ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_49.
Advertisements

Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Used to/ would, be/ get used to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Future Perfect Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_59.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_49.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
FRÁZOVÁ SLOVESA (8.ročník)
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Minulý čas-Turning Point Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Causal Clauses – Věty příčinné Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_103 ZŠ Jenišovice.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Slovesa v minulém čase 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_16_Past simple x Past continuous Číslo projektu:
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Body Actions Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-05 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Feelings - collocations Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-22 Šablona: II2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Angličtina 9.ročník TEMA: Advice ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 15 TEMA: ANGLIČTINA ČÍSLO PROJEKTU:
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Phrasal verbs. Phrasal verbs (frázová slovesa) put on, get up. Phrasal verbs (frázová slovesa) jsou ustálená spojení slovesného tvaru a dalšího výrazu,
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.9.01_past_simple_and_ past_continuous Název: Past simple X.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Phrasal verbs Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Past Simple – tvar a použití
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR: Zora Pavlištová TEMATICKÁ OBLAST: Anglický jazyk NÁZEV DUMu: Frázová slovesa POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 06 KÓD DUMu: ZP_AJ4.R_06 DATUM TVORBY: ANOTACE (ROČNÍK): DUM procvičuje frázová slovesa použitím ve větách obou možností se stejným významem – slovesa nefrázového i frázového. METODICKÝ POKYN: Studenti vybírají ze seznamu frázových sloves to správné pro význam dané věty a nahradí jím sloveso nefrázové, které je ve větě vytištěno tučně. Na předposledním snímku je pracovní list k zopakování frázových sloves doplňováním frázové částice. Na posledním snímku je klíč.

Replace the verb printed in bold with a phrasal one from the list on the right.

1.Will you help me to find my keys? carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

2.My neighbour is taking care of my cat while I´m on holiday. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

3.The police are investigating the crime. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

4.Why has Martin ended his relationship with Jane? carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

5.When Cathy heard the news about the accident, she lost control and started crying. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

6.Peter recovered from his illness quickly because he stayed in bed. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

7.Alan wasn´t punished for breaking the window. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

8.She refused a job because she wanted to finish her studies. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

9.Joanna had to stop eating spicy food when she started to have stomach problems. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

10.I´m leaving for Glasgow at 8 am tomorrow. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

11.I have to continue working for a bit longer but, I´ll come and meet you later. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

12.While I was reading the newspaper, I saw by chance an article about a friend of mine. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

13.The dentist said he´d have to remove the tooth. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

14.John was delayed in heavy traffic, so he was late for work. carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

15.Why did you reveal my secret? I trusted you! carry on get over look for turn down take out break down get away with look into hold up look after set off give away break up come across give up

Worksheet 1.Will you help me to look _______ my keys? 2.My neighbour is looking _______ my cat while I´m on holiday. 3.The police are looking _______ the crime. 4.Why has Martin broken _______ with Jane? 5.When Cathy heard the news about the accident, she broke _______ and started crying. 6.Peter got _______ the illness quickly because he stayed in bed. 7.Alan got _______ _______ breaking the window. 8.She turned _______ a job because she wanted to finish her studies. 9.Joanna had to give _______ eating spicy food when she started to have stomach problems. 10.I´m setting _______ for Glasgow at 8 am tomorrow. 11.I have to carry _______ working for a bit longer, but I´ll come and meet you later. 12.While I was reading the newspaper, I came _______ an article about a friend of mine. 13.The dentist said he´d have to take _______ the tooth. 14.John was held _______ in heavy traffic, so he was late for work. 15.Why did you give _______ my secret? I trusted you!

The key: 1.look for 2.looking after 3.looking into 4.broken up 5.broke down 6.got over 7.got away with 8.turned down 9.give up 10.setting off 11.carry on 12.came across 13.take out 14.held up 15.give away

Zdroje: vlastní práce autora