1 Split Delivery Problem Jan Pelikán, Jan Fábry, Václav Kořenář University of Economics Prague Split Delivery Problem Jan Pelikán, Jan Fábry, Václav Kořenář.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Svůj vs. jeho, její, jejich Fill in the blanks with the correct form of svůj or jeho/její/jejich, depending on whether the subject of the clause is the.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Vocabulary Microprocessors.
0 / 1X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
Evaluation of Performance Based on Information in Documents‘ Databases Hana Pessrová Tomáš Cahlík.
1 / 2X36DSA 2005The complexity of different algorithms varies: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log 2 (n)), … Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n 2 ), Θ(n·log.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Successor The neighboring router that is the least-cost route to the destination network. The IP address of a successor is in a routing table after the.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Suggesting Settlements 06C19 AutorLadislava Pechová.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Online piracy Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Environment By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Young CYBER Lions 2015 INTEGRATED SOCIAL MEDIA CAMPAIGN TEMPLATE of your submission (Do not include this slide into your presentation. Start straight with.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Basics of electrical engineering the 2nd. year Measuring the capacity Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky.
 Piston pumps are a type of water pumps which cause the liquid to flow using one or more oscillating pistons.
Brno University of Technology What should we do?.
E COSYSTEM Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Tvůrce anglické verze: Mgr. Milan Smejkal Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů.
E COSYSTEMS Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Tvůrce anglické verze: Mgr. Milan Smejkal Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů.
Introduction to MS Dynamics NAV XXVII. (Production) Ing.J.Skorkovský,CSc. MASARYK UNIVERSITY BRNO, Czech Republic Faculty of economics and business administration.
IN A HOTEL, WRITING (DESCRIBING A PHOTO) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Complaints 06C16 AutorLadislava Pechová Období.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Center for Machine Perception Department of Cybernetics, Faculty of Electrical Engineering Czech Technical University in Prague Solving Minimal Problems.
Střední odborná škola Otrokovice Prague – test Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Internal Communications 06B3 AutorLadislava Pechová Období.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Skincare Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_IVA_DVORAKOVA_SKIN_CARE_08 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
Biological Chemistry České Budějovice & Linz
Going across the USA Tematická oblast Angličtina: The USA
Technology and nutrition of maize
First Conditional – tvar a použití
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Successor The neighboring router that is the least-cost route to the destination network. The IP address of a successor is in a routing table after the.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2
Výukový materiál VY_22_INOVACE_30_ Numbers and shapes. Extension
German SPOT and RES electricity Generation: impacts on Czech SPOT
Společnost (Society) B2
Ecosystems, vocabulary
A healthy life with wine
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Introduction to MS Dynamics NAV XXVII. (Production)
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Přítomný čas prostý a průběhový.
The Routing Table: A Closer Look
Živá fáze.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Noise using pedestal DAC measurements
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název materiálu: Past simple tense
Quantum Chemistry / Quantum Mechanics
Quantum Chemistry / Quantum Mechanics
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Různé algoritmy mají různou složitost: O(n), Ω(n2), Θ(n·log2(n)), …
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Jakub Horák, horakj(na)fld.czu.cz, L026
Transkript prezentace:

1 Split Delivery Problem Jan Pelikán, Jan Fábry, Václav Kořenář University of Economics Prague Split Delivery Problem Jan Pelikán, Jan Fábry, Václav Kořenář University of Economics Prague ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ MME 2005, Hradec Králové

2 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Delivery Problem Standard Problem of OR Fuel & Time Consumption Savings Number of Used Vehicles * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Using Optimum Repeatedly Any Improving Solution Impact on the Environment } } WHAT HOW

3 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Delivery Problem Troubles Diversity of Problems NP-hardness

4 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Vehicle Routing Problem Standard Formulation Vehicle Capacity Demand

5 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Vehicle Routing Problem Miler-Tucker-Zemlin minimize subject to

6 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Vehicle Routing Problem Vehicles with Different Capacities minimize subject to Each vertex lies exactly on 1 route

7 Split Delivery Problem ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Several Routes for Some Vertices Split even if

8 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Split Delivery Problem Example Depot Destinations Demand Distance

9 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Split Delivery Problem Example – w/o Split Routes: (1-2-1); (1-3-1); (1-4-1) Total Distance = 60

10 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Split Delivery Problem Example – Split Routes: ( ); ( ) Total Distance = 45

11 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové minimize subject to Split Delivery Problem

12 ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Split Delivery Problem MME 2005, Hradec Králové Vehicle Routing Problem Split Delivery Problem vs. SDP Each solution of VRP is solution of SDP