifikace stavební technologie; Zpracování odborného příspěvku; IV. POŘIZOVANÝ MAJETEK: Stavební materiály a služby pro experiment, služby poradců, expertů a laboratoří, výpočetní software.
6
V. HARMONOGRAM ŘEŠENÍ PROJEKTU
NÁZEV PROJEKTU: Progresivní materiálové řešení železničního spodku pod pevnou jízdní dráhou v tunelech se segmentovým ostěním V. HARMONOGRAM ŘEŠENÍ PROJEKTU 07-09/2015: Vypracování projektu, zajištění partnerů a kooperace 01-05/2016: Realizace experimentů, Vyhodnocení a výběr nejvhodnějšího typu invertu + schvalovací proces u investora 06-09/2016: Realizace invertu v jižní tunelové troubě tunelu Ejpovice 10-12/2016: Vyhodnocení 01-03/2017: Realizace invertu v severní tunelové troubě tunelu Ejpovice 04-06/2017: Vyhodnocení 01/2019: Uvedení tunelu do provozu
7
VI. SKUTEČNÝ HARMONOGRAM PROJEKTU
NÁZEV PROJEKTU: Progresivní materiálové řešení železničního spodku pod pevnou jízdní dráhou v tunelech se segmentovým ostěním VI. SKUTEČNÝ HARMONOGRAM PROJEKTU Říjen 2015: Předběžná žádost a podání Registrace Leden 2016: Podání plné žádosti Leden-květen 2016: Zkoušky materiálů, technické řešení, logistika a realizace Červen 2016: vypsání veřejné zakázky na dodávky materiálů a služeb projektu převyšující 500 000,- Kč Červenec 2016: pozastavení projektu z důvodu nejasnosti budoucnosti projektu (schvalovací proces) Srpen-říjen 2016: příprava standardního řešení dna tunelu Listopad 2016: zahájení realizace standardního řešení : Schválení projektu řídícím orgánem
8
VI. SKUTEČNÝ HARMONOGRAM
NÁZEV PROJEKTU: Progresivní materiálové řešení železničního spodku pod pevnou jízdní dráhou v tunelech se segmentovým ostěním VI. SKUTEČNÝ HARMONOGRAM Leden 2017: Alternativní řešení projektu v teoretické rovině, bez praktické realizace Únor 2017: Odstoupení ČVUT z transformovaného projektu Únor 2017: Ukončení projektu – nelze splnit cíle projektu z důvodu pokročilého stadia realizace díla SHRNUTÍ: Schvalování registrovaného projektu řídícím orgánem trvalo 12 měsíců, realizace díla mezitím postoupila natolik, že byla vyloučena možnost splnění cílů projektu.
9
Děkuji Vám za pozornost
Ing. Petr Řezáč, MBA
10
Tunely Ejpovice Popis stavby
NÁZEV PROJEKTU: Progresivní materiálové řešení železničního spodku pod pevnou jízdní dráhou v tunelech se segmentovým ostěním Tunely Ejpovice Popis stavby Stavba „Modernizace trati Rokycany - Plzeň“ je součástí vnitrostátního III. tranzitního železničního koridoru - západní část. Popis stavby: Stavba řeší modernizaci tratě, vedené z Rokycan až k zastávce Ejpovice převážně po stávajícím drážním tělese. Mezi Ejpovicemi a zastávkou Plzeň Doubravka je pak řešena přeložka trati zcela mimo stávající trasu a trať míjí žst. Chrást u Plzně. Přeložka je vedena ve shodě s výhledovou polohou VRT po nových pozemcích, pod terénními útvary Homolka a Chlum je vedena v tunelech. Délka dvou jednokolejných tunelů od východního portálu k západnímu portálu činí m. Délka trati se tím zkrátí o cca m.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.