Praha,17.1.2013 Hartmann akademie 2013 pro APSS Mgr.Martina Sedláková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naučil jsem se....
Advertisements

UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Slova Květiny.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako doplňující výukový materiál pro žáky 3. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Stimulace a motivace zaměstnanců
P ř ítel Přítel, to je nejkrásnější věc, kterou můžete mít a nejlepší věc, kterou můžete být.
Vybrané typy verbální komunikace Robin Šimek Ondřej Kašpar.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Různé role zástupce ředitele školy
R ODINNÉ KOMPETENCE OBSAH Co jsou to kompetence Co jsou to rodinné kompetence Proč je rodičovství skvělá příležitost pro rozvoj určitých kompetencí.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Občanská výchova Milan Šimek
Asertivita Je-li člověk nespokojen se svým stavem, může jej změnit dvěma způsoby: buď změní podmínky svého života, nebo změní svůj duševní postoj. První.
Osobnostní a sociální výchova
Jen se tak koukám co zrovna děláš..
<< ZVOLTE POLICEJNÍHO PREZIDENTA Anketa:
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_03_MANAŽER_P2.
Souhrn mimoslovních sdělení, která jsou vědomě nebo nevědomě předávána člověkem k jiné osobě nebo lidem.
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
Neverbální komunikace
Charakteristiky zdravé komunikace
P ROJEKTOVÉ PLÁNOVÁNÍ Druhá část presentace – týmová práce.
Po divokém mejdanu se chlap vzbudí vedle cizí ženy a ptá se: "Proboha, kolik máš let?" "No přece tolik, na kolik vypadám!" "Mě neser, tak dlouho člověk.
Prezentační dovednosti Úvod do studia – prezentace domácího úkolu Bronislava Wittnerová (insp. Dr. Tomoszek)
Sebeuvědomění a sebekontrola
1 Týmová práce TYMP 1 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
Chci vám vyjádřit, co pro mne znamená
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
ABC Professional, ředitel
Praktický seminář pro vedoucí pracovníky. Zásady osobního rozvoje, které změní váš život. Dozvíte se, jak zdokonalit sebe a svoje vztahy s lidmi, jak.
Komunikace s rodiči.
Dej dvojku červeného měj hezký večer a.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
P ř ítel Přítel to je nejkrásnější věc, co můžete mít a nejlepší věc, kterou můžete být.
Neverbální komunikace
Co dává vašim manažerům sílu a smysl?
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Těžké chvilky v kanceláři České Budějovice Mgr. Martina Sedláková.
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE KAPITOLA 10. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
1 Týmová práce TYMP 1/ C2 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
2.prosince :00 Schůzka pro rodiče žáků vycházejících ze ZŠ.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 3. ÚVOD DO KOGNITIVNÍHO MANAGEMENTU, PRINCIPY A SPECIFIKA KOMUNIKACE Operační program.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Asertivita ve sportu doc.PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Slova Květiny.
Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová
Komunikace Mgr. Vladimír Velešík.
Mimoverbální komunikace
Koučink dětí a mladistvých
Effective School Management Comenius Regio
Přítel.
Přítel.
magnetické pole zesílené magnetické pole zeslabené
Naučil jsem se....
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
19 0btížní lidé Cíle: Identifikovat obtížné lidi jak uvnitř týmu, tak mimo něj Porozumět tomu jak správně jednat s obtížnými lidmi.
Sociální dovednosti učitele
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Jak zvládat zlost a agresivitu
Jak na jazyky.
Pracovní společenské události
Komunikace Andrea Ječmenová 2012.
Doc. PhDr. Věra Linhartová, CSc.
Transkript prezentace:

Praha, Hartmann akademie 2013 pro APSS Mgr.Martina Sedláková

Náměty vzdělávacích programů na APSS ředitelů 2013  Význam pozitivní psychologie v životě člověka (Ing. Irena Osvaldová, Ing. Hana Podzemná, PhDr. Radoslava Klementová)  Vyžádaná a nevyžádaná zpětná vazba, způsoby konstruktivní kritiky (Ing. Hana Podzemná, Ing. Irena Osvaldová)  Rétorická manipulace v komunikaci (Ing. Irena Osvaldová, Ing. Hana Podzemná)

Náměty vzdělávacích programů na APSS ředitelů 2013  Management týmu  Silové pole kanceláře  Koukám nebo i vidím ?  Těžké chvilky v kanceláři  Základy grafologie pro manažery  Slovní Kung fu

Management týmu

Silové pole kanceláře kam si sedáme ? kdy přemýšlím kam si sedám podle čeho si vybírám místo co dávám najevo co uchopení židle ? kdy se stane, že si na „něco“ sednu co je „zasedací pořádek“?

Pozice 12 šéf 11, 1 pobočníci ( pravá a levá ruka ) 10, 2 „kolísaví“ členové 9, 3 „němí“, ( chtějí vidět,ne být viděni, jsou ovlivnitelni z obou stran) mrtvá zona 8, 4 „solisté“ ( mají nápady, ale nebojují) 6 otevřený soupeř 7, 5 pomocníci opozice

Koukám nebo i vidím ?

JAK SE MÁŠ, PŘÍTELI? RÁDA TĚ VIDÍM ( DAVID CAMERON & MANŽELÉ OBAMOVI) Trojpodání ruky Emoce

RUKU TI PODÁM, ALE NA PIVO NEPŮJDEME (NICOLAS SARKOZY & MUAMMAR KADDÁFÍ) První dojem Kdo vyhrál Zona Emoce

DVA ŠÉFOVÉ: HRA KDO S KOHO (VIKTOR JUŠČENKO & JERZY BUZEK) oba jsou vysoce postavení muži podání ruky postoj pohled

Těžké chvilky v kanceláři …………...zvládání vlastních emocí

Co je možné vyčíst z písma ?  vitalitu  temperament  pracovní výkonnost  míru intro x extroverze  fantazii  kreativitu  sebeovládání  osobnostní rysy  míru sociální i obecné inteligence

Slovní Kung fu

Slova, která pomáhají slova, která působí bolest A L E = destruktivní, ruší, snižuje důležitost A = konstruktivní, potvrzuje …odvedla jste skvělou práci, ALE … NE, NEMŮŽU, NEMŮŽEŠ - verbální dveře JAKMILE, JEN CO – otvírání dveří Samozřejmě, dostaneš zmrzlinu, jakmile sníme pořádnou večeři. Klidně můžeš k počítači, jen co dopíšeš úkoly.

Děkuji za pozornost! a v roce 2013 hodně úspěchů v pracovním i osobním životě ! Martina Sedláková

Děkuji za pozornost! Martina Sedláková