Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodika Full Cost Metodika Full Cost byla vytvořena v rámci projektu Metodika Full Cost na Mendelově univerzitě v Brně, registrační č.
Advertisements

Pavel Kurfürst - Ústav cizích jazyků LF Univerzita Palackého v Olomouci, ČR
„Webové listy“ – virtuální nástěnka
Hodnocení výuky UK 2. LF. Jak postupovat při organizaci ankety? Východiska Evaluace výuky má v zahraničí dlouhou tradici, je zavedena řada standardně.
SYNERGICKÁ INTEGRACE VÝUKY NA LF UP Milan Kolář LF UP v Olomouci.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole Lenka Doležalová Brno, 2007.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
TÉMAPŘEDNÁŠEJÍCÍČAS Zahájení, úvodní slovo, představení Fakultní nemocnice Olomouc děkan prof. MUDr. M. Kolář, Ph.D., ředitel FN Olomouc doc. MUDr. R.
DOTAZNÍK PRO ROČNÍKOVOU EVALUACI VÝUKY NA LF UP V OLOMOUCI
Výuka češtiny v anglickém programu na LF UP v Olomouci Pavel Kurfürst Centrum pro výuku cizích jazyků Lékařská fakulta Univerzita Palackého v.
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Časová koordinace ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
ASEP-ARL Jana Doleželová Seminář Knihovna AV ČR, Praha.
Hodnocení výuky studenty Ústav biochemie a experimentální onkologie, Karlova Universita v Praze, 1. Lékařská fakulta Aleksi Šedo Setkání učitelů biochemie.
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ 23. ledna 2014 Lenka Valová.
Informační a datová základna projektu OPTIMED: dobudováno 2014 Ladislav Dušek, Martin Komenda, Jaroslav Štěrba.
Inovace povinného studijního předmětu pediatrie a vytvoření multimediálního textu pro praktickou výuku B.Ludíková, V.Mihál Dětská klinika, Lékařská fakulta.
SYNERGICKÁ INTEGRACE VÝUKY NA LF UP Milan Kolář LF UP v Olomouci.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Hodnocení pedagogické činnosti studenty 2005/2006.
2006 Úpravy směrnice a prováděcího předpisu pro eVŠKP na UTB ve Zlíně.
Daniel Jirkovský Ústav ošetřovatelství UK 2. LF a FN Motol
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Analýza obsahu datového skladu a základní sumární statistiky.
Reporting.
Kombinovaná forma studia Východiska k realizaci. Kombinovaná forma studia Podle VŠ zákona – kombinace prezenční a distanční formy Obsahuje tedy prvky.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Evaluace výuky na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci za akad. rok 2009/2010 prof. MUDr. Milan Kolář, Ph.D. proděkan LF UP.
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
Případová studie Seminář 2014.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Struktura bakalářské práce
Písemná forma zkoušení z klinické biochemie ÚBAP 3.LF UK Laburda M., Čechák P., Hátle K., Nováková H.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Integrační trendy při tvorbě multimediálních výukových portálů pro medicínu a zdravotnictví V. Mihál, J. Potomková Lékařská fakulta Univerzity Palackého.
Reflexe aktivit a výsledků projektu Reflexe aktivit a výsledků projektu Evaluace a inovativní aplikace bakalářského studijního programu Učitelství pro.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Odbor ekonomický Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
Pokyny ke zkoušce z biologie 2008/2009
Organizace a řízení logistiky
Vědeckovýzkumný informační systém
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
Zkušenosti a poznatky o praxích a výuce ve zdravotnických oborech Zdeněk Hon
Příprava studijního programu
za akademický rok 2016/2017 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Státní závěrečné zkoušky ak. rok 2018/2019
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Výsledky analýzy potřeb VOŠ
Ukázka prezentace LF MU v jednotném vizuálním stylu MU
Transkript prezentace:

za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP

 Evaluace výuky je realizována formou písemných dotazníků po skončení výuky jednotlivých předmětů.  Hodnocení výuky prostřednictvím informačního systému STAG (elektronický dotazník) studenti nevyužívají a tento systém se pro potřeby LF UP jeví v současné době jako nevhodný z důvodu velmi obtížně realizovatelné zpětné vazby. Evaluace výuky

Evaluace výuky jednotlivých předmětů  Jednotný písemný dotazník.  Tento dotazník obsahuje 8 povinných otázek a možnost komentáře.  Analýza odpovědí studentů je východiskem pro průběžné sledování kvality výuky na jednotlivých pracovištích a pro evaluaci na LF UP jako celku.  Vedle povinných otázek mohou jednotlivé ústavy a kliniky zařadit i otázky nepovinné.  Pro evaluaci výuky na úrovni LF UP jsou však vyžadovány a hodnoceny pouze povinné otázky.  Evaluace výuky je prováděna u studijních programů Všeobecné lékařství, General Medicine, Zubní lékařství a Dentistry.

