Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování."— Transkript prezentace:

1

2 Marketingový systém řízení

3 KontrolaRealizacePlánování

4 Marketingové plánování Marketingové analýzy Marketingový cíl Marketingová strategie Plán marketingového mixu

5 Marketingové analýzy  SWOT analýza – marketingová situační analýza  Portfoliová analýza  Analýza konkurence  Kvantitativní analýza trhu

6 Marketingový cíl  Pravidla pro stanovení cílů jsou vyjádřena skratkou SMART  S - konkrétní  M - měřitelný  A - akceptovatelný  R - realistický  T – časově vymezený

7 Marketingové strategie  Zaměřené na zákazníky  Zaměřené na konkurenci  Vyplývající ze SWOT analýzy  Matice růstu podniku

8 Plán marketingového mixu Konkrétní použití marketingových nástrojů, určeno:  Časově  Personálně  Materiálně  Finančně

9 Realizace marketingového plánu  Uskutečnění marketingových plánů, použití jednotlivých nástrojů v praxi  Má vést k dosažení cílů firmy

10 Kontrola  Sledování realizace marketingového plánu  Hodnocení výsledků  Případná nápravná opatření


Stáhnout ppt "Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování."

Podobné prezentace


Reklamy Google