Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

BUSINESS PLÁN – FRANŠÍZA - YVES ROCHER Lucie Palečková, 25002 Aneta Koláčná, 24955.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "BUSINESS PLÁN – FRANŠÍZA - YVES ROCHER Lucie Palečková, 25002 Aneta Koláčná, 24955."— Transkript prezentace:

1 BUSINESS PLÁN – FRANŠÍZA - YVES ROCHER Lucie Palečková, 25002 Aneta Koláčná, 24955

2 PRÁVNÍ FORMA PODNIKÁNÍ  Živnostenský list – správní poplatek 1 000 Kč za vydání živnostenského oprávnění  Franšíza – čistá franšíza – své prostory pro obchod + vstupní poplatek 100 000 Kč + finance na první závoz zboží cca 1 000 000 Kč.  Proč franšíza? – zavedená značka, poskytnutí know-how, neustálá inovace produktů, nové nápady, podpora, …

3 STRUČNÉ PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI YVES ROCHER  Francouzská rostlinná kosmetická společnost  Vznik roku 1959 v Bretani  Její obchody dnes ve více jak 80 zemích světa  Výrobky nejsou testovány na zvířatech  Nabídka dárků a věrnostních slev

4 VIZE, HODNOTA, POSLÁNÍ YVES ROCHER  Vize: - zviditelnit každou ženu - reagovat na všechna přání zkrášlení žen - stále inovovat - propojit krásu a ekologii  Hodnota: - snaha získat výrobky, které jsou šetrné k přírodě – k životnímu prostředí – a to jak při výrobě, tak v průběhu užívání.  Poslání: - tato značka se snaží být dostupná všem ženám, tedy nabízet produkty za příznivé ceny

5 ORGANIZAČNÍ PLÁN  Místo naší provozovny:Sídlo: Palackého náměstí 103/10U Cukrovaru 1070Kralupy nad Vltavou278 01  Zdůvodnění výběru místa provozovny: - v centru města - blízko vlakového a autobusového nádraží - blízko domu dětí a mládeže a lidové školy umění (maminky mohou jít nakupovat, zatímco čekají na své děti)  Webové stránky: http://www.yves-rocher.cz/

6 OTEVÍRACÍ DOBA PROVOZOVNY Otevírací doba Pondělí8:00 – 18:00 Úterý8:00 – 18:00 Středa8:00 – 18:00 Čtvrtek8:00 – 18:00 Pátek8:00 – 17:30 Sobota8:30 – 11:00

7 CO NABÍZÍME?  Kosmetické produkty  Kosmetickou péči

8 KOSMETICKÉ PRODUKTY – PRODUKTOVÁ ŘADA YVES ROCHER  Péče o obličej  Líčení  Parfémy  Tělo  Vlasy  Hygiena  Muži  Opalovací přípravky

9 PŘÍKLAD ŠÍŘKY A HLOUBKY PRODUKTOVÉ ŘADY + CENY PRODUKTŮ ŠÍŘKA PRODUKTOVÉ ŘADY: Péče o obličej A. Novinky B. BB krém C. Cestovní sady D. Odličovače pur bleuet E. Odličovače s výtažky ze 3 čajů F. Balzámy na rty G. Citlivá pleť H. Dehydratovaná pleť I. Suchá pleť J. Smíšená až mastná pleť K. Problematická pleť L. Speciální péče M. Masky a gomáže N. Normální pleť O. Péče proti vráskám HLOUBKA PRODUKTOVÉ ŘADY:  A. novinky – balzám na rty (třešeň, jahoda, malina, makadámie, kokos, karité, vanilka – 49 Kč  B. BB krém – BB krém pro dokonalou pleť 6 v 1 – 235 Kč  C. Cestovní sady – cestovní sada hydra végétal – 149 Kč  D. Odličovače Pur Bleuet – jemný odličovač s chrpou na citlivé oči – 89 Kč - odličovací voda s chrpou na obličej a oči – 115 Kč - expresní odličovač na oči s chrpou – 119 Kč  E. Odličovače z výtažky ze 3 čajů – tonizující pleťová voda na obličej a oči – 235 Kč - vyhlazující odličovací mléko na obličej a oči – 235 Kč - revitalizační odličovací voda – 309 Kč  F. Balzámy na rty - balzám na rty (třešeň, jahoda, malina, makadámie, kokos, karité, vanilka) – 49 Kč - zvláčňující balzám na rty – 125 Kč

10 KOSMETICKÁ PÉČE + CENÍK  Péče o obličej – čištění, hydratace, vyhlazení, zpevnění, …  Péče o tělo – uvolnění, hubnutí, relaxace, …  Líčení – úprava obočí, barvení obočí či řas, líčení, …  Jemná depilace – obličej, tělo  Péče o ruce a nohy - lakování nehtů, …

11 KDO BUDE NÁŠ ZÁKAZNÍK?  především ženy v každém věku (od dívek až po starší dámy )  muži (ať už při koupi kosmetiky pro sebe či svou drahou polovičku nebo dárek mamince)  mládež (například řada kosmetiky na problematickou pleť či využití služby kosmetické ošetření)

