Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními."— Transkript prezentace:

1 Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu

2 Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními obaly vypozorovat tendence ve vývoji plechovek

3 Charakteristika firmy výroba plechových obalů pro potravinářský a chemický průmysl jeden z největších průmyslových podniků ve znojemském regionu produkce okolo 200 mil. kusů plechovek ročně, 220 zaměstnanců

4 Charakteristika firmy Analýza zákazníků odběratelé jsou velké potravinářské firmy, menší konzervárny a masozávody Analýza konkurentů Obaly CZ, a.s. Hradec Králové Impress, a.s. (dříve Obal Rozkoš)

5 Charakteristika firmy Finanční situace firmy rok 2005 750 mil. Kč obrat 72 mil. Kč zisk před zdaněním (při počtu 220 zaměstnanců) 60 mil. Kč investice do nákupu strojního zařízení

6 Teoretická příprava Marketingový výzkum jako prostředek k dosažení cíle výběr respondentů sběr dat interní a externí zdroje dat forma dotazování

7 Teoretická příprava metody výzkumu (předběžná a popisná) sběr informací druh dotazníků konstrukce dotazníků pro odběratele: 1) 1) vztažená k charakteristice respondentů 2) 2) otázky se týkají plechovek konstrukce dotazníků pro dodavatele 1) 1) otázka slouží k ucelení informací o jednotlivých dodavatelích volba metody, kterou budou respondenti kontaktováni

8 Realizace výzkumu a jeho vyhodnocení Dotazník pro odběratele Získané informace: struktura dotazovaných firem – 46% konzervárenský průmysl, 17% masný průmysl zpracovávané potraviny – 27% maso, 22% zelenina způsob balení – 32% sterilizace do plechu, 30% sterilizace do skla nedostatky plechovek – 50% bez připomínek (otevíraní, koroze, deformace)

9 Realizace výzkumu a jeho vyhodnocení Dotazník pro dodavatele Získané informace: vzhled plechovky – 80% potisk plechovky,20% tištěné etikety produkce výrobců – 30% export, 70% tuzemsko dodávka obalů – 80% potravinářský průmysl, 20% chemický průmysl

10 Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu

11 Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Postavení plechovky mezi ostatními obaly v potravinářském průmyslu

12 Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Tendence ve vývoji plechovek největší konkurent – hliníkové misky, ekologicky závadnější obal avšak levnější rozšíření EASY OPEN zvyšování kvality a trvanlivosti – cena a prodloužení doby rozkladu rozšíření sortimentu potravin balených do plechovek


Stáhnout ppt "Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními."

Podobné prezentace


Reklamy Google