Matematický žebřík – posloupnosti a řady Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozcvička Urči typ funkce:
Advertisements

ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Rostoucí, klesající, konstantní
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
NEKONEČNÁ GEOMETRICKÁ ŘADA
POSLOUPNOSTI Mgr. Hana Križanová Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován v rámci akce.
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Posloupnosti – základní pojmy Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Aritmetická posloupnost – základní pojmy
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Matematický milionář Foto: autor
Rozcvička Aritmetický průměr Úsudek a pamětní počítání Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo.
POSLOUPNOST Mgr.Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
Komplexní čísla Grafický součet komplexních čísel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Aritmetická posloupnost
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Geometrická posloupnost – základní pojmy
Lineární funkce VY_32_INOVACE_056_Lineární funkce
Dělení lomených výrazů
Rozklad mnohočlenů na součin
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kvadratická funkce – vrchol paraboly
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Aritmetická posloupnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Václav Zemek. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Matematický milionář Foto: autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Aritmetická posloupnost Kristýna Zemková, Václav Zemek
Rozcvička Urči typ funkce:
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Geometrická posloupnost
Konstrukce trojúhelníku
Pravidla pro počítání s mocninami
Kvadratická rovnice Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Konstrukce trojúhelníku
Rostoucí, klesající, konstantní
Aritmetická posloupnost Kristýna Zemková, Václav Zemek
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Rozcvička Urči typ funkce:
Rostoucí, klesající, konstantní
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Rozcvička Aritmetický průměr
Příprava na lomené výrazy
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Rozklad mnohočlenů na součin
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Hyperoskulační kružnice hyperboly
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Převody jednotek času – 2. část
ČÁSTI TĚLA Potřebné věci Autor © Žaneta Prošková
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Transkript prezentace:

Matematický žebřík – posloupnosti a řady Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Skupina A  Slovo rekurentně je odvozeno z latiny, co znamená?

Skupina A  Vraceti se, jíti zpět

Skupina B  Který matematik uvádí ve své knize Liber abaci úlohu o králících?

Skupina B  Leonardo Pisánský, zvaný Fibonacci

Skupina A  Jak se nazývá tato posloupnost čísel 1, 4, 7, 10, 13?

Skupina A  Aritmetická

Skupina B  Je posloupnost (3 n ) n=1 ∞ rostoucí nebo klesající?

Skupina B  Rostoucí

Skupina A  Najděte první 3 členy posloupnosti a 1 = 1; a n+1 = 3a n

Skupina A  1, 3, 9

Skupina B  Jak se nazývá d v aritmetické posloupnosti?

Skupina B  Diference

Skupina A  Nekonečná posloupnost je každá funkce, jejímž definičním oborem je množina…

Skupina A  přirozených čísel

Skupina B  Jak se nazývá tato posloupnost čísel 2, ─ 2, 2, ─ 2, 2?

Skupina B  Geometrická

Skupina A  Jak se nazývá q v geometrické posloupnosti?

Skupina A  Kvocient

Skupina B  Urči diferenci posloupnosti 7, 3, ─ 1, ─ 5, ─ 9

Skupina B  d = ─ 4

Skupina A  Který matematik uvedl v knize Základy vzorec pro součet prvních n členů geometrické posloupnosti?

Skupina A  Euklides z Alexandrie

Skupina B  Vyjádřete danou konečnou posloupnost 2, 4, 8, 16, 32 pomocí vzorce pro n-tý člen

Skupina B  (2 n ) n=1 5

Skupina A  Je posloupnost (n 2 ) n=1 ∞ rostoucí nebo klesající?

Skupina A  Rostoucí

Skupina B  Najděte první tři členy posloupnosti a 1 = 0; a n+1 = 2a n + 1

Skupina B  0, 1, 3

Skupina A  Vyjádřete vzorcem pro n-tý člen tuto konečnou posloupnost: 3, 3, 3, 3, 3, 3

Skupina A  (3) n=1 6

Skupina B  Jakým typem vzorce je posloupnost (n) n=1 ∞ vyjádřena?

Skupina B  Vzorcem pro n-tý člen

Skupina A  Urči kvocient posloupnosti ─ 1, 3, ─ 9, 27, ─ 81

Skupina A  q = ─ 3

Skupina B  Každá funkce, jejíž definiční obor je množina přirozených čísel n ≤ n 0, kde n 0 je pevně dané číslo z N, se nazývá…

Skupina B  konečná posloupnost

Skupina A  Jakým typem vzorce je posloupnost a 1 = 2; a n+1 = 4n vyjádřena?

Skupina A  Rekurentně

Skupina B  Co vystihuje vzorec s = a 1 : (1 ─ q)?

Skupina B  Součet konvergentní nekonečné geometrické řady