 Jednotlivé ústavy a kliniky LF UP odevzdávají zprávu o evaluaci, která obsahuje:  souhrnné zpracování všech odevzdaných dotazníků, generované přímo v programu Excel (list statistika v souboru „Evaluace-statistické vyhodnocení.xls)“ - je možné odeslat na děkanát LF UP vytištěný formulář nebo přímo soubor v elektronické podobě,   odpověď na 3 otázky:   celkový počet rozdaných dotazníků v jednotlivých studijních programech (Všeobecné lékařství, Zubní lékařství, General Medicine),   jaké byly hlavní připomínky a návrhy studentů v komentářích,   jaké jsou připomínky a komentáře učitelů, ústavu/kliniky jako celku.  Evaluace výuky oborů Všeobecné lékařství, General Medicine, Zubní lékařství a Dentistry proběhla za akademický rok 2012/2013 v daném termínu na všech pracovištích Lékařské fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Evaluace výuky jednotlivých předmětů

Ročníková evaluace výuky   Proběhla při zápisu studentů do následujícího akademického roku na děkanátu LF UP.   Ročníková evaluace je zaměřená na celý studijní ročník a je realizována mimo jednotlivé ústavy a kliniky.   Všechny vyplněné dotazníky za jednotlivé ročníky byly vyhodnoceny.   Ústavy a kliniky budou informovány o výsledcích ročníkové evaluace.

Ročník I. HodnoceníA1A2A3A4A5A6B7B8C9D10 neoznačeno KomentářeAKom BKom CkomDkom a n Ročník II. HodnoceníA1A2A3A4A5A6B7B8C9D10 neoznačeno KomentářeAKom BKom CkomDkom a n

Ročník III. HodnoceníA1A2A3A4A5A6B7B8C9D10 neoznačeno KomentářeAKom BKom CkomDkom a n Ročník IV. HodnoceníA1A2A3A4A5A6B7B8C9D10 neoznačeno KomentářeAKom BKom CkomDkom a n

Ročník V. HodnoceníA1A2A3A4A5A6B7B8C9D10 neoznačeno KomentářeAKom BKom CkomDkom a n Ročník VI. HodnoceníA1A2A3A4A5A6B7B8C9D10 neoznačeno KomentářeAKom BKom CkomDkomE11aE11bE11cE11dE11eE11fE11gE11hEkom a n

Výsledky evaluace - připomínky a návrhy Úroveň výuky hodnocena vesměs kladně. Celkové hodnocení přednášek i praktických cvičení studenty je pozitivní ve všech ukazatelích evaluačního dotazníku. Studenti hodnotí kladně zejména vstřícnost vyučujících. V připomínkách a návrzích se studenti přiklání k průběžnému zkoušení učiva, což jim napomáhá k ucelení jejich znalostí. U klinických předmětů se stále objevují požadavky na větší kontakt s pacienty. Opět je kladně hodnocen způsob výuky využívající interaktivních pomůcek, stejný zůstává požadavek na zveřejňování elektronických výukových materiálů. Negativní připomínky k množství a kvalitě studijní literatury se objevují jen ojediněle. Studenti kladně hodnotí úpravu obsahu některých teoretických předmětů, zmiňují větší návaznost, menší duplicitu probíraného učiva. Připomínky ústavů a klinik LF UP na nízkou návštěvnost přednášek se objevují jen ojediněle.

Reakce vedení LF UP a jednotlivých pracovišť na výsledky evaluace výuky  Příprava změny kurikula s důrazem na praktické dovednosti.  Zvýšení počtu předmětů v kategorii C a B.  Rozšíření výuky v klinických oborech.  Dostupnost výukových materiálů v elektronické podobě.  Příprava a řešení projektů souvisejících s inovací výuky v jednotlivých předmětech.  Uplatnění výsledků řešení projektů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost