Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POZNÁMKY ve formátu PDF
Advertisements

VÝPOČTY POVRCHŮ A OBJEMŮ TĚLES. UŽITÍ GON. FUNKCÍ
Jehlan povrch a objem.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Pythagorova věta užití v prostoru
Hranoly Pohanová Lucie.
Geometrická posloupnost (3.část)
Kužel Objem a povrch.
Povrch krychle a kvádru
Jehlan – povrch, objem, výpočty
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
síť, objem, povrch opakování
MGR. LADISLAVA PATEROVÁ
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
* Hranol Matematika – 7. ročník *.
Objem hranolu.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Pythagorova věta v prostoru
OBJEM TĚLESA.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
* Objem válce Matematika – 8. ročník *
2.1.1 Kvadratická funkce. Kvadratická funkce se nazývá každá funkce, daná ve tvaru kde je reálné číslo různé od nuly, jsou libovolná reálná čísla. Definičním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_42_INOVACE_110_PYTHAGOROVA VĚTA V ROVINĚ 1. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Pravidelný n-boký hranol - příklady
Vyjádření neznámé ze vzorce
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Matematika pro 8. ročník Objem hranolu..
PLOCHY OBSAHY. S = a. b ROVNOBĚŽNÍK 10 m 3 m 4,6 m.
Povrch hranolu – příklady – 1
Povrch kvádru Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
JEHLAN Popis, povrch, objem. JEHLAN Popis, povrch, objem.
J e h l a n Popis tělesa Výpočet povrchu Výpočet objemu
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Autor: Mgr. Radek Martinák Kužel – popis, praktické využití Kuželové vrtáky Kornout do školy Kornout na zmrzlinu Kužely na silnici Ještěd Elektronické.
VY_12_INOVACE_Pel_III_21 Objem jehlanu Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Jednoduché slovní.
Autor: Mgr. Radek Martinák Jehlan – popis, povrch, objem Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Jiří Šmíd NÁZEV:VY_42_INOVACE_29_Kvádr_objem TÉMATICKÝ CELEK:Geometrie.
Hranol Základní škola a Mateřská škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Matematika pro 8. ročník Hranoly – příklady – 1.
Tělesa –čtyřboký hranol
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Matematika Komolý jehlan
2.1.1 Kvadratická funkce.
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Objem hranolu.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Obvod a obsah rovinného obrazce III.
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Povrch krychle.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Rotační kužel Základní škola a Mateřská škola
Stabilita tělesa - příklad
Transkript prezentace:

Neznámá ze vzorce

Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky hran podstavy jsou a cm, b cm

Obsah trojúhelníku S = 40 cm 2. Jaká je jeho výška v a, když strana a má délku 5 cm 8 cm 10 cm 16 cm a cm

Obsah lichoběžníku S = 60 cm 2. Určete délku jeho základny, když je dána jeho výška a druhá základna: v = 4 cm, a = 5 cm v = 4 cm, a = 10 cm v = 3 cm, a = 10 cm v = 6 cm, a = 4 cm výška je v cm, základna je a cm