Vybrané testové baterie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem Fakulta zdravotnických studií
Advertisements

kvantitativních znaků
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Objem dřeva porostu (=porostní zásoba, hmota)
Datové struktury. 2 Co je datová struktura v C datový typ složený z jiných datových typů nejjednodušší datová struktura je pole. všechny jeho prvky jsou.
Testování hypotéz (ordinální data)
Komplexní testové systémy a Systémy pro Evidenci pohybové aktivity
Hodnocení činností v Tv a sportu 1.Testováním a měřením. 2.Posuzováním. Motorický test je standardizovaný postup (zkouška), jehož obsahem je pohybová činnost.
Principy konstrukce norem a základní statistické pojmy
KOMBINAČNÍ LOGICKÉ FUNKCE
MOTORICKÉ TESTY A TESTOVÉ SESTAVY
Základy měření, posuzování a testování Charakteristiky testů
Kalibrace doplňujících položek Brace testu Filip Jelínek Katedra tělesné a sportovní výchovy Západočeská univerzita v Plzni.
Hodnocení činností Tv a sportu
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Inženýrská geodézie 2009 Ing. Rudolf Urban
HODNOCENÍ ROZDÍLŮ VÝKONŮ Oddělení antropomotoriky, rekreologie a metodologie Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu © 2010 FTVS.
Lineární regresní analýza
Filtrace web stránek s využitím profilu uživatele Petr Doskočil
SOMATICKÝ PROFIL A SOMATOTYP CHLAPCŮ
Výkon a výkonnost Tělesná cvičení jsou základním prostředkem tělesné výchovy a sportu. Mají tři stránky : 1.strukturální- jde o fáze pohybu(cyklické,acyklické,kombinované)
Výkon a výkonnost Tělesná cvičení jsou základním prostředkem tělesné výchovy a sportu. Mají tři stránky : 1.strukturální- jde o fáze pohybu(cyklické,acyklické,kombinované)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Grafy funkcí Podešva Petr.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Bc. Romana Hlinecká Název materiálu: Vyšetření tělesné hmotnosti Označení materiálu:
Testování silových schopností © Tom Vespa.
ACCESS SESTAVY Ing. Jana Horáková IKT MS Office
TALENT ..
Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Vzdělávací obor: Informatika Téma: Word - záložka "Vložit" Klíčová slova: Záložka vložit, obrázek,
Vybrané testové baterie
Bonitní modely Bonitní modely Ekonomické souvislosti právní úpravy obchodních společností Eva Tomášková
Metodika řízení projektů
DIAGNOSTIKA TRÉNOVANOSTI
DIDAKTIKA FYZIKY I. 7 Fyzikální učebnice
Využití sestavy Zobrazení a typy Části sestavy Vytvoření sestavy Ovládací prvky.
Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016
Název maturitní práce Jméno autora práce, ročník Jméno vedoucího a oponenta Logo školy.
Testové baterie testová sestava standardizovaná jako celek jedno skóre pevné uskupení testů nelze libovolně testy ubírat ani přidávat má obdobné vlastnosti.
Kopencová, mazúr, wojnar, vajčnerová
Základní informace o předmětu1. Přednášející: RNDr. Martin Hála, CSc. katedra matematiky, B105, Další informace a soubory ke stažení.
Kvalita seminář pro školy Testování 3. ročníků
Tipy a triky AC Mgr. et Mgr. Veronika Víchová registrovanný klinický psycholog Praha 2016 Mgr. et Mgr. Veronika Víchová, registrovaný klinický psycholog.
Ústav lékařské informatiky, 2. LF UK 2008 STATISTIKA II.
TĚLESNÝ, FUNKČNÍ A PSYCHICKÝ VÝVOJ DĚTÍ A MLÁDEŽE Linda Husáková UTV-SE
Doc. RNDr. František Koliba, CSc. Katedry Informatiky a matematiky OPF SU Budova A Informatika pro ekonomy II INM / BPNIE Přednáška.
Pedagogická diagnostika
Základy firemních financí
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Induktivní statistika - úvod
Číslo a název projektu: CZ /1. 5
ČAS a POHYB /hravé činnosti s časem/
Komplexní testové systémy
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Motorické testy TEST Vědecky podložená zkouška, jejímž cílem je dosáhnutí kvantifikovatelného výsledku TESTOVÁNÍ provedení zkoušky ve smyslu procedury.
Antropomotorika PhDr.Radek Vobr, Ph.D.
Zahraniční testové baterie
Regresní analýza výsledkem regresní analýzy je matematický model vztahu mezi dvěma nebo více proměnnými snažíme se z jedné proměnné nebo lineární kombinace.
Ukazatele kvality Program školení.
SCHOPNOSTI MOTORICKÉ SCHOPNOSTI © Tom Vespa.
Vybrané kognitivní procesy a sport
SCHOPNOSTI MOTORICKÉ SCHOPNOSTI © Tom Vespa.
Neparametrické testy pro porovnání polohy
Vybrané testy pro diagnostiku motorických schopností
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Rozložení nadpisu podnadpis.
Základy statistiky.
Transkript prezentace:

