Moc a síla internetu Mediální výchova 8. ročník LIDICE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lidice.
Advertisements

Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Příjemce: ZŠ a MŠ České Velenice Třída Čsl. legií.
Nabídka pro partnery Procházka českým animovaným filmem Písek, 22. –
ô BARVY ŽIVOTA odkaz: Pozitivní noviny AInformace o projektu SENIOŘI K POČÍTAČŮM! (pro další šíření v médiích) ● POZITIVNÍ NOVINY jsou tvůrcem.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat kulturu?
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_593_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Kultura Zabývající vědy jsou etnografie, antropologie, kulturologie.
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat média?
Něco Ti vadí? Máš nějaký problém…?
Systémový software Aplikační software
(CELÉ ČESKO ČTE DĚTEM…nový projekt…aktuální téma…) CO PŘINÁŠÍ PRAVIDELNÉ ČTENÍ DÍTĚTI? vytváří pevné pouto mezi rodičem a dítětem podílí se na emočním.
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
7 Dní 7 Měsíců 7 Roků. Ženatý 7 dní Miluji Tě! Ženatý 7 měsíců Samozřejmě Tě miluji. Ženatý 7 roků Když jsem tě miloval, měl jsem odejít.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
DOMÁCÍ NÁSILÍ SEXUÁLNÍ NÁSILÍ OBCHOD S LIDMI
Body art - ruce Název školy
LMC podzim 2006 (9-10/2006) Výběr médií ke kampani Jobs.cz.
Jak ovlivňuje můj život současná technika. Televize V dnešní době je zcela pravděpodobné, že 2 % ze 3 % lidí mají doma televizi. Já si myslím, že televize.
Za prvé je třeba vědět kam se chcete zaregistrovat. Také byste měli vědět jestli to stojí za to. Potom vyplnit tabulku. (další strana). autor Co je webová.
Technologie.
Vynálezy.
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
VY_32_INOVACE_ČJ _Karel Čapek, prezentace Název šablony : Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Zaměření VM :Jazyk a jazyková komunikace.
Majetek státu. Úvodem při výkonu majetkových práv stát vstupuje do občanskoprávních vztahů podpůrně se uplatňuje občanský zákoník veřejnoprávní specifika.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Evropská jazyková cena Label Praha, Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Informace a informační zdroje
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_34.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
 mezinárodní právní dokument  vymezuje pouze práva dítěte (občanská, politická, ekonomická, sociální a kulturní), nedefinuje jeho povinnosti, není zmíněna.
Školní rok 2014/ ZŠ Elišky Krásnohorské 10 Plzeň.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
Cloud computing a ukládání dat Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_28_19_HV7_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Daniel Landa Základní škola Libina, příspěvková.
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_34.
Zkušenosti s tvorbou a využíváním nového webu v MVK ve Vsetíně
25 / 1 / 2011.
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
7 Dní 7 Měsíců 7 Roků.
ÚVOD DO DĚJEPISU uč. str
Masová média jako mediální instituce
ÚVOD DO DĚJEPISU O dějepisu 1.
Mediální manipulace rozjizdeji-kampan-proti-propagande-a- bludum/r~c1f97c0ea36f11e6a16a fea04/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
, Pedagogická fakulta MU
Jindřich Brabec AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Konflikt, koření života
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
VY_12_INOVACE_RŮ_I_13 DRAMA 1/2
Pokus. konec.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Joseph Haydn AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Anotace: Seznámení se s obdobím 2. světové války
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Něco Ti vadí? Máš nějaký problém…?
Příprava občanů k obraně státu …
Chci vám říci - DĚKUJI !.
17. Listopad 1989.
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Transkript prezentace:

Moc a síla internetu Mediální výchova 8. ročník LIDICE

UKÁZKA Z FILMU

vrah-saidl-opravdu-zil.html

REKLAMNÍ KAMPAŇ NA PAMÁTNÍK

CÍL KAMPANĚ Cílem kampaně bylo podle autoru přivést mladší návštěvníky do Lidic a přiblížit jim hrůzy spojené s nejkrvavějším konfliktem v historii lidstva. „Je to takový pokus šokovat mladé, ale je otázka, zda nejsou příliš otrlí na to, aby to fungovalo," vysvětluje Milouš Ćervencl, Ředitel památníku. „Chtěli jsme je tou on-line hrou probudit." Kontroverzní kampaň byla zaměřena na věkovou skupinu mezi 15 a 25 lety. Ta podle Červencla často hraje počítačové hry s válečnou tématikou či sleduje filmy o nejkrvavějším konfliktu v historii, aniž by o událostech mela nějaké vědomosti. „Často nemají ponětí, že vše, co jim nabízí současná masová kultura, má odraz v nějaké skutečnosti. Vzhledem k jejich věku je pro ně období války prehistorií," míní ředitel.

Je neetická, protože Souhlasím s takovou kampaní, protože JAKÝ JE TVŮJ NÁZOR NA TUTO KAMPAŇ?

OBRAZOVÝ DOKUMENT /spolecnost.aspx?c=A081202_122821_ona_ony_jup