Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/15.0308.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Manažerská moudrost © Outward Bound – Česká cesta Outward Bound – Česká cesta, s.r.o.
Advertisements

Schopnost zvířat léčit
Pracovněprávní vztahy v organizaci
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
CHEMIE KOLEM NÁS Brno, GUMOTEX OBSAH 1.Představení firmy 2.Trh práce a očekávání zaměstnavatele 2.1 Vzdělanostní struktura 2.2 Hard a soft.
Psychopedie zabývá se klienty s mentální retardací, poruchami duševními (pervazivní vývojové poruchy, SPU a poruchy chování, schizofrenií, afektivními.
Mezi lidské vztahy a komunikace
Didaktické prostředky
Taktická příprava Michal Lehnert.
► Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
OSOBNOST.
„Talent 2020 aneb…“ TALENT – UNIVERZITA – PRAXE – ?
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI A VEDNÍ TÝMŮ Obecná část pro vedoucí pracovníky společností Ing. Rudolf Pánek, CSc. ABC Professional
Komunikační dovednosti
Podporované zaměstnávání pro lidi se zrakovým postižením.
Obrana proti působení stresu a budování vlastního sebevědomí
Motivačně aktivační poradenský program varianta pro pilotáž.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Pohyb nerovnoměrný VY_52_INOVACE_10 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Schopnosti Milana Reichlová.
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
P REZENTAČNÍ TECHNIKY MgA. Eva Suková
Anotace: Seznámit žáky se základními pojmy z psychologie Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_OSVZ_ON.
Poznámky pro výuku Předmět: PSYCHOLOGIE Autor: Mgr. Pavla Sukačová
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE PhDr. Daniel Heller.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
SOCIÁLNÍ DETERMINACE PSYCHIKY
Psychologie koučování
Sociální role Petr Machala.
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
VÝCHODISKA SPORTOVNÍHO TRÉNINKU
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Přístup k OM v pojetí posunu paradigmatu v managementu k principiálnímu vedení Osnova Připomenutí „co znamená posun paradigmatu v managementu k principiálnímu.
Základy sociální psychologie
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
MAN 1. Seminář sociální psychologie se zaměřením na sport Marie Blahutková.
Gerontopsychologie v praxi Mgr. Kateřina Bartošová Mgr. Markéta Kukaňová.
Modely mentální retardace
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Jak se vypočítá průměrná rychlost VY_52_INOVACE_09 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Představení provozu kavárny a cateringových služeb v PwC ČR Roman Anděl, Startujeme, o.p.s.
Komunikace Asertivita. Komunikace Asertivita ceskatelevize
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
OB21-VVP-HUM-OBN-MIK-M O s o b n o s t Mgr. Marie Mikulcová.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
OB21-VVP-HUM-OBN-MIK-U O s o b n o s t Mgr. Marie Mikulcová.
Trocha teorie nikoho nezabije …. VLASTNOSTI OSOBNOSTI OSOBNOST - souhrn vlastností, procesů a stavů, návyků, postojů, které tvoří celistvou strukturu.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 5. SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÝ VÝCVIK KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ S VYUŽITÍM TRANSAKČNÍ ANALÝZY.
Psychologie práce a organizace Matěj Stříteský
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Inteligence DUM_19.
MAP Místní akční plán rozvoje vzdělávání v SO ORP Šternberk
jen pro vnitřní potřebu
Praktické dovednosti absolventa
Didaktické prostředky
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Co se dá změřit v psychologii a pedagogice?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Konflikt, koření života
Praktické dovednosti absolventa
ZÁKLADY SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Problematika řešení potřeb zrakově postižených při mimořádných událostech zdolávaných hasičským záchranným sborem Kroměříž 2013 nstržm. Jaroslav Gondko.
Psychologie koučování
Assessment centrum.
Kariérové poradenství a podnikavost
Transkript prezentace:

Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/

Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání Olomouc Lektoři: Jaroslava Ester Evangelu Markéta Vitoslavská

Osobnostní charakteristiky K čemu je potřebujeme znát: určení temperamentu a chování z toho pramenícího pochopení vrozeného a získaného k předvídání komunikace a chování vlastního i cizího pochopení vrozených a získaných motivátorů pro přípravu jednotlivých setkání odbourání „sebe jako normy“ odbourání haló-efektu

Cvičení I. Které aspekty určují chování, jednání, přemýšlení, hodnocení a způsob chování člověka? (práce ve dvojicích) Co mohu a nemohu změnit?

Emotivita a neemotivita Emotivní, motivační a výkonová křivka Neverbální komunikace jako pomocník míry emotivity

Rychlost v reakcích a jednání Rychlost adaptace a míra chybovosti

Záběr pozornosti Využívání levé a pravé mozkové hemisféry Schopnost rozpoznat priority

Průbojnost a asertivita v jednání Míra asertivity v jednání Míra diplomacie

Potřeba ukazovat status Druh motivátorů Potřeba být na výsluní Ovlivňování "statusových" osob

Vnímavost na prostředí Potřeba harmonie v pracovním okolí a životním prostoru Narušitelé výkonové křivky

Vnímavost v mezilidských vztazích Schopnost vcítění se "Zrcadlení" jako diagnostická pomůcka

Praktické a teoretické zaměření Způsob motivování a ovlivňování

Cvičení II: Nahrávky DVD - modelové situace (pracovní list "Marie" a "Martin") Kombinace jednotlivých charakteristik v praxi absolventů

Vlastní poznámky

Požadavky na lektora k dovysvětlení

Děkujeme Vám za pozornost a těšíme se na další setkání.