Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Petr SUCHÁČEK, Gabriela ŠTEFANOVÁ. * Teoretická část  Instituce a ICT  Učitelé a ICT  Studenti a ICT * Empirická část  Dotazníkové šetření mezi spolužáky.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Petr SUCHÁČEK, Gabriela ŠTEFANOVÁ. * Teoretická část  Instituce a ICT  Učitelé a ICT  Studenti a ICT * Empirická část  Dotazníkové šetření mezi spolužáky."— Transkript prezentace:

1 Petr SUCHÁČEK, Gabriela ŠTEFANOVÁ

2 * Teoretická část  Instituce a ICT  Učitelé a ICT  Studenti a ICT * Empirická část  Dotazníkové šetření mezi spolužáky

3 KLADY +KLADY +  Studijní zdroje pro studenty  Administrativa  Motor změn v celé instituci ZÁPORY -ZÁPORY -  Absence či nízká kvalita infrastruktury  Poruchovost technologií  Velké počáteční náklady

4 KLADY +KLADY +  Proces tvorba – archivace – inovace studijních materiálů  Řízení výuky, sledování procesu učení  Archivace komunikace ZÁPORY -ZÁPORY -  Znalost ICT  Příliš mnoho změn  Potlačení normální komunikace

5 KLADY +KLADY +  Přístup k informacím  Rychlé vyhledávání  Uložení/úprava ZÁPORY -ZÁPORY -  Cena  Znalosti ICT  Negativní postoj k ICT

6  nedostatek kvalitních dat týkajících se ČR  rozdílnost využívání ICT na VŠ  technologie obohatily: - univerzity zejména v administrativní oblasti - studenty v dostupnosti studijních materiálů  masivní nahrazení prezenční výuky e-kurzy zatím nepřichází

7 VÝHODY  Aktuálnost a dostupnost informací  Individuální přístup  Efektivnost a flexibilita výuky  Nižší náklady  Nové formy komunikaceNEVÝHODY  Není vhodné vždy pro všechny  Náročné vytváření  Závislost na funkčnosti ICT  Dostupnost ICT  ICT gramotnost

8

9

10

11  vliv e-learningu a ICT na studijní úspěšnost  informace z webu  úspora pomocí ICT  elektronická komunikace a kontakty

12 souhlasím29% spíše souhlasím1362% spíše nesouhlasím524% nesouhlasím15% Pomocí ICT k dobrým výsledkům souhlasím1048% spíše souhlasím838% spíše nesouhlasím314% nesouhlasím00% Výměna informací pomocí ICT

13 souhlasím1362% spíše souhlasím838% spíše nesouhlasím00% nesouhlasím00% Dostupnost informací z webu Na internetu je obrovské a „nezvládnutelné“ množství informací souhlasím 210% spíše souhlasím 943% spíše nesouhlasím 733% nesouhlasím314%

14  100% respondentů souhlasí nebo spíše souhlasí s úsporou času  86% souhlasí nebo spíše souhlasí s úsporou místa.

15 Se spolužáky komunikujeme převážně elektronickou formou souhlasím 943% spíše souhlasím 1152% spíše nesouhlasím 15% nesouhlasím00%

16

17 ICT nahradí učitele souhlasím 00% spíše souhlasím315% spíše nesouhlasím1152% nesouhlasím00%  72% respondentů uvedlo, že si svůj život bez ICT ani neumí představit  studenti sledují změny ve světě ICT a nijak je neznepokojují  82% respondentů souhlasí nebo spíše souhlasí s tím, že ve výuce je ICT nástrojem především učitele

18 Pro studenty, kteří chtějí elektronickou podobu materiálů:  Rychlý skener http://www.youtube.com/watch?v=03ccxwNssmo  Ruční psaní http://www.youtube.com/watch?v=0tIS4DzttkE&list=SP DF3C7D7CED3E003B&index=2

19 DĚKUJEME ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "Petr SUCHÁČEK, Gabriela ŠTEFANOVÁ. * Teoretická část  Instituce a ICT  Učitelé a ICT  Studenti a ICT * Empirická část  Dotazníkové šetření mezi spolužáky."

Podobné prezentace


Reklamy Google