Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBohuslav Sedlák
1
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu
2
Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními obaly vypozorovat tendence ve vývoji plechovek
3
Charakteristika firmy výroba plechových obalů pro potravinářský a chemický průmysl jeden z největších průmyslových podniků ve znojemském regionu produkce okolo 200 mil. kusů plechovek ročně, 220 zaměstnanců
4
Charakteristika firmy Analýza zákazníků odběratelé jsou velké potravinářské firmy, menší konzervárny a masozávody Analýza konkurentů Obaly CZ, a.s. Hradec Králové Impress, a.s. (dříve Obal Rozkoš)
5
Charakteristika firmy Finanční situace firmy rok 2005 750 mil. Kč obrat 72 mil. Kč zisk před zdaněním (při počtu 220 zaměstnanců) 60 mil. Kč investice do nákupu strojního zařízení
6
Teoretická příprava Marketingový výzkum jako prostředek k dosažení cíle výběr respondentů sběr dat interní a externí zdroje dat forma dotazování
7
Teoretická příprava metody výzkumu (předběžná a popisná) sběr informací druh dotazníků konstrukce dotazníků pro odběratele: 1) 1) vztažená k charakteristice respondentů 2) 2) otázky se týkají plechovek konstrukce dotazníků pro dodavatele 1) 1) otázka slouží k ucelení informací o jednotlivých dodavatelích volba metody, kterou budou respondenti kontaktováni
8
Realizace výzkumu a jeho vyhodnocení Dotazník pro odběratele Získané informace: struktura dotazovaných firem – 46% konzervárenský průmysl, 17% masný průmysl zpracovávané potraviny – 27% maso, 22% zelenina způsob balení – 32% sterilizace do plechu, 30% sterilizace do skla nedostatky plechovek – 50% bez připomínek (otevíraní, koroze, deformace)
9
Realizace výzkumu a jeho vyhodnocení Dotazník pro dodavatele Získané informace: vzhled plechovky – 80% potisk plechovky,20% tištěné etikety produkce výrobců – 30% export, 70% tuzemsko dodávka obalů – 80% potravinářský průmysl, 20% chemický průmysl
10
Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu
11
Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Postavení plechovky mezi ostatními obaly v potravinářském průmyslu
12
Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Tendence ve vývoji plechovek největší konkurent – hliníkové misky, ekologicky závadnější obal avšak levnější rozšíření EASY OPEN zvyšování kvality a trvanlivosti – cena a prodloužení doby rozkladu rozšíření sortimentu potravin balených do plechovek
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.