Autrýč a komunikace v částicové fyzice Máme se tím zabývat? Jak to dělají jinde (ve VB) Jak to (ne)děláme my Jak bychom to měli dělat Jak to organizačně.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lidice.
Advertisements

IVIG 2008 Výsledky průzkumu informačního vzdělávání na VŠ v ČR v roce 2008 Zpracovala: Hana Landová, UK v Praze, ÚISK Prezentuje: Lenka Bělohoubková, VŠE.
Budování cyklistické infrastruktury v extravilánu
Co mám udělat, aby byl příklad po formální stránce správně?
Přístupnost jako komplexní problematika eGovernmentu Michal Rada Iniciativa informatiky pro občany.
Bibliotheca academica, Cíle a perspektivy vysokoškolských knihoven 2010 Fakulta sociálních studií MU, Brno, 2.–3. listopad 2010 Výsledky průzkumu informačního.
Kvalitní péče o seniory Vítejte na mezinárodní konferenci v Praze, 9.března 2007.
Problémy fyzikálního vzděláváníJ.Burešová HST Problémy fyzikálního vzdělávání HST at CERN Ženeva 2.− Jana Burešová.
Základní informace o bezpečnosti na internetu +práce se soubory PREVIEW VYUČOVACÍHO PROJEKTU.
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
Poradce 2010 Bob Kartous 7. dubna 2010, Brno. Znáte odpověď na dotaz studenta? 1.Co je to TSA? 2.Jaký je rozdíl mezi testem OSP a TSP? 3.Dokážete vyjmenovat.
Netradiční formy práce – nástroj rovnováhy mezi pracovním a rodinným životem Sociologický výzkum – mnohopřípadová studie Martin Pobořil Daniel Topinka.
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
Třítýdenní odborná stáž v holandských opravárenských firmách Střední škola zahradnická a technická Litomyšl.
Ženy ve vědě aneb kdy to vlastně začalo a jaké to je…
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Kampaň „Česko mluví o vzdělávání“ aneb o co nám jde Silvie Pýchová, EDUin , Olomouc.
HTML jazyk Označovaný zkratkou HTML, je značkovací jazyk pro hypertext. Je jedním z jazyků pro vytváření stránek v systému World Wide Web, který umožňuje.
Veřejná správa venkovských obcí Zdenka Vajdová Sociologický ústav AV ČR, v.v.i. Seminář Venkov 2009, Přírodovědecká fakulta UK.
Jindřichův Hradec, Školní a veřejné knihovny – spolupráce v regionu Konkurence? Ne! Spolupráce …
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Hodnocení výuky studenty Ústav biochemie a experimentální onkologie, Karlova Universita v Praze, 1. Lékařská fakulta Aleksi Šedo Setkání učitelů biochemie.
Exkurze na burze práce, vysoké technické škole a v dobrovolnickém centru.
Podpora informačního vzdělávání na ČZU v Praze: výsledky grantu PhDr. Hana Landová SIC ČZU v Praze IVIG 2005, Praha, 22.září.
 Pomáhá lidem k výpočtům nějakých důležitých věcí například  Práce  Škola (fyzika)
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
IVIG 2005, Systém informačního vzdělávání na UNC-CH Hana Landová ÚISK FF UK & SIC ČZU v Praze.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu :„PODPORA STAVEBNÍCH OBORŮ“KONTAKTNÍ MÍSTO PROJEKTU Tato prezentace je spolufinancována.
Uvidíme mikroskopickou černou díru, která se narodí a hned zase vypaří??? CERN, LHC, ATLAS, ALICE … lhc.avcr.cz Nový obří urychlovač částic.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L4 z webové stránky Napíšeme na tabuli!
Simulace indukované radioaktivity v experimentu ATLAS I. Bědajánek, I. Štekl Ústav technické a experimentální fyziky.
Aktuální problémy vysokoškolských knihoven 21.předsednictvo RVŠ – Pracovní komise pro VŠ knihovny PhDr.Miloslava Faitová ZČU v Plzni.
210 mm Národní technická knihovna podporuje.... OPEN ACCESS WEEK
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
1 „Studenti“ Jiří Dolejší, ÚČJF MFF UK Úkoly: popularizovat a organizovat exkurze studentů a učitelů Některé body popularizační činnosti JD se překrývají.
Metody sociálního výzkumu 5. blok Denní studium LS 2007/
Interaktivní centrum poznání - cesta ke konkrétní expozici v NTM Víme, co chceme Víme, jak to udělat Máme kolegy, kteří jsou ochotni přispět Máme studenty,
CERN a Česká republika. Spolupráce českých fyziků s CERN se datuje od počátku 60. let 20. století, tehdy převážně na úrovni individuálních kontaktů.
Elektronické podatelny právo a praxe ISSS Hradec Králové Jan Hobza
1 Popularizace Jiří Dolejší, Jiří Rameš, Stanislav Němeček, Vladimír Wagner… nejen ÚČJF MFF UK Tyto aktivity se dějí v korelaci s popularizací v rámci.
1 Činnost komise IVIG v roce 2006 CPVŠK 2006, Olomouc,
Nelékařské zdravotnické profese v ČR. Nelékařské profese MŮJ PROFIL zahájeno studium na SZŠ, 1. vstup do nemocnice maturita, nástup na resuscitační.
Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací.
Úlohy pro rozvoj přírodovědné gramotnosti
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Výstava CERN Mgr. Jiří Gruntorád Vedoucí oddělení marketingu a cestovního ruchu Jihočeského kraje. 10 let praxe v médiích – rozhlas (Hitrádio Faktor),
NOVÁ KOMUNIKAČNÍ PLATFORMA JIHOMORAVSKÝCH PAMĚŤOVÝCH INSTITUCÍ Brněnská pobočka České archivní společnosti Jiří Dufka.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE FAKULTA STROJNÍ 29. října 2015 ROZVRH.
ELRC Seminář, Praha, Panel: je možno se zapojit?” Jan Hajič (MFF UK) 1.
Neziskový sektor jako partner. Národní úroveň Pracovní skupina „NNO a regionální rozvoj“ - otevřená platforma NNO na národní úrovni - téma: regionální.
Prevence. Osnova Jak to u nás vypadá Mé hodnoty Práce s žákem Práce se třídou Celoškolní akce Práce s učiteli Práce s rodiči.
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
Participace + intencionalita = podnětné vzdělávání Když se ze spotřebitelů stanou spolutvůrci Mgr. Silvie Čermáková Muzeum Vysočiny Jihlava.
Vytvoření společné platformy podpory technického vzdělávání se zapojením všech stupňů vzdělávání, zaměstnavatelů a dalších subjektů.
2015 – uzavření smlouvy o spolupráci ve výzkumu a vzdělávání
Státní energetická koncepce, energetická bezpečnost ČR, energetický systém EU: Jaká budoucnost čeká jádro? Dana Drábová Efektivitu již nelze měřit především.
ČÍM BYCH CHTĚL BÝT AŽ VYROSTU?
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
PREVENCE KRIMINALITY PŘI PLÁNOVÁNÍ MĚSTSKÉ VÝSTAVBY A NAVRHOVÁNÍ BUDOV – ROLE EVROPSKÉHO SEKRETARIÁTU (CEN/TC 325) Veronika Fáberová – sekretář MV – ÚNMZ.
JAKÝ EFEKT MAJÍ STÁVAJÍCÍ ŠKOLENÍ?
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Čím chci být až vyrostu M. Krátká.
Průmysl České republiky a CERN
Průřez domácí péčí Pracoviště ošetřovatelské péče Hana Pekárková
Otázky pro průběžnou práci
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
7. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Transkript prezentace:

Autrýč a komunikace v částicové fyzice Máme se tím zabývat? Jak to dělají jinde (ve VB) Jak to (ne)děláme my Jak bychom to měli dělat Jak to organizačně zajistit Jiří Chýla 12/17/20141Setkání obce českých fyziků částic

Womersley na semináři ICFA v Pekingu /17/20142Setkání obce českých fyziků částic

12/17/20143Setkání obce českých fyziků částic

12/17/20144Setkání obce českých fyziků částic

Stálo by zato pokusit se zorganizovat podobný průzkum veřejného mínění? Máme Sociologický ústav AV Fakultu sociálních věd UK a …. 12/17/20145Setkání obce českých fyziků částic

(in UK) current best practice Higgse bohužel nemáme 12/17/20146Setkání obce českých fyziků částic

12/17/20147Setkání obce českých fyziků částic

12/17/20148Setkání obce českých fyziků částic

a nemáme zatím ani Pomahače Nebo se nějaký rýsuje? 12/17/20149Setkání obce českých fyziků částic

Máme desetileté zpoždění, ale nikdy není pozdě 12/17/201410Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201411Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201412Setkání obce českých fyziků částic Šlo by udělat něco podobného v Národním technickém muzeu?

12/17/201413Setkání obce českých fyziků částic (Ne)máme ani českého Briana Coxe? 46 let, 396 publikací dříve H1, nyní ATLAS

12/17/201414Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201415Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201416Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201417Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201418Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201419Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201420Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201421Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201422Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201423Setkání obce českých fyziků částic

Co a jak děláme my Masterclass Přednášky pro studenty a učitele Exkurze učitelů do CERN Články v tisku Vystoupení v ČR a ČT Tramvaje o LHC Výstava 60 let CERN Návštěva GŘ CERN v Praze Webová stránka Výboru 12/17/201424Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201425Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201426Setkání obce českých fyziků částic

12/17/2014Setkání obce českých fyziků částic27 Co z toho, co děláme jsme schopni dělat lépe? Co dalšího bychom mohli dělat? Na které téma bychom se měli soustředit? Co bychom k tomu potřebovali? Kdo to bude dělat? Kolik na to dáme? Pár otázek na závěr:

12/17/2014Setkání obce českých fyziků částic28 Konec

12/17/201429Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201430Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201431Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201432Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201433Setkání obce českých fyziků částic

12/17/201434Setkání obce českých fyziků částic