Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVratislav Dvořák
1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV). Znaky kvality služeb CR
2
Znaky kvality služeb CR z hlediska poptávky spolehlivost –schopnost poskytnutí slíbeného serióznost –schopnost vyvolání důvěry dojem –fyzická vybavenost zařízení –estetičnost prostředí –vzhled a upravenost pracovníků
3
orientace na zákazníka –míra individuální pozornosti věnované zákazníkovi zodpovědnost –ochota pomáhat zákazníkovi –včasné poskytování informací a služeb
4
Znaky kvality služeb CR z hlediska nabídky pracovníci –počet –odbornost –vlastnosti: ochota pomáhat, zdvořilost, přesnost, empatie technická vybavenost –standardy vybavenosti –kapacitní možnosti –estetičnost prostředí
5
pracovní postupy při poskytování služeb –způsob poskytování služeb –hygiena –bezpečnost –kontrola kvality marketing –průzkum poptávky, potřeb a očekávání zákazníků –průzkum nových trendů a technologií –průzkum konkurence poskytování informací zákazníkům
6
Kontrolní otázky: Jaké jsou znaky kvality služeb CR z hlediska poptávky? Jaké jsou znaky kvality služeb CR z hlediska nabídky?
7
Zdroje: ORIEŠKA, J. Technika služeb cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Idea servis, 1999. DROBNÁ, D. MORÁVKOVÁ, E. Cestovní ruch pro střední školy a veřejnost. 2. upravené vyd. Olomouc : Fortuna, 2010.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.