12 KONKURENČNÍ VÝHODA – V ČEM JSOU NAŠE PŘEDNOSTI, PROČ NAVŠTÍVIT PRÁVĚ NÁS?  přírodní kosmetika za dostupné ceny  kosmetika jako celek na jednom místě i s poradci  možnost kosmetického ošetření a zároveň zakoupení produktů na jednom místě  provozovna v centru města  jediná prodejna v Kralupech, která se zaměřuje pouze na kosmetiku

13 ANALÝZA KONKURENCE a) Prodejna kosmetiky - jako taková v Kralupech žádná neexistuje – pouze kosmetika dostupná v síti drogerií teta, v lékárnách a u jednotlivých kosmetiček - e-shop anabella – nemá kamenou prodejnu b) Kosmetické služby - v Kralupech je několik jednotlivých kosmetiček: - kosmetický salon MaVi - salon kosmetiky a zdraví - salon Kralupy nad Vltavou - salon eMko - … c) Nejbližší Yves Rocher: OC KRAKOV, PRAHA ul. Lodžská 850/6 181 00 Praha 8 - Bohnice

14 SWOT ANALÝZA Silné stránkySlabé stránky - Přírodní kosmetika za dostupné ceny- Neucelené řady jednotlivých produktů - Možnost vyzkoušení produktů- Slabší zaměření na dekorační kosmetiku - Kvalifikované poradenství - Provozovna v centru města - Speciální výhody pro registrované - Sezónní sortiment PříležitostiHrozby - Ovlivnění zákazníků prostřednictvím podnikových hodnot - Poměrně velká konkurence v oblasti kosmetických salonů - Inovativní přístup společnosti- Velké množství různých konkurenčních kosmetických produktů

15 PEST (STEP) ANALÝZA PEST analýzapříkladyNáš názor Politické prostředíRegulace vlády, daňová politika, obchodní zákony, … Nemůžeme jako podnikatelé ovlivnit. Ekonomické prostředíHDP, cykly a fáze ekonomiky, mzdové náklady, … Nemůžeme jako podnikatelé ovlivnit. Sociální prostředíDemografický vývoj, věk obyvatelstva, vzdělání, … Nutno vzít v úvahu, při výběru předmětu podnikání – naši kosmetiku si budou kupovat spíše lidé v produktivním věku, než lidé v důchodu, atd.) Technologické prostředíNáklady na výzkum a vývoj nových produktů a technologií, vybavenost konkurence, … Jelikož jde o franšízu, nemůžeme tyto faktory ze své pozici dost dobře ovlivnit.

16 PORTEROVA ANALÝZA 5 SIL Stávající konkurenceJako taková v Kralupech neexistuje (poskytnutí ošetření i obchod s kosmetikou na jednou místě). Nová konkurenceNemůžeme moc ovlivnit, může se objevit a snížit náš zisk, atraktivitu, … Vliv odběratelů (zákazníků)Dobré jméno a zavedené produkty díky franšíze, stačí dát lidem vědět o otevření nového obchodu. Vliv dodavatelůDodavatele nemůžeme plně ovlivnit. Substituční produktyExistují a je třeba jim věnovat určitou pozornost (vědět o nich).

17 PLÁN PROPAGACE  Yves Rocher zprostředkovává propagaci značky zejména sám – jednotlivý franšízanti se o to nemusejí starat.  Propagace:  Značka se objevuje v nejrůznějších módních dámských časopisech, facebooku, na blozích mnoha blogerek, atd.  Tuto značku propagovala také bývalá studentka naší Vysoké školy finanční a správní - Garbriela Kratochvílová coby Česká Miss 2013.  Na otevření naší nové pobočky lze upozornit: - rozhlasem, - inzercí v místním tisku - nejrůznějšími letáčky.

18 PODPORA PRODEJE  Yves Rocher vytváří sezónní nabídky, v podobě nejrůznějších zvýhodněných výrobků a služeb. (V létě zvýhodněná cena depilací a například krému na opalování, …)  Pro své zákazníky má připravený také věrnostní program, který zahrnuje nejen slevy na vybrané produkty, ale také benefity v podobě nejrůznějších dárků. (například zdarma dárek k Vašim narozeninám )  První dárek zákazník získává již při registraci do věrnostního programu.

19 POČÁTEČNÍ ROZVAHA Aktivav KčPasivav Kč Dlouhodobý majetek5 000 000Vlastní kapitál 2 520 000 - Budova4 500 000- Základní kapitál2 520 000 - Vybavení prodejny500 000 Oběžný majetek1 220 000Cizí kapitál3 700 000 - Zásoby1 000 000- úvěr3 700 000 - Pokladna20 000 - Běžný účet200 000 Aktiva celkem6 220 000Pasiva celkem6 220 000

20 ODPISY ODPISY BUDOVY Počet letZůstatková cenaRoční odpisOprávky 1. 4 500 000 63 000 2. 4 347 000 153 000 216 000 3. 4 194 000 153 000 369 000 4. 4 041 000 153 000 522 000 5. 3 888 000 153 000 675 000 6. 3 735 000 153 000 828 000 7. 3 582 000 153 000 981 000 8. 3 429 000 153 000 1 134 000  Tímto způsobem budeme budovu odepisovat 30 let.

