Oceánie a Antarktida. Nový Zéland Rozmanitost přírodních pozoruhodností (sopky, gejzíry, ledovce, fjordy atd.) a folklor Maorů CR – 2,5 mil. turistů (2007)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Advertisements

Číslo a název šablony klíčové aktivity
Geografická charakteristika
ZÁPADNÍ EVROPA.
(Francouzská Polynésie)
Austrálie a Oceánie – politicko – administrativní poměry
Školní atlas světa ☺ fyzické a obecně zeměpisné mapy
Světadíly a kontinenty + oceány
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný
SEVERNÍ EVROPA Více ZDE.
Falklandy.
Státy Oceánie.
Oceánie Mgr. Petr Krákík.
Austrálie a Oceánie – doprava a cestovní ruch, zahraniční obchod
ANTARKTIDA.
Ledovce Jan Dušek.
1 Asie a Pacifik 145,5 mil. turistů (r. 2004) 19,3% podíl na celosvětových příjezdech v MCR.
Cestovní ruch Austrálie a Oceánie
V ROCE 2010 BYLO NA SEZNAMU U N E S C O 911 POLOŽEK, Z TOHO 704 PAMÁTEK KULTURNÍCH, 180 PŘÍRODNÍCH A 27 SMÍŠENÝCH VE 148 STÁTECH SVĚTA. Česká republika.
MÍSTO,KDE ŽIJI JE VSETÍN
Ochrana přírody ČR.
AUSTRÁLIE + OCEÁNIE Klima a vodstvo
NORSKÉ KRÁLOVSTVÍ.
obrázek je licencován za podmínek public domain
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Nový Zéland.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
OCEÁNIE.
Předmět: Zeměpis cestovního ruchu Ročník: 1.
OCEÁNIE.
Rg austrálie – úvod a přírodní podmínky
Pohádkový okruh Pacifikem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Oceánie Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Oceánie.
Místo, kde bych se chtěla podívat…
Austrálie a Oceánie – urbanizace

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_31.
VY_32_INOVACE_ZCR_640 Ročník:4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Svět Téma:Střediska cestovního ruchu Oceánie Jméno autora:Mgr.
Ostrovy Francouzské Polynésie
Evropa – Východní Evropa Rusko. Rusko – obecně Rozloha: km 2  největší země Obyvatelstvo: 143 mil. (2002)  nejlidnatější země v Evropě Málo.
Amerika – Střední Amerika
Amerika – Severní Amerika
Státy Oceánie.
Afrika – Severní Afrika
COMENIUS – Partnerství škol Sociální učení ve škole a svět práce v Evropě 2009 – 2011 Pracovní setkání žáků a učitelů ve dnech 8. – v I.E.S.
Oceánie – Cookovy ostrovy
Cookovy ostrovy.  Cookovy ostrovy je svrchovaný stát a skupina ostrovů ležících v Tichém oceáně. Na severovýchodě sousedí se souostrovím Kiribati (asi.
M AKROREGIONY SVĚTA – O CEÁNIE Autor: Hana Brýdlová.
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_ ČLOVĚK A PŘÍRODA – ZEMĚPIS - NA II.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
OCEÁNIE.  Oceánii tvoří přibližně 1500 ostrovů v …………. oceánu  Rozloha: 0,8 mil km 2  Leží v …………… a …………………… podnebném pásu s vydatnými srážkami tropickém.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_309_ČR ochrana přírody Vzdělávací oblast:Člověk a příroda.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marcela Hádková Název školyPlavská škola AutorMgr. Marcela Hádková Název VY_32_INOVACE_15_Vl5_Evropa.
Krajina Co to je krajina?
Republika Fidžijské ostrovy (Fidži)
ANTARKTIDA.
NOVÝ ZÉLAND Rozloha: km2 Počet obyvatel: 4 mil.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Jiří Svoboda
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_16_IV_Z9_Oceánie.
Austrálie a Oceánie – politicko – administrativní poměry
Karibik Karibik je region v nejjižnější části Severní Ameriky.
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_27_ZEMĚPIS
Austrálie a Oceánie - hospodářství
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_23_Oceánie
Téma hodiny: Oceánie + Nový Zéland – opakování formou kvízu
Transkript prezentace:

Oceánie a Antarktida

Nový Zéland Rozmanitost přírodních pozoruhodností (sopky, gejzíry, ledovce, fjordy atd.) a folklor Maorů CR – 2,5 mil. turistů (2007)

Nový Zéland – města Auckland – pohledkatedrála QueenstownWellington

Nový Zéland – příroda Rotorua – jezerobotanická zahrada KiwiFiordlandNP Kahurangi

Nový Zéland – UNESCO NP Tongariro, přírodní rezervace Wahipounamu a subantarktické ostrovy (Auckland Is.)

Ostatní Oceánie Teplé moře s plážemi, ochlazené tropické klima, exotika ráje, folklor původních obyvatel x velká odlehlost CR – Guam (1,2 mil. turistů v r. 2007), Fidži ( ) a Francouzská Polynésie ( )

Guam Latte stones Pacific park

Fidži

Francouzská Polynésie Tahiti (Papeete) MooreaBora-BoraRaiatea

Antarktida Subantarktické ostrovy (Jižní Shetlandy, Jižní Orkneje ad.) Základna Amundsen-Scott Dohody o mírovém vývoji Antarktidy a zachování polární krajiny (jen vědecké využití, žádné hospodářské využití)