MMV ZS 2011/ Firemní kultura a interní komunikace PhDr. Iva Petrová Požadavky k akreditaci
OBSAH PŘEDMĚTU 2Iva Petrová V rámci předmětu bude věnována pozornost těmto tématům:
LITERATURA Iva Petrová3Iva Petrová Povinná: Bedrnová, E., Nový, I.: Psychologie a sociologie řízení, Praha, Management Press, 2004, ISBN Brooks, I.: Firemní kultura - jedinci, skupiny, organizace a jejich chování, Brno Computer Press 2003, ISBN 80 – 7226 – Doporučená: Crainer, S.: Moderní management. Základní myšlenkové směry. Praha : Management Press, 2000, ISBN Holá, J.: Interní komunikace ve firmě, Praha, Computer Press, 2006, ISBN Keller, J.: Sociologie organizace a byrokracie, Praha, SLON, 2007, ISBN X Pavlica, K. a kolektiv: Sociální výzkum, podnik a management, Ekopress, 2000, ISBN 80– –4 Petříková, R. a kol.: Společenská odpovědnost organizací, DTO CZ,s.r.o., 2008, ISBN Reichel, J.: Kapitoly metodologie sociálních výzkumů, Grada, Praha, 2009, ISBN Stýblo, J.: Řízení týmové a firemní kultury organizace, Praha, Eupress, 2010, ISBN: Časopis HRM – vyd. Economia, 7-8/2011 – téma Firemní kultura Časopis CRM Forum – vyd. Fórum dárců
Zápočet: Splnění podmínek zápočtu: -účast na konzultacích (PS 75 % a KS 50%) -zpracování seminárního projektu Uplatňované firemní kultury ve své firmě respektive firmě, jejíž součástí by chtěl student být, včetně příkladů z oblasti společenské odpovědnosti firem - rozsah 5 – 7 PS slidů / KS stran (bez titulní strany a zdrojů) - využití odborné literatury pro předmět - citace, stanoviska, závěry, doporučení PS - Prezentace v rámci výuky: Diskuse s kolegy: Obsah programu Funkčnost a efektivita Teoretický background KS – odevzdat na posledním soustředění 4Iva Petrová ORGANIZACE VÝUKY, AKREDITACE