Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
AKADEMICKÝ ROK 2017/2018 Zápis ke studiu
2
Zápis ke studiu AKADEMICKÝ ROK 2016/2017 Adresa:
Právnická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci Tř. 17. listopadu Olomouc tel.: IČ školy: č. účtu: /0100
3
Uznávání zápočtů, kolokvií a zkoušek Harmonogram akad. roku 2017/2018
OBSAH PREZENTACE: Zápis předmětů Studijní oddělení Uznávání zápočtů, kolokvií a zkoušek Harmonogram akad. roku 2017/2018 Plnění studijních povinností Studijní plány Kontrola plnění studijních povinností Organizace studia na PF UP v Olomouci Důležité předpisy a formuláře Systém STAG ISIC Kreditový systém Index a formuláře
4
STUDIJNÍ ODDĚLENÍ – budova A, 1. poschodí Studijní referentky:
Bc. Vladěna Břeňová, DiS. – vedoucí studijního odd. správa a zajištění agendy související se studiem na fakultě; databáze STAG; přijímací řízení; tel.: Bc. Lenka Sedláková 1. ročník magisterského oboru Právo; bakalářské a navazující magisterské studium; fakultní rozvrhář, tel.: , Úřední hodiny: pondělí, středa: 8, ,30 hod úterý: 13, ,00 hod. Mgr. Martina Burýšková ročník magisterského studia oboru Právo, PROSÍME O DODRŽOVÁNÍ ÚŘEDNÍCH HODIN tel.: , Úřední hodiny: pondělí, středa, čtvrtek: 8, ,30 hod. úterý: 13, ,00 hod.
5
HARMONOGRAM AKADEMICKÉHO ROKU 2017/2018
ODKAZ:
6
Harmonogram akademického roku 2017/2018
1. Akademický rok 2017/2018: – 2. Zápisy do 1. ročníku studia: 3. Imatrikulace: 4. Harmonogram výuky na PF UP Zimní semestr: – výuka: – (13 týdnů) zkouškové období: – Letní semestr: – výuka: – (13 týdnů) Akademický týden UP: – Sportovní den UP: a zkouškové období: – Mezní termín splnění studijních povinností za akademický rok 2017/2018: do
7
Termín pro zápis předmětů do systému STAG pro ZS 1. ročníku akad
Termín pro zápis předmětů do systému STAG pro ZS 1. ročníku akad. roku 2017/2018 začíná od hod. – viz Příkaz rektora UP č. B3-17/1 UPOZORNĚNÍ: Od již nebude možné se z předmětu odepsat!
8
OBSAHOVÁ NÁPLŇ PŘEDMĚTŮ
STUDIJNÍ PLÁNY Odkaz: OBSAHOVÁ NÁPLŇ PŘEDMĚTŮ Odkaz: NEBO SEZNAM PŘEDNÁŠEK - Odkaz:
9
Předměty dělíme na: -Povinné /A/ -Povinně volitelné /B/ -Volitelné /C/
10
ORGANIZACE STUDIA NA PRÁVNICKÉ FAKULTĚ UP
Odkaz:
11
Informace k systému STAG
Veškerá studijní agenda je vedena elektronickým systémem STAG ( Studijní agenda). Prostřednictvím systému STAG probíhá mj. zapisování předmětů včetně přihlašování na konkrétní rozvrhové akce a dále zapisování ke splnění studijních povinností. Po prvním zápisu ke studiu je studentovi přiděleno osobní číslo, které ho provází během celého studia. Přístup do systému STAG vyžaduje zadání ID uživatele (Portal ID) a hesla. ID uživatele student vyhledá na svého jména a příjmení v záložce Kontakty, jako heslo student použije své rodné číslo bez lomítka a bez mezer. Pro zamezení neoprávněného přístupu doporučujeme toto úvodní heslo změnit.
12
Zápis na předměty v systému STAG:
Základní informace o zápisu na předměty a přihlášení se do systému naleznete na nebo – odkaz Studenti – Portál Aplikace – Zápis info, nebo Návody a nápovědy. POSTUP: – odkaz Studenti – STAG - kliknout na „Přihlásit se“, vyplnit ID a heslo; odkaz Moje studium a Předzápis Vytištění osobního rozvrhu doporučujeme jako potvrzení při řešení případných problémů.
