konzultace : liché pondělky 12.30-14.00.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Advertisements

Úvod do počítačových sítí Úvod. Úvod do počítačových sítí •Úvod, síťové protokoly, architektury,standardy •Fyzická úroveň •Linková úroveň •Lokální počítačové.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
funkce médií ve společnosti moc médií
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Otevřená metoda koordinace - příležitost pro samosprávy? Milena Jabůrková Svaz měst a obcí ČR.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Televizní vysílání v České republice
v rámci projektu Mentoring a Magistrát Ing. Zbyněk Nejezchleba
Mediální systém jeden ze subsystémů sociálního systému (soustava elementů n. subsystémů, institucí a jednotek v sociálních rolích) Slovník. Med kom., s.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Cestovní ruch turismus, turistika, rekreace, rekreologie = cílené, záměrné cestování CR – možnost vycestování člověka a jeho setrvání mimo své bydliště,
Analýza rozmístění prodejen a služeb na vybraném území
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Institucionální a politická dimenze sociálního vyloučení.
Marketingové prostředí obce
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
SUBURBANIZACE.
MĚSTA 2020 aneb od strategie k projektům
Zapojení se do "evropských" procesů a diskusí o sociálním začleňování Sociální inkluze ve světle současného vývoje a nového programovacího období Seminář.
Teorie optimální velikosti města
8. Marketing.
10 Důvodů pro zakázání reklamy
RRV2 Strategické řízení. 2 úvod  Vymezení lokálního a regionálního rozvoje  Široký kontext pojetí rozvoje území (ekonomika, ŽP, veřejné služby…)  Diferenciace.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Vládní výbor pro zdravotně postižené občany. JUDr. Pavel Ptáčník vedoucí Oddělení sekretariátu Vládního výboru pro zdravotně postižené občany.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Kritéria sociálních služeb komunitního charakteru a kritéria transformace a deinstitucionalizace Seminář pro žadatele k 49. výzvě v IROP, Praha
Regionální politika: aktéři, cíle, nástroje, strategie.
Budoucnost DTT: DVB-T2 a konkurence RNDr. Radim Pařízek
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Jedna z rolí, kterou člověk v životě splňuje – ROLE KONZUMENTA – na základě toho se očekává SPOTŘEBNÍ CHOVÁNÍ. - základem spotřebního chování – ROZHODOVÁNÍ.
Aktuální projekty kin AERO a SVĚTOZOR Ivo Andrle Praha, 23. dubna 2008.
ČLOVĚK s mentálním postižením Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením v České republice, o.s. Barbora Uhlířová.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Zahraničně obchodní politika České republiky a Číny
Elektronický obchod z pohledu České republiky
Investiční záměr Zlínského kraje Veřejné projednání obec Loučka
Projekt Demografické modely ve venkovském prostoru
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Vítejte na Marketingu.
Úvod, základní principy a cíle
e-Gov a přístupy k jeho hodnocení
Ekonomika malých a středních podniků
V hotelnictví a cestovním ruchu
MIKULOVSKÉ OZVĚNY 58. ZLÍN FILM FESTIVALU 8.–
Ústav vs. Komunitní služba
Český dům Moskva Jiří Podhola.
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

konzultace : liché pondělky

PROMÍTÁNÍ VS. DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY TRADICE tzv. Hale‘ s Tours Spojené státy americké okolo roku 1905

PROMÍTÁNÍ VS. DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY poválečné období: boom drive-in kin socio-kulturní důvody demografické důvody vymezení vůči standardům uvádění během tzv. „zlaté éry“ holl. filmu podobnost s ranými formami uvádění cestovatelský modus: názvy : El Rancho, Prairie, Go West, The Oasis in Bensenville výhody publikum

PROMÍTÁNÍ VS. DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY československé projekty 50. let informační kino na letišti Praha Ruzyně nerealizovaný plán adaptace jídelních vozů na jídelní vozy s projekcí společné rysy: orientace na zahraniční publikum (cizinci navštěvující ČSR) propagační zaměření - odráží se v plánované dramaturgii obou typů kin motivace: propagační využití času čekání (nevyužitý čas) propojení sledování s pohodlím

TELEVIZE VE VEŘEJNÉM PROSTORU 1. POČÁTKY TV OBECNĚ a. theatre television RANÉ OBDOBÍ TV souvztažnost s institucí kinematografie = přenosy v kinech přenosy denních zpráv jako doplněk běžného programu b. television rooms

TELEVIZE VE VEŘEJNÉM PROSTORU 2. RANÁ FÁZE: RESTAURACE, OBCHODNÍ DOMY role obrazovky v dotváření konkrétních kvalit prostředí místa dopravy, místa volné zábavy, místa spotřeby, administrativní místa prvními místy volnočasového vyžití obsazenými televizí: restaurace / pivnice rané tv show + zejména sportovní přenosy strategie umisťování přístroje v místnosti obavy z proměny sociálního statusu hospody problémy: konkurence stadionům, lákadlo pro děti

Ed Wynn Show, 1950 (Camel)

Soukromý život Jindřicha VIII. Soukromý život Jindřicha VIII. (2)

Howdy Doody Show Small Fry (David Fleischer, 1939)

TELEVIZNÍ NAKUPOVÁNÍ 50. léta a TV v obchodním domě  jako moderní technologický zázrak  jako nová forma zábavy  jako objekt ke koupi „education of desire“ dojem poučování umenšuje dojem manipulace seeing means selling teleshopping x obrazovky přímo v prodejních sálech: různé strategie

RCA - televizní reklama na televizi Fashion News - módní zpravodajství do výloh běžná obchodní reklama USA 50. let - holicí strojek Remington

TELEVIZE VE VEŘEJNÉM PROSTORU 3. PLACE-BASED BROADCASTING SÍTĚ vysílatelů Airport Network Food Court Entertainment cílené programování „demokratický“ paradox umístění obrazovky ekonomické vazby – obchodní domy, nemocnice i letiště + reklamní agenti velkých značek

reklamy vysílané sítí Airport Network náplň reklamních sloupců na londýnském letišti

TELEVIZE VE VEŘEJNÉM PROSTORU 3. PLACE-BASED BROADCASTING – identita značky příklad společnosti NIKE obchod NIKE TOWN v New Yorku vnitřní obrazovka v NIKE TOWN - interaktivní katalog

TELEVIZE VE VEŘEJNÉM PROSTORU 3. PLACE-BASED BROADCASTING - čekárny

TELEVIZE VE VEŘEJNÉM PROSTORU 3. PLACE-BASED BROADCASTING - obchod

TELEVIZE VE VEŘEJNÉM PROSTORU 4. služba prodavači

TELEVIZE VE VEŘEJNÉM PROSTORU 5. umělecká subverze