Podnikání a kulturní odlišnosti Region: Afrika Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/15.0280 1 Podpora odborných praxí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zapojení školy do projektu T.I.M.E
Advertisements

Inovace, inovační projekty a úloha klastrů (obecný náhled) Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
Bakalářský studijní obor Marketing a obchod
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Úřad práce v Jihlavě Informační poradenské středisko
ÚŘAD PRÁCE V JIHLAVĚ partner projektu „Budování rozvojového partnerství…“
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A17 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníprosinec.
Evropský sociální fond v ČR
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 8. dubna 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.6.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Masná 18, Praha 1 z pohledu studentů školy
Proškolení studentů k projektu Inovace a podpora praxí VŠPJ
EKONOMIKA PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR Ing. Hana Kročová
Kariérové poradenství v Tranzitním programu pro neslyšící APPN, o.s. Projekt Tranzitní program pro neslyšící je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
Ústav světových dějin Obor Historie – evropská studia.
European Literature Heritage in Context Culture 2000 Doc. Dr. Wilken Engelbrecht (Univerzita Palackého v Olomouci)
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Ministerstva Zprostředkující agentury Poskytovatelé vzdělávání a kvalifikace Podnikání, obchod a zaměstnanost Forfás FÁS Skillnets Enterprise Ireland IDA.
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Závěry jednání komise ICT Kostelec, Cíle Zvýšit informovanost o U3V v ČR pro dvě cílové skupiny 1.provozovatelé a zřizovatelé U3V (univerzity)
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Návrhy Ministerstva průmyslu a obchodu a zaměstnavatelů pro zlepšení pozice a kvality výstupů odborného školství.
Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU
Motol Sport. Co je to fiktivní firma Fiktivní firma pracuje jako skutečná firma - výrobní, obchodní nebo dopravní. Firma se řídí platnými právními předpisy,
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
, 3. sněm RVŠ Výzkum a vývoj na vysokých školách, problematika a hodnocení specifického výzkumu Zpracovali: doc. B. Tremlová, doc. F. Ježek,
Afrika – poloha, rozloha
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ PORTÁL Ing. Petr Kolář Praha, Celostátní.
VYSOKÁ ŠKOLA PODNIKÁNÍ, a.s., OSTRAVA PREZENTACE K DS LABEL SEMINÁŘ RADY VŠ
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Důvody a metody regulace dohledu nad finančním trhem Ing. Dalibor.
Aktivizační a vzdělávací centrum Masarykova univerzita.
Personalistika a odměňování pracovníků
Odborná konference "Zvyšování kompetencí absolventů vysokých škol" Absolvent se firmě vyplatí.
IPN Zajišťování a hodnocení kvality v systému terciárního vzdělávání Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro udržení konkurenceschopnosti ČR Kašperské.
Nástroje daňových úlev
VY_32_INOVACE_ZCR_628 Ročník:4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Svět Téma:Základní charakteristiky Afriky Jméno autora:Mgr. Lucie.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Analýza volných pracovních míst a sil Nabídka pracovních sil pro nedostatkové profese v Rakousku.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Latinská Amerika Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích.
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Program podpory mladých lidí na trhu práce v regionu Děčínska a Šluknovského výběžku - CESTA Ing. Dagmar Prošková.
Příklad dobré praxe – Erasmus+
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Nový model tvorby trhu práce budovaný partnerstvím zaměstnavatelů – škol a jejich zřizovatelů a úřadů práce Ing. Jiří Herodes.
Ostravská univerzita (1991 → )
Ekonomika– národní hospodářství
Budoucnost odborného školství
Polytechnické vzdělávání v rámci šap
Hodnocení ve veřejných zakázkách
KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA
Základy pracovněprávních vztahů
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Veřejné zakázky Robert Páleník
Pavel Burda Roman Vaníček
Bc. Hana Martinková Místo konání stáže Úřad práce v Ústí nad Orlicí
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Podnikání a kulturní odlišnosti Region: Afrika Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích zaměstnavatelů

Obchodování s Afrikou - Úvod do problematiky -- Proč obchodovat s Afrikou -- Afrika není „ terra incognita“, je ale jiná -- Dvě oblasti afrického kontinentu -- Tradice a současnost obchodních styků mezi ČR a Afrikou --Rozdělení Afriky z hlediska hospodářské geografie 2 Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích zaměstnavatelů

Obchodování s Afrikou -Trh v Africe - Vysoká rizikovost teritoria - Jak obchodovat s Afrikou - Počet čs. zastupitelských úřadů klesá - Nutnost najít klíčovou osobu pro náš obchod - Chápání dimenze času a zodpovědnosti - Odlišnosti při obchodním jednání - Závěr 3 Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích zaměstnavatelů

Podnikáni a kulturní odlišnosti Region: Afrika Zpracoval: Ing. R. Tesař 4 Podpora odborných praxí a stáží studentů ESF MU u budoucích zaměstnavatelů Tento studijní materiál vznikl jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/