13
Kreditový systém Kredity se získávají za absolvování předmětu, tj. ukončením předmětu stanoveným způsobem daným studijním plánem pro příslušný akademický rok. V pětiletém magisterském studiu je nutno získat 300 kreditů, v bakalářském studiu 180 kreditů a v navazujícím magisterském studiu 120 kreditů. Z celkového počtu kreditů, jež je student povinen získat v průběhu studia, může student za volitelné předměty (předměty kategorie C) získat: a) v magisterském studijním programu Právo a právní věda, oboru Právo nejvíce 6 kreditů b) v bakalářském studijním programu Právní specializace, oboru Právo ve veřejné správě nejvíce 5 kreditů c) v navazujícím magisterském studijním programu Politologie, oboru Evropská studia se zaměřením na evropské právo nejvíce 3 kredity
14
Uznávání zápočtů, kolokvií a zkoušek
Žádost o uznání předmětu se podává na předepsaném formuláři. Povinné přílohy: kopie dokladu o absolvování předmětu - anotace předmětu (žádá-li uchazeč o uznání absolvování předmětu z jiné fakulty, VŠ) Při uznávání studijních povinností (zápočty, kolokvia, zkoušky) na PF UP platí pravidlo, že se neuznávají zkoušky hodnocené stupněm „dobře“ resp. stupněm „E“. Obecně mohou být uznány studijní povinnosti vykonané v době do tří let před podáním žádosti o uznání. /Pokud si student žádá o uznání více předmětů – vypíše na každý předmět žádost zvlášť./ Podrobnosti ve Studijním a zkušebním řádu UP a ve Směrnici děkanky S-3/2017 FORMULÁŘE PRO STUDENTY Odkaz:
15
Plnění studijních povinností
Ke splnění studijních povinností se student hlásí prostřednictvím systému STAG v rámci termínů vypsaných katedrou. Splněnou studijní povinnost příslušná katedra zaznamená do elektronického systému a studentovi je připočítán určený počet kreditů. Pokud se studentovi nepodaří splnit studijní povinnosti předmětu, zapíše si nesplněný předmět znovu. Na takto zapsaný předmět se pohlíží jako na podruhé zapsaný s nutností jeho splnění. - Pokud student v daném akad. roce neabsolvuje některý ze zapsaných povinných předmětů /A/, je povinen si tento předmět zapsat v nejbližším akad. roce. - Jestliže student nesplní povinně volitelný /B/či volitelný předmět /C/ v akademickém roce, ve kterém si tento předmět zapsal, je povinen si jej zapsat znovu v průběhu studia. OBOR PRÁVO: !!!Předmět Ústavní základy organizace státu si může student v rámci téhož studia zapsat pouze jednou!!! (viz. Studijní a zkušební řád UP a Článek 2 a 3 Směrnice děkanky č. 3/2017).
16
Kontrola plnění studijních povinností
za předchozí akademický rok probíhá po stanoveném mezním termínu pro splnění studijních povinností za daný akademický rok (např. pro akademický rok 2016/2017 po ) pouze na základě údajů vložených (do doby mezního termínu) v elektronické studijní agendě STAG. Student průběžně provádí kontrolu provedených zápisů splněných studijních povinností v systému STAG ( záložka Studenti-odkaz STAG - Přihlásit se - Moje studium – Průběh studia). V případě nejasností kontaktuje sekretářku příslušné katedry Student je povinen získat v každém akademickém roce svého studia alespoň 40 kreditů (za předměty typu A + B + C celkem) s nutností absolvovat podruhé zapsaný předmět, anebo takový počet kreditů, aby jejich součet s počtem kreditů získaných v předchozím akademickém roce dosahovat alespoň 80 rovněž s nutností absolvovat podruhé zapsaný předmět. Při splnění výše uvedených podmínek student postupuje do vyššího ročníku. V případě nedodržení některé z výše uvedených vymezujících podmínek bude zahájeno řízení ve věci ukončení studia pro nesplnění požadavků vyplývajících ze studijního programu.
17
Důležité předpisy a formuláře pro studenty
Studijní a zkušební řád UP, Směrnice děkanky S 3/2017, k provedení Studijního a zkušebního řádu UP, Disciplinární řád pro studenty UP, Směrnice děkanky S 2/2015 k provedení Stipendijního řádu Univerzity Palackého v Olomouci o prospěchovém stipendiu, atd. Formuláře: Žádost, Žádost o uznání předmětu, Potvrzení o studiu, Zápisový list… Odkaz: Všechny informace o studijních záležitostech jsou umístěny na webu fakulty. / Doporučujeme sledovat e-nástěnku – - odkaz - Studentům – Elektronická nástěnka
18
Identifikační karty (ISIC i karta UP) pro studenty prvních ročníků se vydávají v budově Zbrojnice (Biskupské nám. 1), ve 2. patře ve vstupním prostoru před CVT od do v době 7:30 – 15:15. Karty budou připraveny studentům do 7 dnů od data zápisu, nejdříve však v den zahájení výdeje Každý student má možnost zjistit si, zda karta je již vyrobena či nikoli, aby zbytečně neztrácel čas u výdeje karet čekáním. Informace nalezne na Portále UP ( v sekci Kontakty – Hledání studentů, po zadání svého Příjmení a Jména v odstavci Datum výroby karty. Proč není karta vyrobena, může být způsobeno nejen sedmidenní lhůtou pro výrobu karty, ale také např. nesprávnou platbou kauce, chybně uvedeným variabilním symbolem, apod. V tomto případě po sedmi dnech kontaktujte Kancelář IK (osobně nebo písemně). V září, po dobu výdeje karet jsou dočasně rozšířeny úřední hodiny Kanceláře Identifikačních karet na CVT na 9:00 – 12:00 a 13:00 – 15:00.
19
POTVRZENÍ O STUDIU Univerzita Palackého v Olomouci Právnická Právo, nebo Právo ve veřejné správě, nebo EVST - nehodící se škrtněte Studenty PF UP v Olomouci se stáváte dnem zápisu. Adam Novák Olomouc Olomoucký 1. Olomouci
20
K zápisu si připravte: Občanský průkaz Zápisový list /vyplněný a podepsaný/ Fotografie /na zadní straně podepsaná/ Záznam o seznámení studentů s bezpečností a ochranou zdraví - podepsaný Imatrikulační slib – podepsaný Potvrzení o studiu - vypsané
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.