Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Advertisements

A wish clause I wish + past simple. Put the verbs in the correct form I wish I …………… French. (speak) I wish I …………… a house in the country. (have) I wish.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Used to/ would, be/ get used to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_58.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
SECOND CONDITIONAL. Kdybych byl bohatý, cestoval bych po celém světě. Kdyby Jane měla auto, navštěvovala by mě častěji. Kdybychom neměli klimatizaci,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_60.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Nepravidelná slovesa v přítomném a minulém čase Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
DESCRIBING A PHOTO, PICTURE, ART, PAST CONTINUOUS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České.
QUESTION TAGS? (VĚTNÉ DOVĚTKY)
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Okříšky Autor: Mgr. Zuzana Butorová Název:
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_17Množství.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
I haven´t seen your ID card.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
PAST SIMPLE: minulý čas prostý
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Anglický jazyk Sada: 2 Číslo materiálu v sadě: 1 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

Název: I wish Jméno autora: Mgr. Jana Novotná Předmět: anglický jazyk Jazyk: anglický, český Klíčová slova: wish, past simple, regular and irregular verbs Cílová skupina: žák 3. ročníku Stupeň a typ vzdělání: střední odborné Očekávaný výstup: žák si procvičí používání výrazu „wish“ ve spojitosti s minulým časem. Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 tř. 17.listopadu 49, Olomouc

Metodický list/anotace: Žáci si na základě prezentace procvičí různými způsoby spojení „I wish“, které se používá při vyjadřování přání. Zároveň si zopakují minulý čas a pravidelná a nepravidelná slovesa. Datum vytvoření:

1. Complete the sentences with the correct form of the verbs in brackets. 1.I wish I ___ (know) Mary´s phone number. 2.I wish it ___ (not rain) so often. 3.I wish I ___ (can) drive. 4.I wish we ___ (not have) so much homework. 5.I wish there ___ (not be) so many people. 6.I wish it ___ (not be) winter. 7.I wish we ___ (live) in a city. 8.I wish she ___ (be) my girlfriend. 9.I wish they ___ (speak) English fluently.

Key: 1.I wish I knew Mary´s phone number. 2.I wish it didn´t rain so often. 3.I wish I could drive. 4.I wish we didn´t have so much homework. 5.I wish there weren´t so many people. 6.I wish it wasn´t winter. 7.I wish we lived in a city. 8.I wish she was my girlfriend. 9.I wish they spoke English fluently.

2. Complete the sentences with I wish. 1.I can´t write business letters, so I can´t work as a secretary. I wish ______________________________________________. 2.I don´t speak Spanish fluently. I wish ______________________________________________. 3.I don´t drive a car, so I have to go to work by bus. I wish ______________________________________________. 4.It´s cold and I hate cold weather. I wish ______________________________________________. 5.I don´t have a key and I need one. I wish __________________________________________.

Key: 1.I can´t write business letters, so I can´t work as a secretary. I wish I could write business letters. 2.I don´t speak Spanish fluently. I wish I spoke Spanish fluently. 3.I don´t drive a car, so I have to go to work by bus. I wish I drove a car. 4.It´s cold and I hate cold weather. I wish it wasn´t so cold. 5.I don´t have a key and I need one. I wish I had a key.

3. Complete the sentences using the words in brackets and any other words you need. 1.People drive too fast, so there are a lot of accidents. (more slowly) I wish people ________, then there would be fewer accidents. 2.I haven´t got enough time to cook, so I eat a lot of „fast food“. (more) I wish I _________, then I would eat less „fast food“. 3.We don´t have enough money, so we can´t go for a holiday. (more) I wish ____________, then we could go for a holiday. 4.I´m not good at maths, so I can´t study it at university. (better) I _________________, then I could study it at university.

Key: 1.People drive too fast, so there are a lot of accidents. (more slowly) I wish people drove more slowly, then there would be fewer accidents. 2.I haven´t got enough time to cook, so I eat a lot of „fast food“. (more) I wish I had more time to cook, then I would eat less „fast food“. 3.We don´t have enough money, so we can´t go for a holiday. (more) I wish we had more money, then we could go for a holiday. 4.I´m not good at maths, so I can´t study it at university. (better) I wish I were better at maths, then I could study it at university.

4. Write your own sentences beginning I wish. 1.(somewhere you´d like to be now) I wish __________________________________________. 2.(something you´d like to be able to do) I wish __________________________________________. 3.(something you´d like to have) I wish __________________________________________. 4.(something you´d like to be) I wish __________________________________________.

Key (possible answers: 1.(somewhere you´d like to be now) I wish I were in a park. 2.(something you´d like to be able to do) I wish I could sing and draw nicely. 3.(something you´d like to have) I wish I had a new laptop. 4.(something you´d like to be) I wish I were taller.

Použité zdroje: vlastní zdroje