Vybrané testové baterie

Testové systémy TESTOVÁ BATERIE TESTOVÝ PROFIL Složené z většího počtu (minimálně dvou) samostatných testů, předkládaných při jedné příležitosti. TESTOVÁ BATERIE Všechny testy v ní obsažené jsou standardizovány současně a výsledky jednotlivých testů se kumulují do celkového výsledku (skóre baterie) - homogenní - heterogenní TESTOVÝ PROFIL volnější seskupení testů, souhrnný výsledek se neurčuje – např. atletický profil žáka

Testové baterie Homogenní Heterogenní - podobné testy, několik testů postihujících stejnou motorickou schopnost. Testy spolu významně korelují Heterogenní - testy zjišťují různé stránky výkonnosti, více motorických schopností. Testy spolu korelují minimálně

EUROFIT TEST Vytvořen v rámci EU pro testování mládeže 6 – 18 let. Metodika testování publikována v roce 1988. Baterie se skládá z 9 testů motorických schopností a 3 somatických měření. Od roku 1995 se používá i upravená forma testů určená pro dospělou populaci, kterou pro České podmínky upravil Kovář. Hodnocení: Výsledky jednotlivých testů jsou v tabulkách zpracovány pomocí percentilů.

EUROFIT TEST

EUROFIT TEST 2 somatometrie

EUROFIT TEST Test pro dospělou populaci obsahuje alternativní testy: chůze na 2 km výskok do výšky úklon trupu a abdukce ramenního kloubu

UNIFIT TEST ( 6 – 60 ) V ČR prakticky nejpoužívanější testový systém po roce 1989. Vytvořen R. Kovářem a K. Měkotou. V roce 2003 publikovány zjištěné výsledky (J. Chytráčková, Unifittest (6-60) Hodnocení: Pomocí „stenů“ které jsou testovaným přidělovány dle jednotlivých výsledků podle normových tabulek. Celkovým výsledkem je pak součet všech dosažených „stenů“. Na základě výsledků lze testované osobě vytvořit testový profil.

UNIFIT TEST Měkota, Kovář a kol. 1997

UNIFIT TEST - příklady norem

UNIFIT TEST - příklad testového profilu

IOWA – BRACE TEST Testování motorické docility – učenlivosti. Počátek má v USA roku 1927. V Českých podmínkách se používá úprava podle Štěpničky z roku 1975, která obsahuje 10 cviků. Hodnocení: Testy se provádí bez tréninku pouze na základě popisu či obrázku. Testovaný má na každý cvik dva pokusy. Pokud je prvek splněn v prvním pokusu, získává testovaný 2 body, v druhém 1 bod a při nesplnění žádný bod. Celkové skóre je součtem všech dosažených bodů.

IOWA – BRACE TEST

IOWA – BRACE TEST