Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRudolf Bednář
1
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/28.0326 Řízení zdrojů v ozbrojených silách Příprava a realizace organizačních opatření v rezortu MO PhDr. Ľubomír Kubínyi, Ph.D.
2
Obsah Úvod 1.Nařízení k organizačním, mobilizačním a dislokačním změnám. 2.Zásady zpracování personální části tabulek počtů. 3.Realizace opatření OMDZ v personální práci s vojáky. Závěr
3
Literatura R MO č. 95/2013 Realizace organizačních, mobilizačních a dislokačních změn v rezortu Ministerstva obrany, Metodika MO-Realizace OMDZ v rezortu ministerstva obrany a tvorby tabulek počtu čj. 325/2009-1203-1, NV č. 72/2010 Zásady zpracování tabulek počtu organizačních celků rezortu MO, Odborné nařízení ředitele Ředitelství personální podpory Personální evidence vojáků z povolání v míru, Standartní operační postup v personální práci v mírových podmínkách - Propuštění ze služebního poměru 2.15. zákon č. 221/1999 Sb., o vojácích z povolání,
4
Nařízení k organizačním, mobilizačním a dislokačním změnám je dokument, na základě kterého jsou prováděné změny, návrh nařízení, předkládá ministrovi obrany ke schválení NGŠ AČR, do 15. června roku, ve kterém má být nařízení vydáno (část třetí RMO č.95/2013). 1.Nařízení k OMDZ
5
Termíny realizace opatření OMDZ 1.Nařízení k OMDZ 30.6. Vydávání Nařízení k realizací OMDZ každoročně, nejpozději v uvedeném termínu. 31.12. Realizace opatření ke zrušení organizačních celků nebo snížení limitu v roce, který následuje po kalendářním roce ve kterém bylo Nařízení vydáno. 1.1. Realizace ostatních opatření následuje po kalendářním roce, v němž byla realizovaná opatření ke zrušení nebo snížení limitu.
6
Tabulka počtů je dokument, ve kterém se vedou organizační a personální údaje o daném organizačním celku, Zpracovává se elektronicky v Informačním systému mobilizačních příprav, personální část tabulky počtů se zpracovává elektronicky v ISSP, vyhotovuje se v listinné podobě v jediném výtisku. 2.Zásady zpracování personální části TP
7
Personální část TP obsahuje plánované mírové počty osob, kód a číslo každého systemizovaného místa, název systemizovaného místa a jednotlivých složek organizačního celku, systemizovanou vojenskou hodnost a číslo vojenské odbornosti, platovou třídu, kvalifikační předpoklady, úroveň jazykové způsobilosti, stupeň utajení. 2.Zásady zpracování personální části TP
8
Realizace změn uvedených v Nařízení k realizaci OMDZ je prováděná zrušením nebo vydáním nových tabulek počtu, výchozím údajem pro personální práci s VZP při realizaci opatření OMDZ je datum účinnosti personální části tabulky počtu. 2.Zásady zpracování personální části TP
9
Před zahájením provádění personálních opatření, musí v období nejméně do 6 měsíců před dnem skončení platností starých tabulek počtů být: zpracovány a schváleny nové tabulky počtů, zpracované a schválené popisy činností na systemizovaných místech, schválené zařazení jednotlivých systemizovaných míst do platových tříd. 2.Zásady zpracování personální části TP
10
Při plnění úkolů v souvislosti s organizačními, mobilizačními a dislokačními změnami vedoucí organizačního celku zpravidla navrhuje realizaci těchto personálních opatření: služební zařazení, přeložení, propuštění ze služebního poměru, zrušení služebního poměru ve zkušební době, změnu doby trvání služebního poměru v případě žádosti vojáka. 3.Realizace opatření OMDZ v personální práci
11
Personální orgány na základě rozhodnutí vedoucího organizačního celku připravují personální dokumentaci pro realizaci stanoveného personálního opatření obsah a rozsah dokumentace je uveden ve společných operačních postupech, společné operační postupy jednoznačně vymezují povinností a postup vedoucího organizačního celku a jeho nadřízeného. 3.Realizace opatření OMDZ v personální práci
12
Nařízená personální dokumentace je předložená služebním postupem v souladu se společnými operačními postupy nadřízenému vedoucího organizačního celku k vyjádření stanoviska, který dokumentaci předkládá služebním postupem oprávněnému služebnímu orgánu, příslušným služebním orgánem, oprávněným činit rozhodnutí ve věcech služebního poměru u VZP, v podřízenosti náčelníka GŠ, je ředitel Agentury personalistiky AČR. 3.Realizace opatření OMDZ v personální práci
13
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.