Jonas práce s textem pro 3.ročník. Co o něm umíš říci? Wie heißt er? Ist er groß? Was hat er? Jonas Wie ist der Ball? Wie ist die Katze? Wie heißt sie?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, Jaroměř Mgr
Advertisements

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SILNÉ SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN V JEDNOTNÉM ČÍSLE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
W - FRAGEN W - otázky. W - FRAGEN W - otázky W -FRAGEN WER? WIE? WAS? WO? WOHER? WEM? WANN? WARUM? KDO? JAK? CO? KDE? ODKUD? KOMU? KDY? PROČ?
slovní zásoba, rozhovory, procvičování 1. a 4. pádu
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Člen určitý a neurčitý, 1. a 4. pád podstatných jmen
Programm A Lagune 2. Wiederholung der Fürwörter im Fall Ordnen Sie nach der richtigen Reihenfolge: ihm, mir, ihnen, uns, dir, euch,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
1.Das ist Paul. WER ist das? Kdo je to? 2.Thomas ist dort. WO ist Thomas? Kde je Thomas?
Podmět man.
Zápor nicht, kein, nichts
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Wir lieben die neue Technik.. Odhadneš? der PC počítač das Notebook,der Laptop notebook die senden poslat mail im Internet sein být na internetu.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Berlin - Bilder Autor: Ing. Vladimíra Brumková.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ7 – 13 – Meine beliebte Märchenfigur Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_32_NJ7_W-Fragen TÉMA: W-Fragen ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.16_mein_tiere Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_01_NJ_FARBEN témaFarben číslo projektuCZ.1.07/ /
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,7_.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_NJ Téma: Barvy Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Kleidung und Wetter TémaPřídavná.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.A.08_pridavne_jmeno_v_prisudku Datum : Ročník.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ4 – 1 Familie Wagner Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Unser Deutschunterricht in Hohenau ( )
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Sloveso sein v přítomném čase
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek. Autor:. Mgr
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
Tvoření otázek v němčině
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Žáci si formou prezentace procvičují poznatky v daném učivu.
Transkript prezentace:

Jonas práce s textem pro 3.ročník

Co o něm umíš říci? Wie heißt er? Ist er groß? Was hat er? Jonas Wie ist der Ball? Wie ist die Katze? Wie heißt sie? Was macht er gern?

Text si společně přečteme, přeložíme a odpovíme na otázky. Jonas hat ein Auto. Ist das ein Mercedes? Nein, es ist ein Audi. Wie ist das Auto? Es ist groß, schőn, weiß und ganz neu. Jonas spielt Auto sehr gern. Was macht er noch gern? Er badet und malt gern. Er lernt aber nicht gern. Was hat Jonas? Ist das Auto rot? Kocht er gern?Wer malt gern? Lernt er gern?

Ist das Auto von Jonas? Warum nicht? Wie ist das Auto?

Text čteme i s chybějícími slovy. Jonas hat ein Auto. Ist das ein Mercedes? Nein, es ist ein Audi. Wie ist das Auto? Es ist groß, schőn, weiß und ganz neu. Jonas spielt Auto sehr gern. Was macht er noch gern? Er badet und malt gern. Er lernt aber nicht gern.

Opět společně přečteme. Jonas hat ein Auto. Ist das ein Mercedes? Nein, es ist ein Audi. Wie ist das Auto? Es ist groß, schőn, weiß und ganz neu. Jonas spielt Auto sehr gern. Was macht er noch gern? Er badet und malt gern. Er lernt aber nicht gern.

Znovu přečteme s doplněním. Teď už text umíme téměř zpaměti. Píšeme. Jonas hat ein Auto. Ist das ein Mercedes? Nein, es ist ein Audi. Wie ist das Auto? Es ist groß, schőn, weiß und ganz neu. Jonas spielt Auto sehr gern. Was macht er noch gern? Er badet und malt gern. Er lernt aber nicht gern. Kdo je hotov, může svoji práci doplnit zajímavým obrázkem.

A ještě si můžeme trochu zarýmovat. Doplň barvy! Die Katze macht miau, Das ist Frau Harz, sie ist ganz ….. sie ist ganz …….. Karl hat ein Eis, Das ist Herr Schlau, es ist ganz ….. er ist ganz ….. grau, schwarz, weiß, blau