Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Hotelové služby VY_INOVACE_Kaluzova_ Odhlášení hosta - Check out Autor: Mgr. Yvetta Kałužová . Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5CZ.1.07/1.5.00/ – Individualizace a inovace výuky
2
Anotace výuková prezentace – podpora vyučujícího
určeno pro nástavbové studium obor Společné stravování
3
Check-out - odhlášení hosta
Hotelové služby Check-out - odhlášení hosta
4
Check-out - odhlášení hosta
při odhlášení hosta je dobré připravit a zrekapitulovat pobyt ještě před jeho přístupem k recepci dobrá příprava klienta nejen příjemně překvapí, ale ubezpečí ho, že je o něj postaráno do poslední chvíle právě tato poslední chvíle, vyúčtování a rozloučení je téměř stejně důležitá, jako check-in
5
Check-out - odhlášení hosta
odjezd hosta je rekapitulací pobytu, zhodnocení čerpaných a poskytovaných služeb, zhodnocení kvality a především získání zpětné vazby a ubezpečení o pokračující vzájemné komunikaci a opakované návštěvě
6
Check-out - odhlášení hosta
Check out by měl být považován nikoliv za rozloučení, ale za krok k další návštěvě, za pozvání na opakovanou návštěvu a hlavně by měl obsahovat taková sdělení, které v klientovi vyvolají touhu k opakovanému příjezdu je nutné zapojit kreativitu a nápaditost, hostu předáme malou pozornost, upomínku na pobyt v podobě dopisu na rozloučenou, květiny
7
Check-out - odhlášení hosta
všechny tyto procesy a pozornosti vedou k tomu, že klient odjíždí spokojený, plný dojmů, o které se sám chce podělit klient je přímým nositelem reklamy, rozšiřovatelem povědomí o hotelu a nadšeným autorem hodnocení na referenčních stránkách
8
Check-out - odhlášení hosta
po odjezdu hosta by měl recepční personál poznamenat do systému postřehy a záznamy o klientovi, jeho speciální požadavky a přání, zvláštnosti a zajímavosti pro další využití jak v marketingu, tak při opakované návštěvě
9
Použité zdroje AUTOR NEUVEDEN. Hotel-marketing [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: s.cz/hotelovy-marketing-2012/check-out-odhlaseni- hosta/ SMETANA, František; KRÁTKÁ, Eva. Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy. Praha: Fortuna, 2009, ISBN METZ, Reinhold. Restaurace a host. Praha: Europa Sobotáles, 2008, ISBN
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.