Digitální portfolio Dominik Fellner 20. 4. 2009. Důvody a cíle: -Všichni máme přirozenou potřebu uchovávat a předávat svou historii a poznání. -Způsoby,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití cloudových služeb ve školství
Advertisements

VY_32_ INOVACE_44_INFORMATIKA_ 3.+4.ROČNÍK_HISTORIE INFORMACÍ – vytvoření a ověření VM Výukový materiál slouží k vyvození učiva o počátku informací.
Metropolitní síť. Co přináší metropolitní síť obcím  Pokrytí požadavků občanů na moderní technologie  Jistota dobrého rozhodnutí – možnost rozšíření.
Podpůrná prezentace k semestrálnímu projektu:
Microsoft 5. Windows Live Essentials. Co je Windows Live Essentials ? Balíček moderních aplikací Dostupný zdarma V českém jazyce Další vývoj.
Toto jsou priority, které stanovila valná hromada ASI-CS pro následující období:  Vzdělání: Podpora dalších druhů vzdělávání v oblasti různých misionářských,
INFORMATIKA 8 Mobilní telefon
Sociální sítě Ondřej Herman.
Sociální sítě.
Můj blog Veronika Partiková
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO ČLEN ASOCIACE VDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH TRADICE OD ROKU 1991 Zdeněk Mašín Microsoft Gold Certified Partner Akreditované.
Nové formy vzdělávání ve veřejné správě Závěrečná obhajoba mé práce Laňková Gabriela LAN0020.
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
INTERNET.
INFORMACE STAROVĚK STŘEDOVĚK NOVOVĚK
Představujeme službu Samepage
Chronologický přehled vývoje médií Marek Matějka.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Informatika - prezentace
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Vizualizér Vizualizér je zařízení, které zachycuje obraz přímo z neprůhledné předlohy (trojrozměrné předměty, knihy, mapy apod.). Obraz zachycený pomocí.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
50+ v kurzu Jana Pleskačová Coaching Group. Loňský vánoční dárek Video (zdroj:YouTube) Školení rozšíří možnosti.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Výměnný pobyt Proces přípravy Výpočetní technika.
Věda a technika konce 19.st.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Pro výuku jakéhokoli předmětu je důležitá nejen odborná kvalifikace vyučujícího, ale také způsob prezentace učiva studentům. Současný rozvoj multimediálních.
AKM'06 Praha NA Nové nástroje pro archivaci webu Ing. Petr Žabička, MZK Mgr. Jan HUTAŘ, NK.
Počítačové sítě Informatika – 7. ročník
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
2OP381 Manažerská informatika 1
Sbírky online v novém webu Českého muzea výtvarných umění v Praze Vladimíra Mazačová, Tomáš Psohlavec, AiP Beroun s.r.o.,
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt METODIKA II Vítejte na dnešní prezentaci.
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
Mobilní komunikace Historie a současnost.
Wifi, LAN a internet v elekt. drátech Počítačové sítě naší školy.
Informační vzdělávání Nové trendy, web 2.0. IG a web 2.0 Decentralizované služby, kooperace, agregace zdrojů, princip aktivní účast uživatelů Důsledky.
INFORMATIKA Historie pc.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Miroslava Tomanová Číslo VY_32_INOVACE_3466 NázevInternet - úvodní pojmy Téma hodinyInternet – úvodní.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA:III/2 TÉMATICKÁ OBLAST:Informační a komunikační technologie.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
 -největší server pro sdílení videí  -vznik 14.února 2005  -založil Chad Hurley,Steve Chen a Jawed Karim zaměstnanci PayPalu  -listopad 2006 koupil.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Picasa Číslo DUM: III/2/VT/2/2/37 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
VY_32_INOVACE_ MOVIE MAKER Příručka pro tvorbu prezentací z obrázků a fotografií.
Inf Analogové a digitální zařízení. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jan Mánek. O čem budu povídat? Digitální fotografie – Google PICASA Slideshow z fotografií Bubliny v obrázcích Prezentace na internetu Dokumenty na internetu.
Internet Autor: Mgr. Jan Duchek VY_32_INOVACE_14_Internet Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
NEPOČÍTAČE – DALŠÍ DIGITÁLNÍ PŘÍSTROJE. OBSAH 1) Počítače Počítače 2) Pojem „digitální“ Pojem „digitální“ 3) Využití dig. technologií ve spotřební elektronice.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Multimédia- zvuk , TV, příslušenství
Petr Fodor.
Chronologický přehled vývoje médií
Informační a komunikační technologie
Masová média a jejich vliv
Koláž Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Transkript prezentace:

Digitální portfolio Dominik Fellner

Důvody a cíle: -Všichni máme přirozenou potřebu uchovávat a předávat svou historii a poznání. -Způsoby, jak toho dosáhnout se v průběhu dějin měnily. - Nejnovější technologie nám dávají skvělé možnosti, jak vše prezentovat a sdílet s ostatními.

Forma Portfolia je určena technickými možnostmi Jeskynní malby Ústní tradice, vypravěčství

Vývoj Knihtisk Telegraf

Fotografie

Alexander Graham Bell vynalezl telefon v Bostonu v roce 1876, v současné době je na světě více než 3 miliardy telefonních čísel

Moderní doba Rádio vysílá informace pomocí vlnění Televize přináší zprávy a informace. Slouží také ke vzdělávání.

Na řadu přicházejí počítače...

Počítače Slouží jako psací stroje, prostředky k výzkumu i uchovávání dat, atd...

Internet

Co to je WEB 2.0? Především se jedná o: Vytváření obsahu a jeho zveřejnění –Blog, Blogger, WordPress –E-portfolio –Obrázky - FlickrFlickr –Audio – Odeo, AudacityOdeoAudacity –Video – YouTube, Google VideoYouTubeGoogle Video Vzájemné sdílení –Wiki – PB Wiki, Media WikiPB WikiMedia Wiki –RSS – generování odkazů, propojování zdrojů –Shromažďování oblíbených položek – del.icio.us, Furldel.icio.usFurl –Online pracovní aplikace – Writely, Gliffy, Mindmeister WritelyGliffyMindmeister

Nové způsoby získávání informací

Všechno je propojeno

FunkceFunkce a struktura digifoliastruktura

Děkuji Vám za pozornost