Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/ společný PHA mail: (jen pokud –Problémy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyvíjejte webové aplikace nově a lépe
Advertisements

VŠB – Technická univerzita Ostrava
Jazyk C# a platforma .NET ZS 2013/2014
Cisco Networking Academy
VŠB – Technická univerzita Ostrava VŠB – Technická univerzita Ostrava Hezký den Hezký den.
Úvod do SwEng 1. cvičení - A4M33SEP -
SPECIFIKA VÝUKY POČÍTAČOVÝCH KURZŮ UNIVERZITY TŘETÍHO VĚKU Michal Vojkůvka.
Tvorba webových aplikací
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
Výuka češtiny v anglickém programu na LF UP v Olomouci Pavel Kurfürst Centrum pro výuku cizích jazyků Lékařská fakulta Univerzita Palackého v.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Počítačové hry a animace 1
Úvod do managementu 1. seminář
PRAVDĚPODOBNOST A MATEMATICKÁ STATISTIKA Úvod, kombinatorika
Počítačové hry 1 Martin Klíma, Michal Hapala.
CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce.
Vzdálené počítačové sítě a programování v prostředí Windows – kombinované studium Osnovy předmětu a koncepce výuky Ing. Zdeněk Votruba LVALVA.
CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE faculty of mathematics and physics Advanced.NET Programming I + II 1 st Lecture Pavel Ježek.
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI Z VÝUKY David Chudán 1. NASAZENÍ VE VÝUCE SEWEBAR-CMS je nasazen při výuce OP předmětu 4IZ210 druhý semestr. Za tyto dva semestry.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Základy práce s PC , SB 104, 9.15 – h doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. kancelář: NB 246.
Logistika 1. cvičení.
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ Obhajoba BP.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
POČÍTAČOVÉ HRY CVIČENÍ 9. Shadery Z „Shading“ = „stínování“ Logika vykreslování Vertex data >> obraz Implementováno na GPU PHA cvičení 9 2.
Y39PHA XNA a Windows Phone 7 Michal Lukáč. XNA na Windows Phone 7 2 Funguje obdobně jako XBOX 360/Windows Podporuje nové typy vstupu Nepodporuje programovatelné.
Víceúčelový laboratorní testovací přístroj na bázi mikrořadiče
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Počítačové hry a animace Cvičení 3 – Ttransformace, Camera, 3DModely.
Počítačové hry a animace Poslední cvičení. (2) Osnova GDC Zápočty.
Případová studie Seminář 2014.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Počítačové hry a animace
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod PHA mail:
Harmonogram letního semestru 2009/2010 Fyzika pro terapii – X02FPT.
Fyzická geografie Podzim 2013 Z0026/4 – pondělí 13 – 13.50, Z3 Z0026/5 – pondělí 12 – 12.50, Z3 Cvičení 1 - Organizační pokyny Mgr. Ondřej.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Počítačové hry a animace
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
Technologie pro publikování na webu II Ing. Jiří Štěpánek
Základy informatiky Přednášející: Ing. Jana Krutišová Cvičící: Ing. Jan Štěbeták.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Logistika 1. cvičení.
Page  1.
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Advanced .NET Programming II 1st Lecture
Jiří Chmelík Semestr: podzim 2015
KIV/ZD cvičení 1 Tomáš Potužák.
Informační modelování budov (BIM)
Potravinářské zbožíznalství
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Důležité aplikace v IS MU
Organizační úvod, první webová stránka
POKROKOVÉ PROCESY VYUŽITÍ ENERGIÍ
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Cisco Networking Academy
VŠB – Technická univerzita Ostrava
Kreditní systém studia
Informační modelování budov (BIM)
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Praktická cvičení Úvodní hodina David Malý kabinet 205.
1. Exercise Tomas Hogenauer
Transkript prezentace:

Počítačové hry a animace Cvičení 1

(2) Úvod společný PHA mail: (jen pokud –Problémy řešte hlavně s mentorem!

