Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

ZÁKLADNÍ POJMY EKONOMIE
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Strategie podniku v globálním světě
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Národní soustava kvalifikací = řešení situace na trhu práce.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Možnosti monitoringu pracovního trhu v systému práce ÚP ČR: Současný stav a výhledové možnosti Josef Pitner, ÚP JmK Brno, Projekt OP LZZ „Aktivní.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Koncepce marketingového řízení
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
MARKETING.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Marketing finančních služeb 2.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_12.
Organizace s celostátní působností v oblasti dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků a.Plnění priorit vzdělávací politiky státu b.Reakce na aktuální.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Vzdělávací politika.
Management - Motivování
Sociální politika Téma: Vzdělávací politika FSS MU Brno, 2006.
VZDĚLÁVACÍ POLITIKA.
Vzdělání a trh práce Přednáška do předmětu Ekonomika školství
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_16_ZAKLADNI.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Prosazování rovnosti žen a mužů na ministerstvu vnitra v rámci projektu „Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV“ Eva Ferrarová Ministerstvo.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
Vlastní myšlenkou Vlastní cestou.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Digitální učební materiál
Management - Ovlivňování
Marketingový systém řízení
Lidé, procesy, partnerství
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Management - Motivování
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Intenzivní podpora škol
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

Marketingové řízení školy

Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí Evaluace kvality práce školy Učící se škola Otevřená škola Vzdělávání probíhá ekonomicky efektivním způsobem

Podstata marketingového řízení školy Nabídka vzdělávacích programů a poptávka po nich na rozdíl od trhu zboží či jiných služeb nefunguje zcela tržně Nabídka vzdělávacích programů a poptávka po nich na rozdíl od trhu zboží či jiných služeb nefunguje zcela tržně Co je to marketing školy? – Je to proces řízení, jehož výsledkem je poznání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojení potřeb a přání zákazníků a klientů školy efektivním způsobem zajišťujícím současně splnění cílů školy Co je to marketing školy? – Je to proces řízení, jehož výsledkem je poznání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojení potřeb a přání zákazníků a klientů školy efektivním způsobem zajišťujícím současně splnění cílů školy Priority v marketingovém řízení školy: Priority v marketingovém řízení školy: Strategické řízení školy Strategické řízení školy Styl řízení školy Styl řízení školy Vytvoření efektivní organizace Vytvoření efektivní organizace Uplatnění vnitřního, personálního marketingu školy Uplatnění vnitřního, personálního marketingu školy Uplatňování relačního marketingu Uplatňování relačního marketingu Soustavná evaluace výsledků práce školy Soustavná evaluace výsledků práce školy

Směna na trhu vzdělání Směna na trhu vzdělání Hierarchie lidských potřeb (Maslow) Hierarchie lidských potřeb (Maslow) Velká setrvačnost ve školství Velká setrvačnost ve školství Věkové zvláštnosti a vzdělávací potřeby žáků Věkové zvláštnosti a vzdělávací potřeby žáků Rozpor mezi potřebou vzdělání a přáním žáků Rozpor mezi potřebou vzdělání a přáním žáků

Koncepce školního marketingu Cíle školy Cíle školy Uspokojování potřeb a přání zákazníků Uspokojování potřeb a přání zákazníků Veřejný zájem Veřejný zájem

Přínosy marketingového řízení školy Zvýšení kvality a pestrosti vzdělávací nabídky Zvýšení kvality a pestrosti vzdělávací nabídky Plnění cílů školy Plnění cílů školy Informovanost Informovanost Financování Financování Loajalita Loajalita

Omyly a mýty týkající se školského marketingu Marketing není vlastně nic jiného než reklama a propagace školy Marketing není vlastně nic jiného než reklama a propagace školy Marketing je zaměřen pouze na cílové skupiny mimo školu Marketing je zaměřen pouze na cílové skupiny mimo školu Marketing se týká pouze managementu školy Marketing se týká pouze managementu školy Přání a potřeby žáků jsou shodnými pojmy Přání a potřeby žáků jsou shodnými pojmy