Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Obsah 1. Projekt využití MediaSite 2008 Projekt využití MediaSite Projekt využití MediaSite 2010 Projekt využití MediaSite Proč (ne) zaznamenávat Proč (ne) zaznamenávat 4. Specifické zkušenosti Specifické zkušenosti 5. Zkušenosti s podporou Zkušenosti s podporou 6. Další informace Další informace MediaSite na VŠESnímek 2Inspirativní studijní prostředí
1 Projekt využití MediaSite 2008 červen 2007: konference na MŠMT 2008: Rozvojový projekt MŠMT jaro 2008: nákup MediaSite od podzimu 2008: záznamy na MediaSite úplný záznam 4 předmětů 3 předměty manažerské informatiky 3 předměty na U3V (Digitální video v praxi, OneNote, Outlook) vybrané přednášky 2 předmětů záznam vystoupení odborníků z praxe záznamy obhajob studentů záznam diskuse Simulace jednání Organizace spojených národů školení učitelů instruktáž k studijnímu informačnímu systému e-learning kancelářský balík Microsoft Office přednáška odborníka na vědecké radě Den otevřených dveří fakulty záznam informační schůzky U3V MediaSite na VŠESnímek 3Inspirativní studijní prostředí
2 Projekt využití MediaSite 2010 snaha o kombinovanou a distanční formu studia iniciativa ostatních fakult využít zkušenosti FMV rozvojový projekt na rok rackový rekordér (RB 101) 3 mobilní rekordéry (RB, SB, JM) 45 předmětů, 34 přepočtených předmětů 1186 hodin záznamu spolupráce s MZLU na začlenění do studijního systému ISIS (především přístupová práva) porada s učiteli před podáním návrhu projektu MediaSite na VŠESnímek 4Inspirativní studijní prostředí
MediaSite na VŠESnímek 5Inspirativní studijní prostředí
3 Proč (ne) zaznamenávat Proti zveřejnění know-how zneužití studenty spolupracovníky veřejností zátěž učitele technické starosti péče o archiv pouze záznam reálné výuky (přímý přenos, nikoliv naučný pořad) autorská práva studenti nebudou chodit na výuku se budou učit jen ze záznamů Pro konkurenční výhoda studenti vyšší kvalita přípravy studentů absence opakování náročnějších témat příprava na testy či zkoušky záznam studentských obhajob ocenění studenty učitelé tlak na kvalitu výuky náslech učitelů Vícedruhové záznamySnímek 6Rozvojové projekty MŠMT 2010
4 Specifické zkušenosti Přepínač VGA signálu Kramer VP-4x4 Vstupy PC (demonostrace) tablet (prezentace) Výstupy LCD interaktivní tabule dataprojektor Mediasite MediaSite na VŠESnímek 7Inspirativní studijní prostředí
MediaSite na VŠESnímek 8Inspirativní studijní prostředí
Dvě promítací plochy MediaSite na VŠESnímek 9Inspirativní studijní prostředí
Praktické zkušenosti se záznamy instalace na nevybavené učebně ve dvou lze instalovat o přestávce v rozsahu 15 minut přínos točivých kamer Sony EVI D70P zkrácení instalace dálkové ovládání kamery asistenti záznamu analogový a digitální zdroj záznamu přívodní a propojovací kabely baterie do mikroportů připojení do počítačové sítě on-line záznam MediaSite na VŠESnímek 10Inspirativní studijní prostředí
MediaSite na VŠESnímek 11Inspirativní studijní prostředí
Více katalogů MediaSite na VŠESnímek 12Inspirativní studijní prostředí
5 Zkušenosti s podporou aktualizace mají význam pozastavení záznamu učitelem pohodlný katalog anotace záznamů statistiky rychlá (nepříliš pedagogická) pomoc v nesnázích MediaSite na VŠESnímek 13Inspirativní studijní prostředí
6 Další informace MediaSite na VŠESnímek 14Inspirativní studijní prostředí
Děkuji za pozornost doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Fakulta mezinárodních vztahů VŠE v Praze MediaSite na VŠESnímek 15Inspirativní studijní prostředí