21 ÚVĚR Rok Anuita Úmor Úrok Zbytek ke splácení 1470 92895 928375 0004 238 352 2470 928100 724370 2043 767 424 3470 928178 794292 1343 296 496 4470 928185 946284 9822 825 568 5470 928193 384277 5442 354 640 6470 928201 119269 8091 883 712 7470 928209 164261 7641 412 784 8470 928217 530253 398941 856 9470 928226 232244 696470 928 10470 928235 281235 6470 Celkem4 709 28018441022865178

22 ZAMĚSTNANCI A MZDY PovoláníPočet Hrubá mzda Sociální pojištění Zdravotní pojištění Daň z příjmů Čistá mzda Za firmu OSSZ a ZP Náklad pro firmu Super Hrubá mzda Celkové náklady pro firmu Prodavačka 214500942,5652,5855120504930194301950038860 Kosmetička 1155001007,5697,51050127455270207702080020770 Celkem 3300001950135019052479510200402004030059630  Celkové náklady na zaměstnance jsou 59 630 Kč.

23 TRŽBY – OPTIMISTICKÁ VARIANTA Produktová řada Počet prodaných výrobků denně Průměrná cena za 1 výrobek Tržba za den Průměrné náklady na výrobek Zisk na výrobek Počet výrobků za měsíc Tržba za měsíc Zisk za měsíc Péče o obličej 30 200 6 000 120 80 900 180 000 72 000 Líčení 60 350 21 000 210 140 1 800 630 000 252 000 Parfémy 9 750 6 750 450 300 270 202 500 81 000 Tělo 45 350 15 750 210 140 1 350 472 500 189 000 Vlasy 30 150 4 500 90 60 900 135 000 54 000 Hygiena 30 100 3 000 60 40 900 90 000 36 000 Muži 30 35 1 050 15 20 900 31 500 18 000 Opalovací přípravky 5 400 2 000 15 385 150 60 000 57 750 Tržby celkem 759 750

24 TRŽBY – REÁLNÁ VARIANTA Produktová řada Počet prodaných výrobků denně Průměrná cena za 1 výrobek Tržba za den Průměrné náklady na výrobek Zisk na výrobek Počet výrobků za měsíc Tržba za měsíc Zisk za měsíc Péče o obličej 20 200 4 000 120 80 600 120 000 48 000 Líčení 40 350 14 000 210 140 1 200 420 000 168 000 Parfémy 6 750 4 500 450 300 180 135 000 54 000 Tělo 30 350 10 500 210 140 900 315 000 126 000 Vlasy 20 150 3 000 90 60 600 90 000 36 000 Hygiena 20 100 2 000 60 40 600 60 000 24 000 Muži 20 35 700 15 20 600 21 000 12 000 Opalovací přípravky 2 400 800 15 385 60 24 000 23 100 Tržby celkem 491 100

25 TRŽBY – PESIMISTICKÁ VARIANTA Produktová řada Počet prodaných výrobků denně Průměrná cena za 1 výrobek Tržba za den Průměrné náklady na výrobek Zisk na výrobek Počet výrobků za měsíc Tržba za měsíc Zisk za měsíc Péče o obličej 20 200 4 000 120 80 600 120 000 48 000 Líčení 40 350 14 000 210 140 1 200 420 000 168 000 Parfémy 6 750 4 500 450 300 180 135 000 54 000 Tělo 30 350 10 500 210 140 900 315 000 126 000 Vlasy 20 150 3 000 90 60 600 90 000 36 000 Hygiena 20 100 2 000 60 40 600 60 000 24 000 Muži 20 35 700 15 20 600 21 000 12 000 Opalovací přípravky 2 400 800 15 385 60 24 000 23 100 Tržby celkem 234 000

26 NÁKLADY POČÁTEČNÍ NÁKLADYV Kč Živnostenský list1 000 Vybavení obchodu500 000 Nákup produktů Yves Rocher1 000 000 Jednorázový poplatek za franšízu100 000 Náklady celkem1 601 000 Měsíční PROVOZNÍ NÁKLADYV Kč Energie 10 000 Mzdy 59 630 Úvěr 39 244 Pojištění 1 499 Marketing 2 000 Ostatní náklady 1 000 Celkem 113 373

27 ZISK Zisk v Kč Reálná Pesimistická Optimistická Zisk před zdaněním453272414475247756524 Daň8612182750301473740 Zisk po zdanění367150611724946282784 15% odvod z tržeb franšízorovi550726175874942418

28 DĚKUJEME ZA VAŠI POZORNOST A TĚŠÍME SE NA VAŠI NÁVŠTĚVU!


Stáhnout ppt "BUSINESS PLÁN – FRANŠÍZA - YVES ROCHER Lucie Palečková, 25002 Aneta Koláčná, 24955."

Podobné prezentace


Reklamy Google