Moc a síla internetu Mediální výchova 8. ročník LIDICE
UKÁZKA Z FILMU
vrah-saidl-opravdu-zil.html
REKLAMNÍ KAMPAŇ NA PAMÁTNÍK
CÍL KAMPANĚ Cílem kampaně bylo podle autoru přivést mladší návštěvníky do Lidic a přiblížit jim hrůzy spojené s nejkrvavějším konfliktem v historii lidstva. „Je to takový pokus šokovat mladé, ale je otázka, zda nejsou příliš otrlí na to, aby to fungovalo," vysvětluje Milouš Ćervencl, Ředitel památníku. „Chtěli jsme je tou on-line hrou probudit." Kontroverzní kampaň byla zaměřena na věkovou skupinu mezi 15 a 25 lety. Ta podle Červencla často hraje počítačové hry s válečnou tématikou či sleduje filmy o nejkrvavějším konfliktu v historii, aniž by o událostech mela nějaké vědomosti. „Často nemají ponětí, že vše, co jim nabízí současná masová kultura, má odraz v nějaké skutečnosti. Vzhledem k jejich věku je pro ně období války prehistorií," míní ředitel.
Je neetická, protože Souhlasím s takovou kampaní, protože JAKÝ JE TVŮJ NÁZOR NA TUTO KAMPAŇ?
OBRAZOVÝ DOKUMENT /spolecnost.aspx?c=A081202_122821_ona_ony_jup