Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLadislav Mach
1
Martina Vasková Hana Abbasová
2
Cíle projektu Profil společnosti Nanotechnologie Analýza prostředí – JAPONSKO Strategie vstupu na japonský trh Rizika vstupu na japonský trh Závěr – naplnění cílů
3
vstup firmy NANOPROTECT s.r.o. na japonský trh zlepšení zdravotní péče vidina dlouhodobé spolupráce s Japonskem
4
NANOPROTECT s.r.o. společnost se zabývá vývojem nanovláken a nanotechnologií ve zdravotnictví na trhu je od roku 2010 v ČR začínala jako START UP společnost zpočátku spolupracovala s univerzitami v poslední době se věnuje i jiným oborům – textilní průmysl, technologický průmysl
5
rozsáhlé využití, high-tech obory- elektronika, zdravotnictví, strojírenství, chemický průmysl, optický průmysl, automobilový průmysl, životní prostředí…. tento obor má dlouhou historii v České republice náš záměr – zdravotnictví
6
Cílené dodávky léků, umělé klouby, ventily, náhradní tkáně, dezinfekční roztoky nové generace, analyzátory…..
12
vývoz komponentů do Japonska PROČ? každým rokem stoupá dlouhověkost japonské populace Japonsko vynakládá na zdravotní péči velké dotace a investice úzká spolupráce mezi Japan Society for the Promotion of Science (JSPS) a Akademií věd České republiky
13
Komunikační zástupci společnosti se zúčastní konference RISE 2015 & N3M Conference oslovení potenciálních investorů Distribuční využívání místního zástupce znalého místní prostředí. Cenová v současnosti je obtížné stanovit cenu, nutnost zvážit možnost dotací či potenciálních investorů Produktová nanovlákna, technologické postupy, know-how
14
Japonci pečují o svou starší populaci možnost spolupráce jak ve veřejném sektoru, tak v soukromém možnost rozšíření nanotechnologií do dalších oborů věda a technika mají jedno z hlavních postavení v japonské ekonomice – jsou považovány za jedny ze základních nástrojů pro zajištění konkurenceschopnosti japonské ekonomiky v globální ekonomické soutěži
15
zpomalení ekonomiky v důsledku vysoké nezaměstnanosti (na Japonsko), poklesu příjmů tendence k podpoře domácích ekonomických subjektů na úkor zahraničních investorů a exportérů odlišné spotřebitelské zvyklosti a jazyková bariéra velmi náročné konkurenční prostředí země často postihována přírodními pohromami (může narušit dodavatelské řetězce)
16
zvýšení povědomí o firmě NANOPROTECT s.r.o. potenciál do budoucna – získání domácích a zahraničních investorů velký potenciál odvětví v budoucnosti zlepšení vztahů s Japonskem, dlouhodobá spolupráce prosperita pro naší zemi zlepšení zdravotní péče možnost léčby neléčitelných nemocí podpora vědy a výzkumu pro oba státy „konkurenční výhoda“ vidina delšího života
17
Dostupné z: http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/inter aktivni-exportni-profil-zajmovych-zemi- japonsko-24154.html#!&chapter=3 statistics health insurance Bureau, MHLW www.czechtrade.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.