ŘADOVÉ ČÍSLOVKY /ordinal numbers/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektronická učebnice – l
Advertisements

Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Dates
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Základní a řadové číslovky do 100
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_15
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátého ročníku materiál slouží k osvojení a procvičení si řadových číslovek nepravidelné číslovky 1, 2, 3 číslovky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Označení DUM 13 _ 09 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady32Číslo DUM.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
Porovnáváme povrch a objem válce a kuželu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zbyněk Tůma. Dostupné z Metodického portálu.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Označení DUM 13 _ 15 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Čísla – number Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nikola Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_57.
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
Řadové číslovky (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Vítejte v Písmenkově – seznamte se s písmenkem Y, y
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): říjen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Ordinal.
Vnímání řeči O Budulínkovi
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_13.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Ordinal numbers Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Jméno: Poznáš hudební nástroje? Doplň názvy.
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_40AJ_4tr_SLOVICKA13.
PUZZLE P Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kde bydlí Honzík? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Prezentace seznamuje děti s počasím a představuje také roční období
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
QUIZ-CANADA VY_32_INOVACE_09.3/08 CANADA topic
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
WHAT’S THE TIME? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Rozlišování hlásek P, B, M
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Transkript prezentace:

ŘADOVÉ ČÍSLOVKY /ordinal numbers/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Jurajdová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Co to je řadová číslovka? The second President of the Czech Republic The 1st birthday číslovka, která určuje pozici objektu v řadě:

1st the first 2nd the second 3rd the third PRVNÍ, DRUHÝ, TŘETÍ se tvoří zcela nepravidelně 1st the first 2nd the second K čemu slouží písmenka za číslem? Jaký znak slouží k vyjádření řadové číslovky v českém jazyce? 3rd the third

PRVNÍ, DRUHÝ, TŘETÍ První třída První dáma Druhá polovina Oblečení z druhé ruky Třetí bod Třetí hodina First class First lady Second half Second hand Third point Third class

OSTATNÍ ŘADOVÉ ČÍSLOVKY tvoříme pomocí „TH“ 4th, 7th, 16th … !!! u některých čísel jsou nepravidelnosti !!! the fourth the seventh the sixteenth

OSTATNÍ ŘADOVÉ ČÍSLOVKY the four fourth four 4th 5th 6th 7th 8th 9th 10th the fifth five five the sixth six six the seven seventh seven the eight eighth eight the nine ninth nine the ten tenth ten

OSTATNÍ ŘADOVÉ ČÍSLOVKY eleven the eleven eleventh 11th 12th 13th twelve the twelve twelfth thirteen the thirteen thirteenth a takto pokračujeme až do devatenáctky

twenty the twentieth twenty thirty the thirtieth thirty sixty the DVACÁTÝ, TŘICÁTÝ… u desítek tvoříme řadovou číslovku také pomocí „TH“, ovšem navíc koncové „Y“ změkčíme na „IE“ twenty the twentieth twenty 20th 30th 60th thirty the thirtieth thirty sixty the sixty sixtieth

DVACÁTÝ PRVNÍ AŽ DEVADESÁTÝ DEVÁTÝ za ostatní řadové číslovky již pouze přidáváme – „první–devátý“ a samotnou desítku již neměníme 21st the twenty-first 47th the forty-seventh 79th the seventy-ninth 388th the three hundred and eighty-eighth

the one hundred and first PROCVIČOVÁNÍ the eighteenth 18th 5th 12th 123th 2nd 63th 101th the fifth the twelfth the one hundred and twenty-third the second the sixty-third the one hundred and first

22nd 1033th 2050th 31st 63rd 103rd 12th PROCVIČOVÁNÍ the twenty-second the one thousand and thirty-third the two thousand and fiftieth the thirty-first the sixty-third the one hundred and third the twelfth 1033th 2050th 31st 63rd 103rd 12th

________ numbers KŘÍŽOVKA DRUHÝ TŘETÍ THE NINTH PÁTÝ THE FIRST THE ONE HUNDRED ___ FIRST JEDENÁCTÝ ________ numbers

KŘÍŽOVKA S E C O N D T H I R V Á Ý   F P Í A L ________ numbers

Zdroje obrázků: DEZIDOR. [cit. 2011-09-26]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:V%C3%A1clav_Klaus_2011.jpg> ARDFERN. [cit. 2011-10-12]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Birthday_cake,_Downpatrick,_April_2010 _%2802%29.JPG>