(3) Úvod II. semestrální úloha = týmový projekt –koncept –web –design document a Proof-of-concept –beta verze –finální verze Unity 3D –game engine + level editor, script editor –rapid game development, podpora prakticky všech platforem –scene-graph + per game object script (C#, JavaScript) –

(4) Tým cvičících vedoucí –Michal Hapala mentoři –Michal Lukáč –Tomáš Barák –Jarda Mach

(5) Týmy projekt – ucelený herní projekt –Typ: First person shooter, RPG, Strategie, Adventura, Logická, Arkáda… –Features: NPC / Nepřátelé, 2D/3D, Animace, Skriptování, Multiplayer… –Hratelnost se hodnotí! role –Vedoucí týmu, Programátor UI / GFX / AI, Grafik, Web designér, Zvukař, Level designér …

Inspirace (6)

Týmy 4-členné týmy Každý tým bude mít přiděleného jednoho cvičícího jako mentora. Týmy budou používat pro synchronizaci (verzovací systém SVN), odevzdávání a webovou prezentaci systém Trac. Body členů týmu jsou ekvivalentní bodům celého týmu Neúčast člena týmu na dvou a více milestonech je podnětem pro neudělení zápočtu. Kontrola bude probíhat např. podle týmových reportů nebo hesla… (7)

“Nemáš commit, nemáš zápočet!" (8)

... kontrolujeme to... (9)

Odevzdávání Termín odevzdání milestonu/reportu je vždy do začátku cvičení v daném týdnu. Odevzdání všech částí je povinné! Reporty i milestony budou obsahovat přibližnou hodinovou dotaci. Je povinné přidat i screenshoty z aktuální verze aplikace. (10)

(11) Osnova cvičení 1. Úvod do předmětu, XNA 1: Úvod do XNA, Game Loop, 2D GUI, Input 2. XNA 2: Transformace, Camera, Viewport, 3D Modely Milestone 0 - Koncept 3. XNA 3: AI, Logika, Triggery a skriptování Milestone 1: Web projektu a role v týmu 4. XNA 4: Kolize,BVH, Raycasting, Picking, Culling 5. XNA 5: Animace, Kostra, Skinning Report 1 6. Milestone 2: Prezentace proof-of- koncept a design dokumentu 7. XNA 6: Úvod do shaderů 8. XNA 7 Deferred rendering Report 2 9. XNA 8: Rezerva 10. CryEngine 3 Report XNA a Windows Phone Milestone 3: Prezentace beta verze 13. konzultace Milestone 4: Odevzdání programu a dokumentace 14. Milestone 5: Finální prezentace, Zápočet

Reporty Reporty jsou zde pro kontrolu postupu práce na semestrálním projektu v mezičasech mezi milestony. Očekává se rozsah slov. Report nebude přijat pokud nebude jasně vidět postup kupředu. (12)

(13) Bodování Semestr = týmový projekt tvoří 80% známky. Finální prezentace před porotou složenou z profesionálů –nejlepší tým: automatické A bez zkoušky

(14) Zápočet a známka Min. 40b z průběhu semestru pro zápočet Min. 50b celkově pro úspěšné absolvování

(15) Imagine Cup Imagine Cup Student Competition –Tento rok konečně bez daného tématu, yay! –Create a game on your favorite gaming platform: Windows (PC or touchscreen), Windows Phone, Xbox Indie Games, or Kinect SDK. Embrace your love of gaming and show us what you can do.

(16) jiné platformy... pouze po konzultaci teoreticky možné, ale –minimální až žádná podpora ze strany cvičících –prakticky to nikdy nedopadlo dobře obtížné srovnání kvality moc složité (CryEngine) nebo moc lowlevel (XNA, vlastní)

(17) Cryengine3 Engine Crysis 2 Free licence –SDK Sandbox 3.0 What you see is what you play Pokročilý editor materiálů, animací, terénu Skriptování pomocí vizuálního Flowgraphu –Game DLL kód možnost upravit si „pravidla“ hry přístup ke všem sub-systémům Cryengine3 – animace, fyzika, renderer engine pro FPS možné upravit na např. adventuru, strategii atp.

XNA dříve v PHA deprecated oproti Unity 3D větší lowlevel (18)

Rozdělení do týmů Web: sekce Týmy – link na google docs - vyplnit –Vytvořit tým o 4 členech –Zapsat se jako nezařazený se specializací (19)

(20) Milestone 0: Koncept hrubý návrh hry –základní myšlenka –zpracování –herní systém –ovládání viz vzor na stránkách předmětu poslat na PHA mail do :59 –deadline posunut na půlnoc po přednášce –do předmětu „PHA: Milestone 0: Koncept: team X“ –pdf v příloze

Otázky Otázky k organizaci cvičení a sem. projektů... (21)